Martijn is gewoon in a state of denial, en zijn vrouw Amanda vindt het wel prettig zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik las net ergens, dacht op Nu.nl, dat Martijn Krabbé het gewoon met deze situatie eens is dus ik denk niet dat hij wil scheiden
Ach ze staan er om bekend, met de jojo-relatie, dus hij weet ook niet beter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:21 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik dit geval zeg ik: Martijn Krabbé, ga scheiden!
Ik ken die mensen helemaal niet maar omdat we hier in SHO allemaal doen alsof: Martijn Krabbé is volgens mij ook geen makkelijke. Wel een goede presentatorquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef roos85 het volgende:
ik gun Martijn wel een leukere vrouw dan die Amanda
Zoiets denk ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ken die mensen helemaal niet maar omdat we hier in SHO allemaal doen alsof: Martijn Krabbé is volgens mij ook geen makkelijke. Wel een goede presentator
Ja idd, en ik denk dat ze die beslissing heel goed zelf kunnen nemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ookHij is op tv erg leuk... maar thuis? En afgezien of hij/zij leuk is, als het geen match is, dan is het geen match. Ze zijn niet voor niks zo vaak uit elkaar geweest
Ik denk dat ze nog wel 10 jaar vast aan de jojo zittenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja idd, en ik denk dat ze die beslissing heel goed zelf kunnen nemen
Ik zag het ook bij mijn neef, die ook achterbleef met twee kinderen terwijl zijn voormalige vrouw "tijd nodig" had voor haarzelf, en voor milieuontwikkelingshulp naar Borneo, Indonesië ging. Later bleek dat zij al 2 jaar een verhouding had met een collega van haar, en mijn neef wist dit! Toch bleef hij tegen beter weten in hopen dat alles weer het oude zou worden, en zij vond het natuurlijk wel prima. Mijn neef was altijd zo'n stoere gozer, ex-marinier /duiker, maar was toen helemaal veranderd in een ontmand lulletje rozenwater. God wat werd hij aan het lijntje gehouden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef roos85 het volgende:
ik gun Martijn wel een leukere vrouw dan die Amanda
En hij wist van alles en toch accepteerde hij het zelfquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef SemperSenseo het volgende:
God wat werd hij aan het lijntje gehouden!
En daarna werd ze zwanger en moest er een test komen om te zien wie de vader was, toch? Of zat het anders?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:50 schreef Lovechild het volgende:
Sowieso is zij aan de minnaar gegaan doordat hij geen aandacht voor haar had.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Dat is typisch zo'n stel dat niet met en niet zonder elkaar kan leven...
Haha, ja, dat was bij het eerste kindquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En daarna werd ze zwanger en moest er een test komen om te zien wie de vader was, toch? Of zat het anders?
Bij het eerste kind?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, ja, dat was bij het eerste kind![]()
Maar ze had nu weer een minaar.
Wacht ffe, hoe wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, ja, dat was bij het eerste kind![]()
Maar ze had nu weer een minaar.
Opmerkelijk, inderdaad. Geeft te denken over het waarheidsgehalte van de berichtgeving in de media. Waarschijnlijk was het tussen hen allang over en uit en hadden ze elk al die ander, maar om sympathie te wekken moet er toch even gemeld worden dat haar veel verdriet is aangedaan en dat ze nu dapper verder gaat met haar leven. En zo wordt haar die 'nieuwe liefde' meer gegund.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef roos85 het volgende:
Mariska heeft een nieuwe vriend
Mariska van Kolck biecht nieuwe liefde op
van onze redactie
[..]
quote:Michaëlla Krajicek is weer vrijgezel. De 22-jarige tennisster liet donderdag via Twitter en Facebook weten dat de relatie met haar fitnesscoach Allistair McCaw al sinds kerst verleden tijd is. McCaw suggereert inmiddels bedrogen te zijn door Krajicek.
Ik bedoel dat ze toen ze van de oudste in verwachting was, niet zeker wist of Martijn de vader wel was. En ik bedoel dat ze nu weer een minnaar had.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:18 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wacht ffe, hoe wat bedoel je?
Helderquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze toen ze van de oudste in verwachting was, niet zeker wist of Martijn de vader wel was. En ik bedoel dat ze nu weer een minnaar had.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef Nadine26 het volgende:
Vaag staat me bij dat Jeroen Krabbé en zijn vrouw ook (?) een open huwelijk hadden, ooit, dus misschien is het een familietraditie.
Volgens mij ook hoor! En dat kind kreeg toen ook nog een vreselijke naamquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het eerste kind?Och jemig
Das ook een manier om je gezin te starten
Ik dacht bij die (ena)laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |