abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89381153
Jeumig Niels, je gaat als een speer! :o

Oooh, Amelie, wat ben jij een boefje! :o :D
pi_89381404
Kijk Niels dan gaan O+ wat goed twinkly!

wickie, wat naar voor Mette, iedere keer zo'n last. Neusamandelen knippen ze toch ook wel eens, als kindjes er te veel last van hebben? Is dat dan als ze 6 keer per jaar er last van heeft?

Sserpente, wat goed van je dat je dat uitgevogeld hebt. En wat fijn dat het werkt. En dat de ochtendvoeding goed blijft gaan! Jullie zitten dus weer in een positeive flow O+

Amélie boefje!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89381432
Alle zieke kindjes beterschap :*

Niels wat ga je hard joh!!!
Senna even wennen bij de andere kindjes en leidsters :)
Lente en Sserpente :*
Amelie O+ :D ;) En "arme"mama ;) :*

Er zit Roy toch iets niet helemaal lekker, gisternacht vond m'n vriend Roy in zijn eigen spuug, later spuugde hij ons bed onder.
Vanmorgen bleef de boterham erin zitten, maar het fruit en de boterham van vanmiddag zijn er weer uit gekomen.
Verder is hij helemaal vrolijk en blij, alhoewel hij nu niet slapen wilt ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89381811
Amélie!! _O- Ze zal de vorige keer dat ze van alles in het bad mikte wel gedacht hebben: "Mama pakt de camera, dus ze zal het wel leuk vinden!" Deze keer pakte ze jouw kleding? En ze heeft gewoon goed begrepen dat je goed voor je huidje moet zorgen!

Niels, ik maak op uit de reacties dat je loopt kerel! Kan hier alleen geen filmpjes zien. Jammer!

Ssserpente, pijnlijk herkenbaar. Hoe meer je de focus legt op wat je allemaal eigenlijk zou willen doen ánders dan spelen/knuffelen/tutten met je kind, hoe meer het je onmogelijk gemaakt wordt.
pi_89382061
Die looporen (gek woord :D) van Lente en Mette -O- wat klinkt dat pijnlijk.
Wat gaat de huisarts doen als Mette te vaak een loopoor heeft?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 1 december 2010 @ 13:59:23 #56
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89383944
Muh, ik had vannacht een koortsig jongentje. Toen ik naar bed ging ben ik nog even gaan kijken of hij lekker warm lag, gezien de berichten van koude nacht enzo. Toen voelde hij nog prima qua temperatuur, maar tien minuten later begon hij wat te zeuren en toen ik ging kijken begon hij wat warm te voelen. Nog vijf minuten later zaten we al op 39,3 graden en weer wat later ging hij over de 40 heen. Zo snel als dat kan gaan he..

Ziek is hij niet geloof ik, ik denk aan kiesjes beneden. Bij de kiesjes boven was het ook koorts. Maar ik moet zeggen, hij is er wel erg van streek van nu. Afgelopen nacht heb ik op zijn kamertje geslapen (we hebben voor dat soort gevallen zo'n stoel-die-je-kan-uitvouwen-tot-matras) om hem in de gaten te kunnen houden en ook toe te kunnen dekken als de koorts weer daalde.
Vandaag is het nog steeds niks, halve boterham, paar bekertjes roosvicee en vooral veel slapen.

Ik vind het wel heel sneu als hij al gloeiendheet aanvoelt van de koorts, maar dan toch ligt te bibberen. Ik weet dan ook nooit zo goed wat ik dan moet doen, ze zeggen altijd luchtig kleden maar als het kind letterlijk ligt te klapperen van de kou dan leg ik hem toch lekker onder een dekentje hoor.

Hij ligt nu beneden in het campingbedje, ik wil hem wel in de gaten kunnen houden qua temperatuur.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_89384924
Pff Cara, Thomas ook alweer koorts...naar is dat toch!

Gelukkig maar, dat Senna niet zo lang hoefde te huilen!

Ik ben benieuwd naar het verslag van Oeke over Ko's eerste dag!

Huup, haha wat een boef! Meike vindt het helemaal geweldig, vraagt steeds of ze nog een keer de foto mag zien van dat kindje wat kleren in het bad gooit....thanks voor entertaining her!

Oe Lars vindt de kou niet grappig, als we buiten staan begint ie te huilen....muh koud!!!
Gelukkig is het binnen lekker warm. Hij slaapt nu lekker, ben de camera's aan het opladen en dan straks naar het Sinterklaasje!!!!
wisten jullie al dat je van een gespacte muur hele leuke afdrukken op het voorhoofd krijgt? }:|
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89386337
Oe ca.ra ik weet het dan ook niet meer hoor. Driekus klappertande vorige week met die hoge koorts gewoon. Ik heb em toen ook maar een dekentje gegeven, kon ie zelf kijken of ie eronder wilde of niet.
Niels, dat is niet lopen, jij hebt stiekem geoefend ergens! Hij rent er gewoon vandaar. Dat kan Driekus nog helemaal niet. Die heeft vandaag weer twee stapjes los gezet en dat was het dan.

Ssserpente, je verhaal maakte bij mij ook wat duidelijk. Driekus was eerst heel lief vandaag maar dat was snel over. Ik ben zelf niet lekker en kan daardoor natuurlijk niet veel hebben en tel daar vorige week bij op toen drie dagen gelogeerd heeft...ik ga straks maar eens extra lief voor em zijn.

O en de keerzijde van een makkelijk kindje: Mijn moeder komt binnen, pakt em op en geeft em een knuffel. Driekus kijkt mij aan, begint te zwaaien en roept ' doei!'. }:| Het was niet de bedoeling dat ik ergens heen zo gaan...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89393868
Klinkt érg bekend Mefke, vanmorgen nog. We waren het kdv nog niet binnen of Isabeau begon al Doei tegen met te roepen en te zwaaien. Fijn }:|

Ik keek net as the world turns (ja i know, iets met heimelijke genoegens enzo) maar liep even naar de keuken. Toen ik terugkwam zat Isabeau sesamstraat te kijken! Hoe ze dat nou heeft gedaan?! :o
pi_89394866
*O* *O* *O* Voor lopende Niels! Wat loopt hij beheerst op dat tweede filmpje Twinkly, alsof hij nooit anders gedaan heeft. Echt gaaf zeg
en ik zie het blousje hangen O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89395461
Oh ja, ik kan natuurlijk nu Niels gaan bekijken! <3
pi_89398726
Isabeau _O- weet jij hoe de AB werkt ;)
Fake it till you make it...
pi_89398820
Oeke, met de Brinta door de yoghurt heb je me op een idee gebracht. Lente heeft net twee volle lepels erdoor gekregen en slaapt nu als een roosje. Het kán dus best effectief zijn. :z
pi_89399185
Niels, jeetje wat knap O+ . En inderdaad alsof het niks is :o .

Ben benieuwd hoe Kobus het heeft gehad op het kdv. :Y Of was dat gisteren?
pi_89399313
Arme Mette. :*

Wauw, wat kan Niels goed lopen! Ik vind zijn manier van lopen ook heel leuk. Wat zul je trots op hem zijn, Twinkly! O+

Ssserpente, fijn om te lezen dat het beter gaat. En ik vind het ook fijn om eens te lezen dat meer aandacht juist een positief effect heeft in plaats van gezeur of gemopper negeren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89400635
Niels :D *O* Das best een eindje lopen! Wat is 't toch een prachtjong Twinkly.

Oeke, hoe heeft Ko het gehad op de kdv? En hoe heb jij het ervaren?

Hihi, Amelie O+ ze heeft altijd van die leuke acties.

Ons propje is nog steeds wakker, maar hardstikke gezellig O+ Ze heeft 2 slaapjes van beide bijna 2 uur gedaan, da's behoorlijk veel voor haar doen.

Wat ik begreep is dat als ze het vaker dan 6x hebben, een prutoor, dan gaan ze er wat aan doen ja. Hoogstwaarschijnlijk worden de neusamandelen verwijderd. Ze heeft er nu geen last van, maar de laatste 3 maanden elke maand 1x, dus ben benieuwd wat deze maand gaat brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 01-12-2010 20:15:34 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89400757
Loopoor is meestal juist niet pijnlijk. Zo begreep ik dat althans toen S dat had.
pi_89400823
Nou, da's in ieder geval een geluk bij een ongeluk!
pi_89400826
D'r oren verwijderd, Wicky? :P

Onze kno-arts vertelde dat ze er iets aan doen wanneer ze het na hun eerste jaar nog regelmatig hebben.

Het schijnt vooral pijnlijk te zijn voordat het gaat lopen, want dan staat er druk op. Zodra het gaat lopen is de druk eraf en dus niet pijnlijk meer idd. Het kan wel jeuken.

Bij Lente begreep ik vaak pas wanneer het begon te lopen waarom ze de nachten daarvoor zo onrustig was geweest. ;(
pi_89401358
Claudia, ik snap precies wat je bedoelt. Vooral omdat het me juist ook niet goed lijkt om Lente de hele dag te entertainen. Op een ander forum vertelde een kdv-juf dat zij vaak kinderen ziet die gewend zijn dat er constant iemand met ze speelt en dingen aanrijkt en voordoet enz. Het kind gaat dan een passieve rol aannemen en wil alleen vermaakt worden (hij is zeg maar een toeschouwer in het theater). Dit gedrag uit zich in het wijzen naar dingen en vragen of de moeder/leidster dit wil aanpakken, voordoen hoe mee te spelen, vervolgens mee gaan spelen enz... En dit herken ik momenteel duidelijk bij Lente.

De kinderpsycholoog bij hun op het kdv ontmoedigt dit, juist om de kinderen kans te geven om zelf de wereld te verkennen en zelf te ontdekken hoe alles in elkaar zit en wat je ermee kunt doen.

Maar goed, dat zelf ontdekken doet Lente nu dus nauwelijks. Ze hangt continu aan m'n rokken en ik reageerde daar redelijk rationeel (lees: afwijzend) op. Maar dat werkte dus alleen maar averechts, bleek.

Toch voel ik nog steeds een hoop voor bovenstaande theorie, maar misschien dat ze er wat ouder voor moet zijn.
pi_89401374
:@ Ik heb het even aangepast, staat inderdaad beetje raar.

Ja vooral voor het loopoor is pijnlijk, door het loopoor weet je vooral waarom je kind zo crancky was, zo onrustig sliep en zo slecht dronk de week ervoor. Zo zielig. Ook grijpt ze in die periode heel veel naar haar hoofd, gaat ze er hard tegen slaan. We weten het nu, we wachten het rustig af de komende tijd.
pi_89401869
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Ssserpente het volgende:
Maar goed, dat zelf ontdekken doet Lente nu dus nauwelijks. Ze hangt continu aan m'n rokken en ik reageerde daar redelijk rationeel (lees: afwijzend) op. Maar dat werkte dus alleen maar averechts, bleek.

Toch voel ik nog steeds een hoop voor bovenstaande theorie, maar misschien dat ze er wat ouder voor moet zijn.
Ik herken je twijfel. Ivan heeft de wereld altijd op zijn gemak zelf verkend, in opperste concentratie, maar hij vertoont nu ook meer het 'aan de rokken hangen'-gedrag. Ik wil niet constant met hem spelen en ik wil dat hij dingen zelf blijft ontdekken, maar ik vind het wijzen, aangeven en terugpakken juist ook een spelvorm van belang. En ik vind het ook gewoon suf om hem alsmaar te negeren als hij zo geniet van interactie. Ik probeer nu dus duidelijk mijn/onze momenten te kiezen, momenten waarop hij zelf bezig moet zijn en momenten waarop ik iets samen met hem doe. Maar makkelijk vind ik het niet, vooral niet als er zoveel dagen tussen zitten waarop hij zich gewoon niet zo lekker voelt.

Daarom ben ik trouwens blij dat we rapley'en: ik merk dat het heel goed werkt om hem zelf met eten te laten knoeien. Soms geeft hij de lepel aan me en dan moet ik iets voor hem opscheppen. Dat geef ik hem dan weer aan en daarna gaat hij zelf even verder. Ik probeer dus niet alles voor te kauwen en ik ben ervan overtuigd dat kinderen veel op een impliciete manier leren (dus door te kijken hoe wijzelf eten), maar het lijkt me ook niet gek om een expliciete manier van leren daarin te verweven.
pi_89402050
Ik herken het ook.

Mijn moeder zei een keer naar aanleiding van S, dat ze dat van mij herkende, dat ik ook zoveel aandacht nodig had.

Ik heb toen redelijk pinnig gereageerd en gezegd dat ze graag samenspeelt ja, en dat dat volgens mij heel gezond is, die sociale behoefte. Mijn moeder is dan wel weer geweldig, want die regaeert dan heel open en liet mij echt merken dat ze het zo eigenlijk vroeger niet bekeken had. ^O^
  woensdag 1 december 2010 @ 20:35:55 #74
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89402082
Twinkly toch gelukt :D Niels loopt inderdaad erg "ervaren", het ziet er niet uit als een van de eerste stapjes!!!! En dat smoelenwerk ook, wat heeeerlijk.

En een snel :* voor alle kindjes met looporen en andere stomme ellende
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89402316
Ok, totaal off-topic, maar iedereen heet sneeuwvlokjes op de achtergrond van de posts, ik wil dat ook... maar hoe?
pi_89402348
Ik zie dat bij jou ook Wickie. :Y

Oh, en niet bij mezelf inderdaad.
pi_89402444
Mijn schoonmoeder geeft Ivan juist meer aandacht dan ikzelf zou willen geven. Nu vind ik dat prima omdat opa's en oma's hem lekker mogen verwennen, vooral met aandacht, maar ik erger me er soms wel aan. Ik merk dat hij er wat onhebbelijker gedrag door gaat vertonen. Hij strekt dan bijvoorbeeld zijn armen uit naar iemand anders, wordt overgegeven, moet lachen, is meteen weer ontevreden, wil weer terug, en zo blijft dat dan maar doorgaan. Thuis proberen we dat wel echt anders te doen.
pi_89402453
Ik herken het ook. Ik probeer ook samen wat te spelen, of spelen met een bepaald speelgoed te initieren zodat ze alleen verder kan spelen, maar er zijn echt gewoon dagen dat dat niet werkt. Dan wil ze echt alleen maar dingen samen doen, youtube of tv kijken of wandelen.

Mijn moeder vertelde dat ik dat vroeger idd ook had, en dan met name (en dat herken ik ook van Senna) als zij even niets deed. Zolang ze bezig was met het huishouden ofzo, kon ik me prima amuseren, maar zodra ze stopte, eiste ik haar aandacht op. Dat zie ik bij Senna ook: als ik bezig ben met de was, strijken, opruimen, poetsen, wat dan ook, kan ze vaak fijn spelen, maar als ik klaar ben, moet ik er voor haar zijn.
pi_89402601
Oh, dat laatste is ook heel herkenbaar, miss! Ivan heeft het vooral als ik achter de computer zit. Hij vindt het zo leuk om samen naar filmpjes te kijken, dus ik begrijp het ook wel. Als ik op de bank zit heeft hij het al minder, en als ik op de grond zit dan is hij volstrekt tevreden en komt hij hooguit soms naar me toe. Ook gaat het vrij goed als ik bijvoorbeeld rommel in de keuken en hem erbij betrek, maar als ik iets snel snel snel wil doen (bijvoorbeeld ontbijt maken voor mezelf) dan gaat hij weer mopperen.
pi_89402641
Groof, dank je. Ik dacht dat ik weer eens een nieuwe instelling had gemist. Ik heb al de hele middag lopen zoeken in dat menu of ik het ergens kon instellen :')
pi_89402652
Het gaat hier heel erg in fases (bij allebei). Er zijn tijden dat ze dat heel goed kunnen, zelf spelen en er zijn ook tijden dat ze aan mijn rokken hangen.

Ik kan me ook voorstellen dat je nu een verband legt dat er misschien wel niet is Claudia. Misschien heeft Ivan gewoon nu zo'n aanhankelijke fase.

En natuurlijk stimuleer ik ook dat ze zelf spelen. Maar ik speel ook met ze. En ik vind de behoefte in elk geval niet vreemd.
pi_89402654
Ik herken het van Lars ook wel hoor, maar ook dat hij ineens wel leuk kan spelen als je er maar bij zit.
Ik ga ook regelmatig gewoon op de grond zitten, dan komt hij vaak meteen bij me, even knuffelen, vervolgens met een boekje, en dan gaat hij weer lekker zijn gang en kan ik weer andere dingen doen.

Och het Sintfeest... <O) 8}
Lars stal de show
Al voordat Sint er was, iedereen zingen en Lars stond in het midden te genieten en te dansen...."zo hee, iedereen zingt voor me, great!"
hij had het maar wat druk met pepernoten verzamelen en wilde iedereen wel helpen met kado uitpakken.....ook wou hij aan de haal met het grote boek van Sinterklaas.... :D
We hebben enorm veel complimentjes geoogst en allebei de trotse papa en mama uitgehangen....leuk joh.
pi_89402737
Maar volgens mij is het bij Senna en Ivan precies andersom, Claudia.

Lente kan het totaal niet hebben als ik in de douche aan het tutten of aan het bellen ben. Dan is ze alleen tevreden als ze of m'n poerderkwast of de telefoon in d'r knuistjes heeft. :')
pi_89402829
Tutten en opmaken en haren fohnen kan ze prima hebben, komt ze kijken, rommelt een beetje in de badkamer, heel gezellig. Telefoneren is te interessant, dan wil ze ook idd :D
pi_89402903
Ik denk ook dat hij een afhankelijke fase heeft, Groofsken. (Het zou me niets verbazen als er kiezen aan het doorkomen zijn.) Ook probeer ik me niet altijd af te vragen wát er nu is maar zijn behoefte gewoon als een gegeven te nemen. Wel ben ik me ervan bewust dat slechte gewoontes er zo in kunnen sluipen. Hij is namelijk ook aan het leren dat niet alleen dingen maar ook mensen instrumenteel kunnen zijn om dingen te bereiken: "Als ik mopper mag ik op de bank en daar kan ik fijn spelen." Ik probeer dus heel bewust ja-momenten en nee-momenten te kiezen: nee, nu gaan we niet op de bank spelen - ja, nu gaan we even samen stoeien.
pi_89402937
Hey? Bij Karin zie ik ook geen sterren :? ...
pi_89403159
Ja, dat is wel een goede, Claudia, iets wat ik wel probeer, maar soms onbewust toch niet naar handel: me niet afvragen waarom, maar reageren op de behoefte.
Ik denk dat ze doorgaans echt nog te klein is om dingen uit te buiten. Ze begint dat wel een beetje door te krijgen en soms is haar gedrag ook dadelijk een test hoever ze kan gaan, maar dat is nog gemakkelijk te herkennen, en dan ga ik daar ook niet in mee.
pi_89403368
Ik snap er weer niks meer van... stomme sterren..

Hier is het af een aan, het ligt aan de buien van Mette. Nu voelt ze zich goed dus speelt ze heel goed zelfstandig, komt ze af en toe een keer bij je langs met het een of ander wat een kusje moet krijgen. of een boekje wat samen bekeken moet worden. Als ze crancky is wil ze alleen maar samen zijn, dan geef ik haar ook wel wat meer aandacht.

Voor douchen hebben we een goede oplossing gevonden. We hebben een inloopdouche die haaks op het bad staat. Het bad gebruiken we als een box, ze vind het heel leuk om daar een beetje te spelen en te grappen met je als je staat te douchen, zolang ze er maar bij mag zijn.
pi_89403747
Ja die sterren, waarom zijn die niet bij mij dan?
Nou ja, valt mijn post ook lekker op ofzo

Anyway, een leuk Sinterklaasfeest, alleen Lars wou niet bij Piet op de arm....
"laat mij maar lopen!!!"

Niet dattie het eng vond hoor, hij wou ook niet bij mij of D op de arm, veel te veel te ontdekken, en natuurlijk....alle pepernoten lagen op de grond, wat moet je dan op de arm....!
pi_89404181
Vrouwelijke Pieten zijn ook eng, Lars. :Y
pi_89404226
Hij vond het niet eng Serpente o|O .

Lief Larsje O+ .
pi_89404247
De ts en jijzelf hebben geen sterren. Daraom heeft Karin ze in V&A wel, Groof.
pi_89404299
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hij vond het niet eng Serpente o|O .

Lief Larsje O+ .
Ik geloof er niks van! :P
pi_89404862
Ik ben niet echt bijgelezen, het is best druk zo met twee kleintjes, maar ik probeer gewoon weer in te haken hoor :)
Over het zelf spelen/ontdekken, Graeme kan best wel goed lekker zelf spelen, maar met bepaalde dingen komt hij altijd naar mij, dan moet ik dat doen. Hij kan het ook wel zelf, maar vind het denk ik gewoon leuk om te kijken hoe ik het doe ofzo.

Vandaag liet ie me wel gigantisch schrikken. We waren net klaar met eten, Grae zat nog in zijn kinderstoel en Jaap was even Anna aan het verschonen en ik was een beetje alle rijst van de grond aan het opvegen (ja netjes eten gaat nog niet echt ;) ) en we stonden allebei met onze rug naar Grae. Toen ik me omdraaide zag ik dat Graeme rechtop stond in de kinderstoel! Ik schrok me echt te pletter, hij had zo kunnen vallen en die stoel is best wel hoog :o Was Jaap dus vergeten dat riempje vast te maken, normaal gesproken is (of was) dat niet zo erg omdat hij altijd gewoon bleef zitten. Pfff, voortaan extra goed opletten dus.

Verder is Graeme al ruim een week super verkouden én heeft last van z'n tandjes. Hij is dus echt uit z'n humeur. Hij huilt om alles, wil niks, eet slecht en hij slaapt ook veel slechter. Echt erg vermoeiend, ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt, want ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee :@
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89405430
Wat fijn is dat Sserpente, zo'n inzichtsmoment. Ik herken het ook heel erg. Soms helpt een beetje samen spelen al zoveel voor het humeur en de sfeer in huis. Inderdaad vooral als ik mezelf in de wegzit, dan wil Ko nog wel eens dwars gaan liggen.

Hij kan verder gelukkig heel lekker alleen spelen, maar wil ook graag zijn portie interactie en aandacht op een dag.

Wow, Tessie, dat is schrikken! :o
Ik ben wel bijgelezen maar heb geen echte puf voor een mooi lijstje. Ik hoop niet dat ik mensen daarmee beledig. :@

Van P. heb ik gehoord dat Ko een hele fijne ochtend heeft gehad. :)
Lekker gespeeld met de kindjes. En samen met zijn allen fruit gegeten aan tafel.
Ze hebben zelfs buiten gespeeld.
Ko moest wel een beetje huilen van de kou. ;(
Ik was zelf lekker aan het werk, en wel heel blij met een sms over hoe het was gegaan.
Maar geen grote emotie oid. Misschien als ik hem zelf weg ga brengen, dat het dan anders voelt.

Vanavond is hij wel van slag merk ik. Heel driftig en best wat huilen.
Hij is ook nog steeds wakker.
Het zou ook kunnen omdat hij me al 3 dagen niet gezien heeft.
Morgen hebben we gelukkig mamadag. *;
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89407024
Fijn dat het meeviel Oeke. Dat lijkt me ook echt wel spannend, zo'n eerste dag. Gelukkig heeft ie het naar zijn zin gehad, en kunnen jullie morgen lekker tijd met elkaar doorbrengen!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89407468
Eigenlijk is het ook heel spannend Tessie, maar omdat het maar van 9.15 tot 12.00 was, voor de eerste keer wennen. daardoor voelde het nog niet zo groot.
De eerste hele dag daar zal wel anders zijn denk ik.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Oeke, met de Brinta door de yoghurt heb je me op een idee gebracht. Lente heeft net twee volle lepels erdoor gekregen en slaapt nu als een roosje. Het kán dus best effectief zijn. :z
Oh, dat is fijn! Bij mij ging Ko de eerste keer met Brinta lekker slapen, werd wakker om 22.30 tot 3.30. :X
Is ze nog lekker onder zeil?

Ko is nog steeds half wakker. :o Maar ligt in elk geval rustig in bed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89407827
Fijn dat het meeviel joh. En dan is langer vast ook prima. Het afscheid lijkt me voor die kindjes toch het moeilijkste moment, zeker op zo'n nieuwe plek.
pi_89409106
oei Tessie, dan schrik je wel even ja....

Dat had ik gister, ik was aan het koken, en ik zag Lars niet, dus even zoeken, stond meneer al 3 treden hoog op de trap!
En ja we hebben traphekjes, nu die dingen nog dichtdoen
pi_89409417
Wij komen alvast dag zeggen, M. schuift morgen door naar het volgende topic! Tot snel ! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')