quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef The_Substitute het volgende:
Ghostrider - Nicolas Cage
"............." - John Travolta
"............." - ?
Mission Impossible II - John Woo
=
Face Off
quote:
quote:
Thomas Jane kan ook jaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef victorinox het volgende:
The Punisher: Thomas Jane?
Showgirls:
Nicolas Cage in het midden?
MasterWouter +1quote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef MasterWouter het volgende:
Dat is volgens mij van Bringing out the dead
Het was netter geweest als je dan deze vraag oversloeg omdat jij na jouw punt geen nieuwe vraag meer had gesteld. In de tijd dat jij weg bent geweest is de OP wat aangepast, en wat regels genoteerd. Maakt het wat eerlijker en duidelijker.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:17 schreef MasterWouter het volgende:
Kom echt net binnen vallen, sorry
Ik flans even wat plaatjes in elkaar, 10 minuten
Ik herken er ook geen 1quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ik herken er geen enkele.![]()
Dit soort vragen zijn wel erg leuk.
AJ, ik had nog helemaal niet gezien dat ik de vraag van Tangled goed had. Dan klopt het en mag ik idd nog niet meedoenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was netter geweest als je dan deze vraag oversloeg omdat jij na jouw punt geen nieuwe vraag meer had gesteld. In de tijd dat jij weg bent geweest is de OP wat aangepast, en wat regels genoteerd. Maakt het wat eerlijker en duidelijker.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ik herken er geen enkele.![]()
Dit soort vragen zijn wel erg leuk.
quote:
quote:
1. Defendorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |