Zo koud heb ik het nog niet.quote:
quote:
die versie is een beetje rotquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mogen ze draaien als ik de terminale BBQ in ga.
ooh ok, nou doei danquote:
Frans? daar snap ik al helemaal niks van...quote:
Oh, ik pak dan de svcdquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die versie is een beetje rot![]()
ik heb hem al ge-edit
[..]
1 vd betere afscheidnummers jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Dat nummer heb ik de vorig jaar nog voor mijn vader gedraaid.
Het ultieme afscheidsnummer
Zeg maar alle vakkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Frans? daar snap ik al helemaal niks van...
of bedoelde je iets anders dan een taal?
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een poging doen die nekspier eens een oplawaai te geven met wat gewichten.
Wat een gaaf nummerquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
Dus even wat agressieve shizzle op en gaaaaaaaan:
Metallicaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
Dus even wat agressieve shizzle op en gaaaaaaaan:
ik vind hem met Brent Smith net ietsies mooier klinkenquote:
daar heb je ook weer een punt, hoewel tekenen, muziek en gym dan wel weer meevallen...quote:
Tekenen en muziek heb ik dit jaar niet meer, we moesten kiezen tussen tekenen, muziek en handvaardigheidquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar heb je ook weer een punt, hoewel tekenen, muziek en gym dan wel weer meevallen...
Ich verstehe nur "Bahnhof"quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wo übernachten wir?
Wir sind auf Gleis 6 eingestiegen
duits is zo kut
Rolling Stonesquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Dit vond ik altijd een heerlijk nummer om te spelen met de band
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tekenen en muziek heb ik dit jaar niet meer, we moesten kiezen tussen tekenen, muziek en handvaardigheid
Ik niet, we kregen alleen van die ouderwetse opdrachten en té veel theoriequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik mocht kiezen zou ik zwaar voor tekenen gaan, maarja...
tekenen roeleert zwaar de pan uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik mocht kiezen zou ik zwaar voor tekenen gaan, maarja...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mijn vrouw heb ik hem ook gebruikt
theorie voor tekenen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik niet, we kregen alleen van die ouderwetse opdrachten en té veel theorie![]()
jwz.quote:
ik teken je eruitquote:
Allemaal begrippen en perspectievenshit en kleurcomposities en álles uit je hoofd lerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
theorie voor tekenen?
da's bagger
kom dan jonguh, ik maak je afquote:
leren is bagger. praktijk is de shit, maar niet voor vakken zoals wiskunde/scheikunde/natuurkundequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal begrippen en perspectievenshit en kleurcomposities en álles uit je hoofd leren
quote:
Met je tekenspulletjes zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom dan jonguh, ik maak je af
ik steek mijn passer in je nek, gooi mijn geo in je oog en stop mijn vlakgom in je holquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom dan jonguh, ik maak je af
ja, ik teken 'm kapotquote:
"Ich verstehe nur Bahnhof" is een Duitse uitdrukking die teruggaat tot de Eerste Wereldoorlog, en die zo veel betekent als "ik begrijp er niets van [wat je zegt, ik wil naar huis]"quote:
En dan is er nog niemand aan de puntenslijper geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik steek mijn passer in je nek, gooi mijn geo in je oog en stop mijn vlakgom in je hol
Ah oke, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ich verstehe nur Bahnhof" is een Duitse uitdrukking die teruggaat tot de Eerste Wereldoorlog, en die zo veel betekent als "ik begrijp er niets van [wat je zegt, ik wil naar huis]"
Wiki is mooi
Whahaquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik steek mijn passer in je nek, gooi mijn geo in je oog en stop mijn vlakgom in je hol
mooiquote:
Stiekem vind ik dit mooier dan het origineel, en dat heb ik niet vaakquote:
in groep vier wist ik nooit wat dat zoemende ding was [het was een elektrische] en toen stopte ik m'n vinger erinquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan is er nog niemand aan de puntenslijper geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |