Welk level is dat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
Kut ik kan het niet winnen van de tank van Wilders!
2quote:
Nee, heb alleen ff gekeken, niet daadwerkelijk gerced..quote:
En nu moet ik tegen Verhagenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, heb alleen ff gekeken, niet daadwerkelijk gerced..
Succes! Wilders toch verslagen dus?quote:
Uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Succes! Wilders toch verslagen dus?
Neuh, niet echt..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Maar heb jij nog iets bijzonders?
Weinig, behalve dat ik ontslag neem bij mijn zaterdagsbaantjequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, niet echt..
Jij wel toch?
Waar werkte je?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weinig, behalve dat ik ontslag neem bij mijn zaterdagsbaantje
Precies.. Waarom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weinig, behalve dat ik ontslag neem bij mijn zaterdagsbaantje
Werk er al 2 1/2 jaar en vorige week kreeg ik een dikke bek van mijn baas. Verder zijn er 2 andere jongens vertrokken en daar zijn nu 2 debielen voor in de plaats gekomen. Nu doe ik zowat 50 procent van het werk en als ik savonds thuiskom dan ben ik totaal kapot.quote:
?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Waar werkte je?
Waarom neem je ontslag?
Hoe heet je baas?
Hoe heet jij eigenlijk?
De goeden hebben niets te vrezen, die hebben immers niets te verbergen?quote:
Heb je geen ander baantje nodig dan? Of denk je dat je die toch toch wel zult vinden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Werk er al 2 1/2 jaar en vorige week kreeg ik een dikke bek van mijn baas. Verder zijn er 2 andere jongens vertrokken en daar zijn nu 2 debielen voor in de plaats gekomen. Nu doe ik zowat 50 procent van het werk en als ik savonds thuiskom dan ben ik totaal kapot.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
De goeden hebben niets te vrezen, die hebben immers niets te verbergen?
Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Dan moet iedereen het doen, niet alleen ik
Ik werk 16 uur in de week, verdeeld over 2 baantjes, dus 2 keer 8 uur, straks werk ik nog maar 8 uur dus, maar financieel is dat prima te doen nog. Sowieso wil ik iets van koerier worden ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je geen ander baantje nodig dan? Of denk je dat je die toch toch wel zult vinden?
Ik geloof niet dat ik ergens voorgesteld heb om zomaar al je persoonlijke gegevens openbaar te maken.quote:
Ok! Koerier? Nu "(als bijbaan) of "voor later" (als je gewone baan)?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik werk 16 uur in de week, verdeeld over 2 baantjes, dus 2 keer 8 uur, straks werk ik nog maar 8 uur dus, maar financieel is dat prima te doen nog. Sowieso wil ik iets van koerier worden ofzo.
Je hebt toch niks te verbergen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ergens voorgesteld heb om zomaar al je persoonlijke gegevens openbaar te maken.
Koerier als bijbaan natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok! Koerier? Nu "(als bijbaan) of "voor later" (als je gewone baan)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |