abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94271945
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef Marloes het volgende:

[..]

Volgens mij ook hoor! En dat kind kreeg toen ook nog een vreselijke naam :P :')
Bikkel? ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 04:08:49 #252
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_94277302
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Helder :D

Vaag staat me bij dat Jeroen Krabbé en zijn vrouw ook (?) een open huwelijk hadden, ooit, dus misschien is het een familietraditie.
Ik heb niet het idee dat hier sprake is van een open huwelijk of Martijn Krabbé dat wilt, hij smeekt zowat om haar. Wat zijn vrouw vrouw wil weet ik niet, in ieder geval zover mogelijk afstand van hem houden tot en met Antarctica toe :D

Meer soort van LAT huwelijk dan?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_94327602
quote:
She's a singleton again: Bridget Jones star Renee Zellweger splits from Bradley Cooper
By Daily Mail Reporter
Last updated at 1:05 AM on 19th March 2011

Bradley Cooper and Renee Zellweger have ended their relationship after almost two years.
The couple were seen together as recently as last week where the Bridget Jones star went to support the Limitless actor as he filmed an episode of The Actor's studio.
Multiple sources have confirmed the split, however their representatives are yet to officially comment.

Cooper, 36, first met Zellweger, 41, six years ago on the set of their movie Case 39.
During that time both walked down the aisle separately but neither stayed married for long. Cooper was briefly wed to actress Jennifer Esposito while Zellweger's union to country singer Kenny Chesney lasted just weeks.
They then got together in the summer of 2009 and have rarely spoken publicly about their romance.
But in an interview with Entertainment Tonight last year he gushed: 'I can't say enough about her... I just love her. I [loved] coming to work. I love acting with her. I can learn so much from her'.

While he was being interviewed on Inside The Actors Studio last week, Bradley pointed out that his girlfriend Renee was in the audience.
The embarrassed Oscar winner blushed before standing up to wave hello as the audience applauded.
She had been sat with Cooper's mother Gloria, who gave her a warm smile. Renee has regularly been seen with who she had surely hoped would be her future mother-in-law.
Zellweger is said to be close to Cooper's family and was also close to his father, who passed away earlier this year.
She dropped out of presenting at the Golden Globes at the last minute to support Cooper after the death of his father Charles, 71.
The couple were first photographed together in New York in July 2009 and they were spotted kissing in Spain in early August.
The following week he was so enamoured with the actress that he took her to his his home town of Philadelphia to meet his family.

A source close to the couple said last year: 'They're so down to earth and [they] spend time with family whenever possible'.
pi_94907359
quote:
Voormalig Westlife-zanger Brian McFadden (30) en zangeres Dalta Goodrem (26) zijn uit elkaar. Hoewel de twee sinds 2007 verloofd waren, is de kogel definitief door de kerk.

Het tweetal laat via een gezamenlijk statement weten dat de beslissing wederzijds genomen is, en dat ze als ‘vrienden’ uit elkaar zijn gegaan. Brian en de Australische zangeres ontmoette elkaar in 2004 toen de Ierse zanger haar voor een duet vroeg.

Brian, die naar Australië uitweek om met zijn verloofde samen te wonen, bedankte via Twitter zijn ex voor hun tijd samen: “Ik hou van Delta, en dat zal altijd zo blijven. Ze is één van god's engelen. Ik wil haar bedanken voor de beste jaren van mijn leven.”

Volgens bronnen van The Daily Mail zijn Brian en Delta het laatste jaar uit elkaar gegroeid. Brian zou voornamelijk in Australië verblijven voor zijn juryrol in Ausrtalia's Got Talent, terwijl Delta haar tijd in L.A zou slijten voor de opnames van haar vierde album.
Dus hij komt voor haar naar Australië en ze groeien uitelkaar omdat zij vervolgens veelal ergens anders dan in Australië verblijft :?
Don't you love her madly?
pi_94910023
Oh wat jammer :o
  maandag 4 april 2011 @ 09:11:45 #256
300082 roos85
JUICHEN!
pi_95012650
quote:
Mariska van Kolck teleurgesteld in ex

door Colette Boegman
AMSTERDAM - Mariska van Kolck is erg teleurgesteld in de manier waarop Knut, de man met wie zij zeventien jaar lief en leed deelde, met de situatie omgaat. „Vooral onze zoons Christoph en Vincent zagen op tegen het vertrek van hun vader. Terwijl wij ons daar verdrietig over voelen, loopt Knut met zijn nieuwe liefde hand in hand door het dorp.”

Anderhalve maand geleden maakten Mariska en haar Duitse man Knut hun scheiding wereldkundig. Aan Pagina Privé vertelt ze: „Dat ik nu zo gelukkig ben met Edgar, wil niet zeggen dat het mij niets doet. Ineens zijn de boeken van Knut uit zijn nachtkastje verdwenen. Ik krijg daar een raar gevoel van in mijn maag. Vooral omdat ik niet kan begrijpen dat Knut zo makkelijk verder kan gaan met zijn leven.”
Voetbalveld
Mariska valt even stil, bekijkt zichzelf in de spiegel van de kleedkamer in het Oude Luxor Theater in Rotterdam, en vervolgt dan: „Terwijl ik hier het hele weekend de voorstelling La Cage aux Folles speel, stond Knut met zijn veel jongere vlam op het voetbalveld naar onze jongens te kijken. Vincent en Christoph hebben daar vrienden die ook weten wat er speelt. Knut is het huis nog niet uit of neemt haar al mee naar plekken die voor ons gezin zo persoonlijk waren. Hoe moeten onze kinderen reageren.”
Affaire
Ze gaat verder: „Ik probeer de jongens zo goed mogelijk te begeleiden. Maar dat wordt op deze manier knap lastig. Twee dagen nadat Knut en ik hadden besloten een punt achter ons huwelijk te zetten, kwam ik erachter dat hij al ruim een half jaar een relatie met haar had. Natuurlijk had ik ons huwelijk ook de laatste jaren zien afbrokkelen, maar dat Knut mij zou bedriegen, had ik nooit verwacht.”
Mariska zucht: „Het nare gevoel zal wel slijten. Het is iets waar ik en de kinderen doorheen moeten. Knut's verhuizing is voor ons allemaal een nieuw begin. Ook voor mij en Edgar. En hoewel ik mij nu nog boos en verdrietig voel, hoop ik toch dat iedereen gelukkig wordt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_95012743
Hypocriet stuk vreten is het ook. Ze laat zich nu toch ook palen door een ander?
pi_95013022
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 09:17 schreef Scorpie het volgende:
Hypocriet stuk vreten is het ook. Ze laat zich nu toch ook palen door een ander?
Zij neemt die nieuwe kerel niet overal mee, denk ik.
Je bent ook best een lambal als je net na de scheiding op een voetbalveld met je nieuwe vriendin gaat staan :') Leuk voor de jongens...
  maandag 4 april 2011 @ 09:34:31 #259
300082 roos85
JUICHEN!
pi_95013077
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zij neemt die nieuwe kerel niet overal mee, denk ik.
Je bent ook best een lambal als je net na de scheiding op een voetbalveld met je nieuwe vriendin gaat staan :') Leuk voor de jongens...
vroeg of laat komt de nieuwe vriendin toch mee
pi_95013199
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

vroeg of laat komt de nieuwe vriendin toch mee
Dat hoeft toch niet als de scheiding er nét door is. Kom op, die jongens hebben net gescheiden ouders en hup papa moet z'n nieuwe mokkel al meenemen. _O-
  maandag 4 april 2011 @ 09:54:27 #261
300082 roos85
JUICHEN!
pi_95013572
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch niet als de scheiding er nét door is. Kom op, die jongens hebben net gescheiden ouders en hup papa moet z'n nieuwe mokkel al meenemen. _O-
het zal wel lastig zijn voor ze, maar ze kunne er beter aan wennen...
pi_95017193
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:54 schreef roos85 het volgende:

[..]

het zal wel lastig zijn voor ze, maar ze kunne er beter aan wennen...
-O-

Hier val ik serieus even stil van. Als je enig idee hebt hoe ingewikkeld samengestelde gezinnen zijn...
Arme jongens.
pi_95017413
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En vlak mamma niet uit, die even in een roddelblad verteld hoe heart-broken ze wel niet is, om een week later met haar nieuwe vlam te worden gesignaleerd. En dan vervolgens wel afgeven op pappa omdat hij een nieuwe vriendin heeft. Dat heet in de volksmond hypocriet.
  maandag 4 april 2011 @ 13:47:10 #264
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_95021063
Mariska is zeker hypocriet..Zij heeft toch ook een nieuwe partner en toch zeggen dat Knut zich nergens van aantrekt.
pi_95022831
Maar een nieuwe lover hebben hoeft toch niet te betekenen dat zij zich hetzelfde daarin opstelt als haar ex? Misschien is zij met die nieuwe lover wél terughoudend naar haar kinderen toe.
pi_95029844
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef Lovechild het volgende:
Maar een nieuwe lover hebben hoeft toch niet te betekenen dat zij zich hetzelfde daarin opstelt als haar ex? Misschien is zij met die nieuwe lover wél terughoudend naar haar kinderen toe.
Misschien, maar waarom loopt ze leeg op de Pagina Privé? Nee, dát is leuk voor 'de jongens'. De Telegraaf heeft heel wat meer lezers dan er toeschouwers staan aan de rand van dat voetbalveldje.

Jaloers kreng, die Mariska :Y)
pi_95031554
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef Lovechild het volgende:
Dat dus ja.

Al snap ik het uitklappen bij de roddelbladen ook niet.
Lang leve de scheidingen, dat gaat nooit zonder ellende...
pi_95031657
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:17 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Misschien, maar waarom loopt ze leeg op de Pagina Privé? Nee, dát is leuk voor 'de jongens'. De Telegraaf heeft heel wat meer lezers dan er toeschouwers staan aan de rand van dat voetbalveldje.

Jaloers kreng, die Mariska :Y)
Nee, is ook nie tof.
Maar dan wil ik nog wel geloven dat haar jongens díe verhalen niet zelf lezen. Wéten dat je vader/moeder een andere partner heeft is toch iets heel anders dan die partner zien?!
Overigens zou ik ook steigeren als er gelijk zo'n trien wil komen moederen over mijn kroost :@
  maandag 4 april 2011 @ 18:25:31 #269
300082 roos85
JUICHEN!
pi_95032626
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:55 schreef Lovechild het volgende:

[..]

-O-

Hier val ik serieus even stil van. Als je enig idee hebt hoe ingewikkeld samengestelde gezinnen zijn...
Arme jongens.
ik heb wel een idee van samengestelde gezinnen, maar moet hij zijn vriendin dan maar verborgen houden? misschien heeft hij wel met de jongens overlegd of het prima is dat vriendin mee komt..

en dat Mariska nu zo leeg loopt in de telegraaf/privé vind ik nog erger dan vader die zijn nieuwe vriendin meeneemt naar de voetbal
pi_95099785
AMSTERDAM - Rapper Unorthadox hoopt dat het nog goed komt tussen hem en zangeres Anouk. De relatie van de twee liep eind vorig jaar op de klippen na een slippertje van de rapper.
"Ik weet zeker dat ze nog van me houdt", vertelde Unorthadox dinsdag in RTL Boulevard.

http://www.nu.nl/achterkl(...)ening-met-anouk.html
pi_95106279
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
AMSTERDAM - Rapper Unorthadox hoopt dat het nog goed komt tussen hem en zangeres Anouk. De relatie van de twee liep eind vorig jaar op de klippen na een slippertje van de rapper.
"Ik weet zeker dat ze nog van me houdt", vertelde Unorthadox dinsdag in RTL Boulevard.

http://www.nu.nl/achterkl(...)ening-met-anouk.html
"Voor minder had ze me al 6 of 7 keer het huis uitgepleurd" _O-
pi_95156621
Evert gaat zich met Mariska bemoeien :P

quote:
Privé-weblog: KNUT

door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Als het aan Mariska van Kolck ligt is die Berlijnse ijsbeer niet de enige Knut die eerdaags wordt opgezet. Wat gaat ze tekeer, tegen haar Duitse ex-man met dezelfde naam, met wie ze nog wel had afgesproken ‘als vrienden’ uit elkaar te gaan. Dat loopt nu geloof ik anders.

Trouwens, ik ben allang blij dat ze haar woede nu op hem richt en niet meer op mij…
Een paar weken geleden onthulde ik de scheiding van de twee, die bepaald niet als een verrassing kwam. Knut had al maanden een ander, maar dat werd door Mariska op tv en overal in alle toonaarden ontkend. Wat een drama moet het voor haar zijn geweest te ontdekken dat dit wel degelijk het geval was; in de bladen maakt ze hem deze week uit voor een verrader en een bedrieger en neemt zij hem kwalijk dat hij hand-in-hand met zijn nieuwe liefde door Mariska’s woonplaats loopt.
Niet dat zijzelf daar alleen zit, trouwens!
Vrijwel meteen na de scheiding vond Mariska nieuw geluk bij oud-politicus Edgar Peer.
Ik denk dat ze de scheiding beter maar snel kunnen regelen…
deze reactie is ook zum smullen:

quote:
Reeds enkele weken geleden liep zij zelf hier in het zonnetje zeer opvallend innig verstrengeld door het dorp. Onze mond viel open toen ze in de krant zo los ging over Knut, wat een kreng. Ook is ze een paar weken geleden volledig leeggelopen over Knut bij de plaatselijke vlaaienboer. Begrijp best dat je je bedrogen voelt maar gooi het niet op de kinderen. Dit gaat niet om hen maar om haar gekwetste ego. En ik zou maar uitkijken met die Peer.
X, B | 08:27 | 07.04.11
pi_95156671
quote:
Rapper Unorthadox: 'Ik heb Anouk bedrogen'

door Laila de Miranda
AMSTERDAM - Nederland kon de afgelopen twee jaar meegenieten van de op- én ondergang van de liefde tussen Anouk en Unorthadox, de vader van vierde kind. Naar verluidt is Anouks kant van het verhaal te horen op haar nieuwe single Down & Dirty, waarin ze uithaalt naar vreemdgaan. Nu doet de rapper zijn verhaal: Onze relatie eiste een hoop aanpassingsvermogen van mijn kant.

In de BNN-documentaire Who the f*ck is Dox? zaterdag op tv geeft Dox toe dat hij de populaire zangeres heeft bedrogen. Onze relatie was voor de buitenwereld te mooi om waar te zijn. Maar op cruciale momenten hebben wij de zeilen niet bijgezet", vertelt Unorthadox vandaag in De Telegraaf.
Het begon inderdaad allemaal als een sprookje. Het tweetal leerde elkaar zon tien jaar geleden kennen op de set van Anouks videoclip Michel, en beleefde een heftige drie dagen. Een decennia later werden ze verliefd en bekroonden die liefde een jaar geleden met een zoon. Daarna ging het mis. Bedachtzaam: Ik kan niet anders dan een bepaalde zwakte toegeven, en ik heb oprecht spijt dat ik de mist in ben gegaan. Daar zal ik mijn leven lang nog mee zitten.
Maar ook zijn ex heeft fouten gemaakt vindt hij. Mannen en vrouwen verschillen van elkaar, en dan heb je ook nog Anouk. Een superkleurrijke, karakteristieke en heftige vrouw. Wat we samen hadden, was supermooi maar ook ontzettend heftig. Zij heeft in de loop van de jaren een heel systeem ontwikkeld wat haar leven is en daar rolde ik in. Het is ontspoord en ik heb fouten gemaakt waar ik niet trots op ben en die me spijten. Maar zij ook.
Hij schudt zijn hoofd: Ik heb geen misbruik gemaakt van haar bekendheid. Daarvoor heb ik juist gewaakt. Daarom ben ik ook niet naar buiten getreden als artiest. Ik had juist behoefte aan geborgenheid, aan thuis zijn met de kinderen. En dat heb ik dus ook gedaan.
Dox en Anouk hebben inmiddels weer contact. We hebben gesprekken gevoerd, ook op een liefdevolle manier. Maar het is nog een warboel. We zijn nou eenmaal aan het kijken hoe we datgene dat hard is gevallen, weer zo mooi mogelijk kunnen lijmen. Maar het blijft moeilijk.
  donderdag 7 april 2011 @ 11:37:03 #274
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_95161158
Maar hij denkt haar terug te winnen door overal een boekje open te doen over hoe heftig zij is? :D
Of zijn ze stiekem al aan het verzoenen en is het publiciteit?
pi_95161173
"Onze relatie was voor de buitenwereld te mooi om waar te zijn". Tuurlijk jongen....... Je bent een vreemdgaande slappeling en Anouk is gewoon sowieso een eng wijf.
  donderdag 7 april 2011 @ 11:46:19 #277
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_95161273
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hij denkt haar terug te winnen door overal een boekje open te doen over hoe heftig zij is? :D
Of zijn ze stiekem al aan het verzoenen en is het publiciteit?
Nou dat geloof ik niet ...Nee is nee bij Anouk. :N
pi_95161288
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
"Onze relatie was voor de buitenwereld te mooi om waar te zijn". Tuurlijk jongen....... Je bent een vreemdgaande slappeling en Anouk is gewoon sowieso een eng wijf.
Tja, dat jochie is 29, Anouk is 35... Hij moet lekker een grietje zoeken van 22 ofzo :Y

Heeft hij nou 3 kinderen bij 3 vrouwen?
pi_95162376
Als je 29 bent en kinderen hebt, ben je toch geen jochie meer? Dan ben je een man met verantwoordelijkheden.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_95162841
Als je alleen maar zit te blowen, vreemdgaat en geen verantwoordelijkheden kent en neemt, dan ben je een jochie :Y
pi_95163704
Hij gedraagt zich zo, ja.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_95163924
Als ik de tekst van down and dirty hoor hoeft dox niet meer te rekenen op een verzoening met anouk ;)
pi_95164096
quote:
Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Als ik de tekst van down and dirty hoor hoeft dox niet meer te rekenen op een verzoening met anouk ;)
Hehe :D, ik heb het nog niet gehoord, maar toen ik las over het "7 keer op straat pleuren, voor minder dan vreemdgaan" wist ik het eigenlijk wel _O-
pi_95207320
zojuist bij giel een interview met anouk waarbij er traantjes vloeiden
anouk onthulde dat dox in die 1,5 jr is vreemd gegaan met 8 verschillende vrouwen..

:r
pi_95207369
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef JaneDoe het volgende:
anouk onthulde dat dox in die 1,5 jr is vreemd gegaan met 8 verschillende vrouwen..

No way :{ Zoveel? -O- 8)7
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:49:35 #286
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_95207398
quote:

Wat een sloerie.
pi_95207410
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

No way :{ Zoveel? -O- 8)7
hij was iig goed in time management zullen we maar zeggen..
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:20:02 #288
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95208397
Hij leek me echt al zo'n onbetrouwbaar type :P Niet echt het type stabiele huisvader, zeg maar. Maar waarschijnlijk was zij verblind door de liefde en zag dat niet :P

Beetje kansloos dat hij nu overal in de media verschijnt met zijn verhalen..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_95208963
Vandaar ook dat hij al 7 keer op straat was gezet :')
Zoveel vrouwen, wat triest :{
pi_95209231
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaar ook dat hij al 7 keer op straat was gezet :')
Zoveel vrouwen, wat triest :{
dat over 6 of 7 keer uit huis gepleurd zijn
naar mijn idee had dat met andere dingen te maken
pi_95209266
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat over 6 of 7 keer uit huis gepleurd zijn
naar mijn idee had dat met andere dingen te maken
Naar mijn idee ook, tot ik nu over die vrouwen lees en me afvraag of het klopt dat het echt "voor minder" was. Maar dat is mijn fantasie ;)
Maar hij blowde en dronk veel, dus geen wonder dat ze hem uit huis mikte :Y)
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 10:58:04 #292
240917 Mula
pi_95209529
Van nu.nl:

quote:
Ex-man Anouk ging continu vreemd

Uitgegeven:

8 april 2011 10:12

Laatst gewijzigd:

8 april 2011 10:11

AMSTERDAM - Rapper Unorthadox heeft zich ernstiger misdragen dan hij zelf beweert. Zijn relatie met Anouk liep vorig jaar op de klippen omdat hij vreemdging. Volgens de zangeres bleef het niet bij een slippertje, maar bedroog hij haar anderhalf jaar lang met meerdere vrouwen.

© NU.nl/Luuk Denekamp

"Hij is als een beest tekeergegaan in m'n eigen huis. Hij had met dertien vrouwen contact op een manier die ik niet gepast vind", onthult Anouk vrijdag in de ochtendshow van Giel Beelen.

"Met acht vrouwen had hij seks. Niet één keer, maar dat heeft anderhalf jaar geduurd."

De rapper, die geboren werd als Robert Coenen, dook het bed in met vrouwen die Anouk goed kende. "Ze kwamen bij me over de vloer. Ze waren vriendinnen."

Complot

De zangeres, die vrijdag haar 36e verjaardag viert, werd zo onder meer bedrogen door haar nanny en schoonheidsspecialiste. "En dat gewoon in mijn huis. Het was een soort complot. Iedereen hield zijn mond."

"Het klinkt idioot, maar ik heb niets doorgehad", vertelt ze emotioneel. "De afgelopen periode is heel pijnlijk voor me geweest. Liefde maakt blind, dat is wat het is."

Onzin

De 35-jarige Anouk kan het niet verkroppen dat Unorthadox nu in de media 'zoveel onzin over haar loopt te verkondigen'. De rapper verscheen afgelopen week veel op televisie in verband met zijn documentaire, die zaterdagavond wordt uitgezonden door BNN. "Hij zit daar met krokodillentranen, een beetje sympathie te wekken."

"Hij doet de affaire af als een slippertje en het zou mijn schuld zijn dat hij vreemd is gegaan. Hij verdraait de boel en maakt misbruik van de situatie."

Kinderen

De rapper heeft de hoop dat Anouk weer bij hem terugkomt, maar volgens de zangeres is het nu echt einde verhaal. "Mijn kinderen zijn voor mij nu het belangrijkst."

Anouk en Unorthadox kregen vorig jaar een zoon, genaamd Jesiah Dox. Uit een eerder huwelijk heeft ze nog drie kinderen.
Volgens mij is zij in relaties een stuk liever en naiever dan ze naar de buitenwereld laat zien. Wel lullig dat meerdere bekenden/vriendinnen gewoon met haar vriend in bed doken.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:02:25 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_95209667
Wat een ass zeg. En dan inderdaad met krokodillentranen zielig zitten doen bij DWDD o.a.
pi_95209845
In Spuiten & Slikken zat hij op Zondag te brullen dat zij geen vertrouwen in de mens had en "dus tja...".
Hij gaat met zoveel vrouwen vreemd en gaat dan zeiken dat zij degene was die het moeilijk maakte wegens het gebrek aan vertrouwen. :')
pi_95209923
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef Mula het volgende:

Volgens mij is zij in relaties een stuk liever en naiever dan ze naar de buitenwereld laat zien. Wel lullig dat meerdere bekenden/vriendinnen gewoon met haar vriend in bed doken.
Een jongen die op jonge leeftijd al 2 kinderen bij 2 vrouwen heeft, altijd zit te blowen en drinken, het was ook wel een beetje van z'n voorhoofd af te lezen ;)
Maar dat maakt zijn gedrag niet goed. Sneu. Goed dat ze hem aan de kant heeft gezet ^O^

Ik denk dat ze straks met weemoed aan haar eerste ex terugdenkt _O-
pi_95211874
ik word kotsmisselijk als ik t weer zo allemaal lees
in je eigen huis, in je eigen bed en weet ik veel waar allemaal nog meer
vind je t gek dat t huis nu te koop staat

en die "vriendinnen".. die nanny en schoonheidsspecialist kunnen gelijk een aantal klanten afschrijven lijkt me

bah!

edit: trouwens heel goed dat anouk dit boekje open doet
normaal reageren mensen vaak met dat je niet de vuile was buiten moet hangen
maar in dit geval, ga je gang zou ik zeggen, zeker nu hij afgelopen week overal tranen met tuiten huilt en het verhaal afzwakt en doet voorkomen of ze bezig zijn weer bij elkaar te komen
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:38:33 #297
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_95213206
vind het toch apart dat zo'n jongen kinderen heeft bij verschillende vrouwen en uberhaupt kan vreemdgaan.
Het is net een vogelverschrikker
pi_95214900
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Hij leek me echt al zo'n onbetrouwbaar type :P Niet echt het type stabiele huisvader, zeg maar. Maar waarschijnlijk was zij verblind door de liefde en zag dat niet :P
[ afbeelding ]
Beetje kansloos dat hij nu overal in de media verschijnt met zijn verhalen..
hij ziet er uit als een junkie wat iedere avond met een groepje hangjongeren ergens bij een bankje staat te blowen :r
snap niet wat Anouk in hem gezien heeft, zij is toch veel te veel vrouw voor zo'n luizenbroeier
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:48:00 #299
300082 roos85
JUICHEN!
pi_95216064
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef Mula het volgende:
Van nu.nl:

[..]

zo wat een ontzettende loser is die nep rapper! beetje alles op Anouk proberen te schuiven terwijl hij zelf hardcore vreemd is gegaan :')

Team Anouk *O*
pi_95216540
quote:

Het interview is hier terug te luisteren:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)haal-bij-Giel-op-3FM

Ik heb het niet helemaal gevolgd (ik heb het interview van Dox bij DWDD niet gezien) maar als ik Anouk zo hoor, dan is het wel een giga-loser.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')