tintelfruit dan zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets van water en fruit drank ofzo. Ik had dorst.
die zwarte is ook een gaaf beestquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Niks mis met mijn poes (Daan), zo zit hij naast me
[ afbeelding ]
Hoi Daanquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Niks mis met mijn poes (Daan), zo zit hij naast me
[ afbeelding ]
die ligt aan de andere kantquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zwarte is ook een gaaf beest
roosvicee heeft gruwelijke drankjes ja, die shrek dingenquote:
Nooit te snel drinken als je dorst hebt. Zeker niet bij zulke drankjes..quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets van water en fruit drank ofzo. Ik had dorst.
ik doe niks andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit te snel drinken als je dorst hebt. Zeker niet bij zulke drankjes..
Waarom heb ik daar nou weer geen last vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een liter bier gaat in 8,4 als het moet hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet ik klok mijn drinken altijd snel naar binnen en als ik heel erg dorst heb erg snel dan is een groot glas binnen 2 tellen leeg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nou weer geen last van
plus er nog 2 glazen achterheenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet ik klok mijn drinken altijd snel naar binnen en als ik heel erg dorst heb erg snel dan is een groot glas binnen 2 tellen leeg.
sorry frans en muziek gaan niet samenquote:
Daar heb ik geen drost voor nodigquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet ik klok mijn drinken altijd snel naar binnen en als ik heel erg dorst heb erg snel dan is een groot glas binnen 2 tellen leeg.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry frans en muziek gaan niet samen
* LovelyLady biedt een drankje aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
Ik moet gewoon weer eens zuipen. Niets in huis. Jammer.
ik klik er niet opquote:
Ja dat vaak wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |