Gewoon zonder blikken of blozen met elkaar verder gaan samen, dat is ook een manier natuurlijk.quote:Astarloza ready to return after end of doping suspension
Expected to re-sign with Euskaltel-Euskadi
Mikel Astarloza has finished his two-year doping ban and has insisted he will return to the peloton, possibly as soon as the end of this month. The Spaniard has continued to train during his ban, and claims that both his head and legs are ready to go.
The Euskaltel-Euskadi rider won the 16th stage of the 2009 Tour de France, attacking out of a breakaway group on the mountain stage. Then 10 days later the UCI announced that an out-of competition doping control on June 26 had returned positive for EPO. He was suspended and subsequently sacked by his team, and eventually given a two-year suspension.
Astarloza had consistently maintained his innocence, and the team last year indicated its willingness to re-sign him.
Now, according to Marca.com, Astarloza is said to be returning to the team this season, perhaps even riding the Tour of Poland, which starts on July 31.
“Nothing is confirmed yet. I won't discuss it until the matter is finished. Neither I nor the team has any news,” he told the Spanish newspaper.
When or if he does return, Astarloza will be ready. “My legs are fine. I have trained a lot for two years, trying to do my best,” he said.
Dat is doodnormaal toch in Spanje ? (ja op dat vlak zijn Basken wél Spanjaarden) Movistar doet net hetzelfde met Valverde ...quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon zonder blikken of blozen met elkaar verder gaan samen, dat is ook een manier natuurlijk.
Hopelijk aan het hoofd van een nieuwe Duitse ploeg met mannen als Martin, Degenkolb en oude krijgers als Grabsch en z'n maat Klöden erbijquote:Jan Ullrich keert terug naar de wielersport
De 37-jarige Jan Ullrich maakt binnenkort weer zijn opwachting in het wielrennen. De Duitse ex-Tour-winnaar zal wel niet meer zelf op de fiets kruipen, zo zegt hij aan radsport-news.com.
"Binnenkort ga ik opnieuw aan de slag en meer dan waarschijnlijk zal dat in het wielrennen zijn. Ik keer wel zeker niet terug als actieve renner", zegt Jan Ullrich.
Ullrich verdween in 2007 uit de koers, na een resem blessures en omringd door dopingverhalen. Hij had een burn-out, "maar ondertussen zit ik weer vaak op de fiets. Dat helpt me om me fysiek en mentaal weer gezond te voelen."
Ullrich volgt de Ronde van Frankrijk nog op de voet. Hij zag ook dat Alberto Contador schade op zijn rechtstreekse concurrenten opliep. "Er is nog niets verloren. De Tour is altijd hectisch, er kan nog vanalles gebeuren."
quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:05 schreef Steven184 het volgende:
Omega pharma lijkt op weg naar een deal met de vakantieploeg.
Logisch dit. Qua resultaten de beste 2 junioren van Nederland.quote:Slik en Van Poppel naar Continentals
De junioren Ivar Slik en Danny van Poppel rijden de komende twee jaar voor het Rabo Continental Team.
Piet Kuijs heeft overeenstemming bereikt met de 18-jarige talenten Ivar Slik (foto) en Danny van Poppel voor een overstap naar het Rabo Continental Team. Beiden zijn accoord met een tweejarige verbintenis. De twee jonge renners horen momenteel bij de beste junioren van Nederland. Ze zijn beiden opgenomen in de Nederlandse selectie voor het aankomende EK in Italië. Van Poppel rijdt daar zowel de tijdrit als de wegwedstrijd. Slik komt uit in de rit tegen de klok.
Van Poppel is een broer van Boy, die tot en met afgelopen jaar uitkwam voor het Continental Team. Net als zijn broer is hij een prima crosser. Danny heeft echter besloten om zich vanaf 2012 volledig op de weg te richten. Dit seizoen rijdt hij voor TWC Pijnenburg. Daar heeft hij in 2011 al een aardig palmares opgebouwd. Van Poppel won een rit in de Vredeskoers, twee etappes in de Ster van Bladel (waaronder de tijdrit), de Omloop van de Maasvallei en een etappe in de driedaagse van Axel.
Ivar Slik rijdt momenteel voor Sinnige Bouw Wielerteam. Hij geldt evenals Van Poppel in zijn leeftijdsklasse als een uitmuntend tijdrijder. Ook Slik liet zich dit jaar al verschillende keren goed zien. Hij won de proloog van de Ster van Belgisch Zuid-Limburg, twee ritten in de 3-daagse van Frankfurt en de Tour Du Condroz in de Ardennen.
Rabosport
Ploegstrategie. Niet ploegfilosofie. Geen idee wat ze daarmee bedoelen, maar gezien Virenque (en de onderhandelingen met Ricco) lijkt het me niet meteen dopinggerelateerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:09 schreef Steven184 het volgende:
Quickstep wil volgend jaar weer een klassementsman hebben. Die combi werkt vaak niet echt goed. Lefevre heeft het zelf mogelijk over Kloden.
Overigens heeft ook de manager van Thomas Dekker met QS gebeld, maar zo'n renner past niet in de ploegfilosofie volgens Lefevre.
Je hebt gelijk, had het uit me hoofd hier neergezet. Dus niet helemaal accuraat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ploegstrategie. Niet ploegfilosofie. Geen idee wat ze daarmee bedoelen, maar gezien Virenque (en de onderhandelingen met Ricco) lijkt het me niet meteen dopinggerelateerd.
Anderzijds is het een publiek geheim dat Dekker een party-vriendje was van Boonen. Mogelijk heeft Lefevere er liever niet nog zo eentje extra, hij had al gezeik genoeg met die ene.
Zonde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:05 schreef Steven184 het volgende:
Omega pharma lijkt op weg naar een deal met de vakantieploeg.
Is ondertussen ontkend door Rabobank.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:54 schreef DeeBee het volgende:
Vage gerucht gisteren dat Poels richting Rabobank zou gaan, dat lijkt mij nou echt een gekke move...
Niet alsof hij bij Vacancesoleil niet alle ruimte heeft? Of zou die al meer weten met het oog op evt. 'fusie' met Omega-Pharma?
en gaat waarschijnlijk verlengenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef wimderon het volgende:
Poels heeft ook nog gewoon een contract voor volgend seizoen bij Vacansoleil.
quote:'Kenny van Hummel naar Vacansoleil-DCM'
Kenny van Hummel verlaat na zes jaar Skil-Shimano, dit meldt de renner op zijn website. De Nederlandse sprinter gaat volgens De Telegraaf naar Vacansoleil-DCM. Van Hummel zelf kan nog niks zeggen over zijn nieuwe werkgever. "Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging", zegt de renner op zijn website.
Van hummel over zijn vertrek: "Het is een moeilijke beslissing geweest. Vorig jaar hielden veel mensen er rekening mee dat ik zou vertrekken, dit jaar ging iedereen er eigenlijk wel vanuit dat ik weer zou blijven. Na zes jaar ben ik toe aan iets nieuws, een nieuwe uitdaging. Inmiddels ken ik alle ins en outs binnen de ploeg. Ik heb behoefte aan een andere omgeving, een klein beetje onzekerheid over hoe dingen lopen. Noem het maar gezonde spanning."
http://www.wielerflits.nl(...)cansoleil-dcm--.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |