Mja, Miranda van Sex and the City (weet haar echte naam even niet ) is al erg lang met haar vriendin (of ondertussen vrouw?) samen. Ze hebben zelfs pas nog een baby gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:56 schreef Convertible het volgende:
Zijn er ook Lesbo stellen die al lang samen zijn?
ohjaaa, hun ook inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:15 schreef Franneh het volgende:
Ellen Degeneres sinds 2004 (las ik) met Portia de Rossi
sinds 2003 las ik netquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mja, Miranda van Sex and the City (weet haar echte naam even niet ) is al erg lang met haar vriendin (of ondertussen vrouw?) samen. Ze hebben zelfs pas nog een baby gehad
[Edit]
Cynthia Nixon heet ze
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom niet? waarom zouden homo's niet voor altijd bij elkaar blijven?
ja ik ken in mijn omgeving geen homo stellen, alleen maar homo's die kortstondige relaties hebben...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Frank Sanders en Jos Brink, om maar een voorbeeld te noemen.
En ik ken in mijn omgeving zo drie homostellen die al jaren en jaren bij elkaar zijn.
Een stel al meer dan 35 jaar.
aha, ja misschien heb ik er ook wel een verkeerd beeld van en scheer ik alles over een kam...ik heb namelijk ook heel veel homofiele collega's maar van hun hoor ik hele andere verhalen en hebben ze ook alleen maar kortstondige relaties...en gaan ze ook veel van die party;s af en doen ze van alles op solomio.nl (je snapt wel wat ik bedoel)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:41 schreef Skaai het volgende:
En ik heb een aantal homofiele collega's rondlopen die getrouwd zijn, kids enzo, jaar of 10 al samen.
Dus het kan wel sherezade. Als je erin gelooft
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:20 schreef Skaai het volgende:
Je hoeft niet meteen een verkeerd beeld te hebben, jij kent gewoon homo's met een andere levensstijl. Maakt niks uit toch, zolang je maar weet dat ze niet allemaal de kantjes er vanaf lopen
waar kom jij dan vandaan??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb eigenlijk amper homo's in mijn omgeving. Zo vreemd vind ik dat.
jij komt dus nooit in de omgeving van scheveningse bosjes?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik woon notabene in Den Haag!
Nee. Ik woon niet bij Scheveningen dus bij die bosjes heb ik niks te zoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij komt dus nooit in de omgeving van scheveningse bosjes?![]()
niet dat je daar snel homo's met langdurige relaties zal tegenkomen..
woon ook in den haag en dit onderwerp doet me denken aan een ex-collega van mij die destijds een andere collega van ons tegenkwam toen ze met haar hond in het zuiderpark liepquote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee. Ik woon niet bij Scheveningen dus bij die bosjes heb ik niks te zoekenMaar goed, al zou ik ze daar spotten dan heb ik ze nog steeds niet in mijn leefomgeving hoor.
quote:George Michael verlaten door vriend
Uitgegeven: 7 maart 2011 17:30
Laatst gewijzigd: 7 maart 2011 17:32
AMSTERDAM - George Michael is na vijftien jaar verlaten door zijn vriend Kenny Goss, die meer dan genoeg zou hebben van de uitbundige levensstijl van de popzanger. Dat meldt de Britse krant The Sun.
Vorig jaar werd de 47-jarige zanger veroordeeld voor rijden onder invloed van cannabis. Hij was in Londen met zijn auto tegen de voorzijde van een winkelpand aangereden.
Daarvoor heeft hij een maand in de cel gezeten. Dat was het zoveelste drugsgerelateerde incident waar de voormalige Wham!-frontman bij betrokken was.
Succesvol
De 51-jarige Kenny Goss leidt een succesvolle galerie in de Verenigde Staten. Daardoor kon hij de afgelopen jaren steeds minder tijd doorbrengen met zijn vriend, aldus een bron die dicht bij het showbizzstel staat.
Hij is trouw geweest aan George vanaf dag één, maar dat werd niet altijd beantwoord.
Volgens de bron zat de breuk er dan ook al een tijdje aan te komen. Het is heel erg triest, maar hopelijk schudt het George wakker.
De zanger vond het zelf terecht dat hij de gevangenis in moest, zei hij onlangs in een interview met de BBC.
"Voor mijn gevoel was het karma dat ik die prijs moest betalen. Ik heb tijd in de gevangenis doorgebracht en ik heb de prijs betaald"
Dat had ik zeker niet verwachtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
Arie Boomsma weer vrijgezel
AMSTERDAM - Arie Boomsma is na veertien jaar weer vrijgezel. De trouwplannen die hij en Kieu hadden, zijn van de baan.
Arie Boomsma en Kieu zetten na veertien jaar een punt achter hun relatie. Foto: Brunopress/Edwin Janssen Dit meldt RTL Boulevard. In 2009 maakte Arie bekend dat hij en Kieu huwelijksplannen hadden. Om alvast aan het idee van een huwelijk te wennen, stapten ze vorig jaar in het vliegtuid naar Californië om daar onofficiële huwelijksgeloften uit te spreken.
"Daarna waren we er niet meer zo mee bezig", liet de presentator eerder weten. Ook onthulde hij eerder dat een relatie voor hem keihard werken was. "Soms neem ik teveel hooi op mijn vork en moet ik uitkijken dat mijn privéleven nog wel aandacht krijgt."
ditzelfde verhaal heb ik een paar jaar terug ook al gelezen. Bovendien, het is The Sun.quote:
ik kom nu idd ook andere verhalen tegen, ik wacht rustig afquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
ditzelfde verhaal heb ik een paar jaar terug ook al gelezen. Bovendien, het is The Sun.
Dan ken je hem toch niet zo goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:54 schreef SEMTEX het volgende:
Arie Boomsma kennende heeft-ie dan ook al 14 jaar geen sex gehad
quote:Mariska van Kolck is verscheurd door verdriet. Ze is erachter gekomen dat haar man Knut al een half jaar een verhouding heeft met een dertien jaar jongere vrouw.
„Net nadat ze samen de knoop hadden doorgehakt om te gaan scheiden, ontdekte Mariska het overspel. Ze voelt zich bedrogen”, vertelt een goede vriend van het stel op Pagina Privé.
VerliefdDe vrouw, die de 47-jarige musicalactrice en haar even oude, Duitse man Knut uit elkaar heeft gedreven, woont in Groningen en werkt daar bij een bank. „Knut en zij schelen dertien jaar, en zijn echt verliefd. Ze hebben zelfs al plannen om te gaan samenwonen.”
Mariska en Knut maakten vorige maand bekend dat zij na zeventien jaar een punt achter hun huwelijk hebben gezet. Dat Knut maar weinig interesse voor het werk van de musicalactrice heeft, zou de hoofdoorzaak zijn. Ze zouden uit elkaar zijn gegroeid. De vriend: „Toen Mariska had aangegeven dat zij niet meer gelukkig was, wist zij nog niets van die andere vrouw.’’
Confrontatie„Wanneer je zeventien jaar bent getrouwd, vertrouw je elkaar volledig. Tenminste, daar ging ze vanuit. Des te harder is de klap wanneer je er zelf achter moet komen dat er een ander in het spel is. Nu begrijpt ze wel waarom ze samen niet meer gelukkig konden zijn. Mariska heeft Knut ermee geconfronteerd en hij heeft het uiteindelijk toegegeven. Hij kon niet anders."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |