quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man pinguïnas en ijsberen levert op 2 verschillende continenten, er blafte wel een zeehond dat ik op zijn kop piste![]()
hij stak zo met zijn kop uit mijn toilet wat dat is zijn lucht gat
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schootquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb die poolvos trouwens gevraagd of hij om mijn nek wilde blijven logeren
in mijn tochtige Suzuki met extra-slip-bandjes ietsje langer hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb die poolvos trouwens gevraagd of hij om mijn nek wilde blijven logeren
ik zet gewoon de verwarming een stand hogerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schoot
Ik kan ookquote:
ja dus ik zo, haah seabert ook al is klein neuken vind ie fijn maar zijn pikkie is te kleinquote:
op een zondagquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan ook
mits het UWV niet weer een of andere workshop oid organiseert
uurquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in mijn tochtige Suzuki met extra-slip-bandjes ietsje langer hoor
hahahaha ik keek een maand verkeerd...quote:
Dit jaar welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe alles voor de kilometers
Hildequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schoot
Vond het wel meevallen andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was volgens Trev traag met reageren vandaag
Ik woon in Maastricht dus je laat maar weten hoe laat je hier bentquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar welHele eerste kwartaal is in t water gevallen
Dus. Kan je 12 dec?
Ik ben 11 dec ook nog naar de kerstmarkt in Düsseldorf dus ik wil wel een BEETJE uitslapen asseblief![]()
Erwtensoep en uien.. gaat lekker daarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de uien van de asoburgers beginnen goed te werken
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Kan je 12 dec?
Ik ben 11 dec ook nog naar de kerstmarkt in Düsseldorf dus ik wil wel een BEETJE uitslapen asseblief![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hahahaha ik keek een maand verkeerd...
nja dan zie ik weinig reden waarom ik ineens niet zou kunnen
Uitslapen ftwquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Kan je 12 dec?
quote:
als ie jou nou gewoon oppikt (ja, met de treinquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uitslapen ftw
[..]En Sofie lag zondagnacht luid spinnend bij me op bed
![]()
Die zal wel gedacht hebben, rust
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruftenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht dus je laat maar weten hoe laat je hier bent
[..]
Erwtensoep en uien.. gaat lekker daar
ambtenaren werken niet op zondagquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JE WEET HET NOOIT MET DIE RUKKERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liefde doorstaat de ergste windenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruften
seks club de hete briesquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruften
Even kijken of m'n kruidvatkaartje dan geldig isquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ie jou nou gewoon oppikt (ja, met de trein) en we er een mini-meet van maken?
Sofie was helemaal van slag, poor animalquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uitslapen ftw
[..]En Sofie lag zondagnacht luid spinnend bij me op bed
![]()
Die zal wel gedacht hebben, rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |