a fin, 20 euro gewonnen en 50 euro verloren; de echte winnaar?quote:
Steekhoudend onderzoek..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef McGilles het volgende:
Ook ooit voor 60 gulden destijds krasloten gekocht voor iemands verjaardag met een groepje. Uiteindelijk net 10 gulden gewonnen.
Krasloten moet je gewoon niet kopen
Hij kon beter staatsloten voor 31 december kopenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Woffel het volgende:
[..]
Steekhoudend onderzoek..
Geen enkel gokspel kan op papier uit.. maar neem aan dat de ts t stiekem wel even spannend vond en zo toch enige genoegdoening heeft...
Verzegelen, ja?quote:Op maandag 13 december 2010 14:21 schreef Saninl het volgende:
Ts dacht vandaag eens de loten te gaan verzegelen. Ben ik de helft kwijt
Beetje jammer, nu maar 10,- verzegelen...
kans van 50% om voor 100 euro aan inzet 50 cent te winnen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef Adelante het volgende:
Koop decemberkalenders, winkans 1 op 2
Zou het denk je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:57 schreef JesseFiets het volgende:
volgens mij is het geldverspilling...
onzin.quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Akkerdjie het volgende:
Gokken is investeren in een negatieve winstverwachting. Niets meer en niets minder. Alle manieren die dit proberen te omzeilen (kaarten tellen, verdubbelen op rood bij roulette etc.) zorgen ervoor dat je niet meer mag gokken.
En iedereen denkt maar dat HIJ diegene is die het gaat worden
Ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef JesseFiets het volgende:
Je kan beter die 50 euro in je zak houden en met Clickwin.nl meespelen. dat kost niks en kun je 1000 euro winnen. Doe ik de laatste tijd.. Krasloten kost toch alleen maar geld.. k*t dingen. Wie heeft er weleens gewonnen met krasloten?
Dat is klote man, maar voor 250 euro ? wauw dat is echt compleet zonde van je geld. 50 EU vind ik al te veel voor krasloten....maja zo zie je maar weer dat je daar echt bijna geen kans maakt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef kareltje10 het volgende:
Ik heb een keer zoiets gedaan.
Een paar jaar geleden heb ik (in een benzine station)voor 250 euro krasloten gekocht, ik kreeg totaal zo'n 75 euro terug aan prijzen geld. Daar vervolgens weer loten voor gekocht. Uit eindelijk 1,5 staat krassen, een lamme klauw gekregen e n 250 euro armer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |