quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm lekker dan :/ ..
weet natuurlijk niet waar die pallet op stond, maar anders vind k het wel knap dat je daaronder bedolven kan worden..
quote:De pallet viel op het balkon boven de deur, waarna deze afbrak. De pallet met bakstenen viel daarna bovenop de bosschenaar, die toevallig op dat moment door de voordeur naar buiten kwam. Het slachtoffer is inmiddels per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Zijn toestand is onbekend.
Dan zit je beter in Amsterdam inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ah ja dat verklaart.
maar dat stond niet in de eerdere quote.. wel nasty natuurlijk. wist wel dat dit een gevaarlijke stad was!
Vriend van me uit Amsterdam was anders bijna dood geweest door een baksteen. Hij liep langs een steiger en op dat moment lieten die mensen per ongeluk die steen naar beneden vallen. Miste op 5cm na zijn hoofd, kwam wel flink hard op z'n schouder terecht. Hij heeft paar weken met een mitella gelopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
daar vielen iig geen bakstenen op je hoofd.
ja soms een verdwaald El Al vliegtuig,maar dat telt niet
Hoezo telt dat niet? Of ze laten een baksteen vallen of ze laten een vliegtuig vallen. In beide gevallen laten ze wat vallen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
daar vielen iig geen bakstenen op je hoofd.
ja soms een verdwaald El Al vliegtuig,maar dat telt niet
Of ik sla je met piepschuim op je smoel of met een honkbalknuppel, maakt niet uit in beide gevallen sla ik je.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo telt dat niet? Of ze laten een baksteen vallen of ze laten een vliegtuig vallen. In beide gevallen laten ze wat vallen.
Ik ben al eigen rechter.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of ik sla je met piepschuim op je smoel of met een honkbalknuppel, maakt niet uit in beide gevallen sla ik je.
Je had advocate moeten worden!
'Ja edelachtbare, hij HAD natuurlijk ook een waterpistool kunnen gebruiken'
Ja hier ook. Moeder heeft gebroken pols dus ik mee. Godverdomme heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef Ceased2Be het volgende:
en blergh... veels te druk bij de appies met allemaal idioten die voor sinterklaas nog moeten shoppen...
Omdat je naast je mama moest lopen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja hier ook. Moeder heeft gebroken pols dus ik mee. Godverdomme heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld.
Nee moest de boodschappen sjouwen enzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Omdat je naast je mama moest lopen?
hij bedoeld waarom je je ongemakkelijk voeldequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee moest de boodschappen sjouwen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hij bedoeld waarom je je ongemakkelijk voeldeOk... moet je eens in een gebouw waar het teringdruk is en iedereen winkelwagentjes heeft en 60+ is, proberen je op je gemak te voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |