abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89472182
hm lekker dan :/ ..
weet natuurlijk niet waar die pallet op stond, maar anders vind k het wel knap dat je daaronder bedolven kan worden..
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:13:35 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89475001
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm lekker dan :/ ..
weet natuurlijk niet waar die pallet op stond, maar anders vind k het wel knap dat je daaronder bedolven kan worden..
:X
quote:
De pallet viel op het balkon boven de deur, waarna deze afbrak. De pallet met bakstenen viel daarna bovenop de bosschenaar, die toevallig op dat moment door de voordeur naar buiten kwam. Het slachtoffer is inmiddels per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Zijn toestand is onbekend.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_89475155
ah ja dat verklaart :9 .
maar dat stond niet in de eerdere quote.. wel nasty natuurlijk :X . wist wel dat dit een gevaarlijke stad was!
pi_89475604
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ah ja dat verklaart :9 .
maar dat stond niet in de eerdere quote.. wel nasty natuurlijk :X . wist wel dat dit een gevaarlijke stad was!
Dan zit je beter in Amsterdam inderdaad. :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_89476040
daar vielen iig geen bakstenen op je hoofd :O .

ja soms een verdwaald El Al vliegtuig,maar dat telt niet :9
pi_89476247
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Vriend van me uit Amsterdam was anders bijna dood geweest door een baksteen. Hij liep langs een steiger en op dat moment lieten die mensen per ongeluk die steen naar beneden vallen. Miste op 5cm na zijn hoofd, kwam wel flink hard op z'n schouder terecht. Hij heeft paar weken met een mitella gelopen :o

En hehe. Ik moest lachen. :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:48:23 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89476613
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Hoezo telt dat niet? Of ze laten een baksteen vallen of ze laten een vliegtuig vallen. In beide gevallen laten ze wat vallen. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_89476836
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:X

[..]

hoeveel pech heb je dan -O-
~Si vis amari, ama~
pi_89478707
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hoezo telt dat niet? Of ze laten een baksteen vallen of ze laten een vliegtuig vallen. In beide gevallen laten ze wat vallen. :')
Of ik sla je met piepschuim op je smoel of met een honkbalknuppel, maakt niet uit in beide gevallen sla ik je.

Je had advocate moeten worden!

'Ja edelachtbare, hij HAD natuurlijk ook een waterpistool kunnen gebruiken'
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_89478889
en blergh... veels te druk bij de appies met allemaal idioten die voor sinterklaas nog moeten shoppen...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:43:30 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89479109
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of ik sla je met piepschuim op je smoel of met een honkbalknuppel, maakt niet uit in beide gevallen sla ik je.

Je had advocate moeten worden!

'Ja edelachtbare, hij HAD natuurlijk ook een waterpistool kunnen gebruiken'
Ik ben al eigen rechter. :7
pi_89479468
Zo tandarts, geen zin in :{w
~Si vis amari, ama~
pi_89480048
Zo, even op bezoek bij mn ouders in het hoge noorden.. 20 cm sneeuw hier in de kop van noordholland :o , had ik toch beter in den bosch kunnen blijven :9
pi_89480179
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef Ceased2Be het volgende:
en blergh... veels te druk bij de appies met allemaal idioten die voor sinterklaas nog moeten shoppen...
Ja hier ook. Moeder heeft gebroken pols dus ik mee. Godverdomme heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89488061
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja hier ook. Moeder heeft gebroken pols dus ik mee. Godverdomme heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld.
Omdat je naast je mama moest lopen? :9
pi_89488400
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Omdat je naast je mama moest lopen? :9
Nee moest de boodschappen sjouwen enzo. :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89488442
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee moest de boodschappen sjouwen enzo. :P
hij bedoeld waarom je je ongemakkelijk voelde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
pi_89489403
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

hij bedoeld waarom je je ongemakkelijk voelde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok... moet je eens in een gebouw waar het teringdruk is en iedereen winkelwagentjes heeft en 60+ is, proberen je op je gemak te voelen :P
pi_89500756
Hoi
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_89502685
:W
pi_89502844
~Si vis amari, ama~
pi_89503284
*O*
pi_89503356
*G*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:07:04 #174
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89503413
pi_89504252
wat een feest hier :P
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')