M'n nicht heeft eens een auto gewonnen. Toen gooide een vriendin van haar het lot weg, wat was m'n nicht kwaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef JesseFiets het volgende:
Je kan beter die 50 euro in je zak houden en met Clickwin.nl meespelen. dat kost niks en kun je 1000 euro winnen. Doe ik de laatste tijd.. Krasloten kost toch alleen maar geld.. k*t dingen. Wie heeft er weleens gewonnen met krasloten?
Een auto? Serieus? haha ik weet niet wat ik had gedaan als een vriend of vriendin dat van mij dat had gedaan. Een fucking auto gewoon!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
M'n nicht heeft eens een auto gewonnen. Toen gooide een vriendin van haar het lot weg, wat was m'n nicht kwaad
Ik, 5 euro aan krasloten, 180 euro gewonnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef JesseFiets het volgende:
Je kan beter die 50 euro in je zak houden en met Clickwin.nl meespelen. dat kost niks en kun je 1000 euro winnen. Doe ik de laatste tijd.. Krasloten kost toch alleen maar geld.. k*t dingen. Wie heeft er weleens gewonnen met krasloten?
http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/ford-maakt-gouden-kraslotquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef JesseFiets het volgende:
[..]
Een auto? Serieus? haha ik weet niet wat ik had gedaan als een vriend of vriendin dat van mij dat had gedaan. Een fucking auto gewoon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |