quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach schei toch uit, zolang de VVD nog niet aankomt met een verbod op zonnebrillen omdat je dan de ogen niet kan zien is er nog niets aan de hand.
GL wilde een hoger toptarief, zie ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Cherna het volgende:
Te links?(dit zie ik niet meer terug) voorheen ja. Maar nu verkondigd GL toch echt de visie van het huidige D66.
Nou, zullen we beginnen bij jou? Als ik je webcams opstuur, hang jij die dan overal in je huis op zodat heel Fok je 24/7 kan volgen? Denk aan de veiligheid die je hebt als honderden onbekenden je altijd kunnen volgen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze uitspraak onderschrijf ik voor de volle 100 procent.
En een zender, zodat hij altijd teruggevonden kan worden als hij word gekidnapt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou, zullen we beginnen bij jou? Als ik je webcams opstuur, hang jij die dan overal in je huis op zodat heel Fok je 24/7 kan volgen? Denk aan de veiligheid die je hebt als honderden onbekenden je altijd kunnen volgen!
Je maakt een karikatuur van het beleid. Maar zo gek is het toch niet om blowende pubers aan de schandpaal te nagelen. Excessieve boetes opleggen aan hinderlijke buren, kentekenregistratie, camera's op straat voor de veiligheid van de ondernemer. Krijg het er warm vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou, zullen we beginnen bij jou? Als ik je webcams opstuur, hang jij die dan overal in je huis op zodat heel Fok je 24/7 kan volgen? Denk aan de veiligheid die je hebt als honderden onbekenden je altijd kunnen volgen!
Totdat het in de verkeerde handen valt, of de informatie onjuist word gebruiktquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt een karikatuur van het beleid. Maar zo gek is het toch niet om blowende pubers aan de schandpaal te nagelen. Excessieve boetes opleggen aan hinderlijke buren, kentekenregistratie, camera's op straat voor de veiligheid van de ondernemer. Krijg het er warm van
Tuurlijk niet. Zolang we geen idootsie als een km-heffing gaan invoeren dan is er helemaal niets aan de hand.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Totdat het in de verkeerde handen valt, of de informatie onjuist word gebruikt
Dat zijn idd zaken die (te) ver van D66 af staan. Naast dat progressieve, liberale geluid (hervorming ontslagrecht etc.) zijn teveel GL-punten gewoon gericht op ouderwets linkse nivellering.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef speknek het volgende:
[..]
GL wilde een hoger toptarief, zie ook
http://blogs.z24.nl/polit(...)omisch-onzinnig.html
nogal links ja.
Ja, dat is de echte bedreiging voor de privacyquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zolang we geen idootsie als een km-heffing gaan invoeren dan is er helemaal niets aan de hand.
Zeker, als het gaat om veroordeelde of beruchte mensen dan heb ik daar to-taal geen problemen meequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je ook voor het preventief binnenshuis filmen?
Links in welke zin. Het werkt juist averechts. En als het al links zou zijn dan hebben we het over topinkomens vanaf 150000. En natuurlijk hier op fok zal iedereen dat wel verdienen als ik alle threads lees, Maar neem maar van mij aan dat het percentage meevalt die dat inkomen heeft.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef speknek het volgende:
[..]
GL wilde een hoger toptarief, zie ook
http://blogs.z24.nl/polit(...)omisch-onzinnig.html
nogal links ja.
Moet diegene hiervan op de hoogte gesteld worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, als het gaat om veroordeelde of beruchte mensen dan heb ik daar to-taal geen problemen mee
"Berucht"? Allochtonen die nog geen strafblad hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, als het gaat om veroordeelde of beruchte mensen dan heb ik daar to-taal geen problemen mee
Uiteraard. Maar even terug naar de essentie. Waarom zou de overheid niet het eea van je mogen weten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Moet diegene hiervan op de hoogte gesteld worden?
Lollig. Maar nee. Al zullen daar wel veel buitenlanders onder vallenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Berucht"? Allochtonen die nog geen strafblad hebben?
Wie zijn dan 'beruchte' mensen? En wil je die veroordeelden heel hun leven onder camerabewaking zetten? En wie gaat ze in de gaten houden? En hoe gaan we dat financieren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
Lollig. Maar nee. Al zullen daar wel veel buitenlanders onder vallen
Dat voorkomt dus weer niks, omdat de monitoring bekend isquote:
Je legt woorden in de mondquote:Maar even terug naar de essentie. Waarom zou de overheid niet het eea van je mogen weten?
Definieer berucht eens op een manier dat het werkbaar is.quote:[..]
Lollig. Maar nee. Al zullen daar wel veel buitenlanders onder vallen
Waarom zou dat wel moeten mogen vraag ik me dan meteen af?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar even terug naar de essentie. Waarom zou de overheid niet het eea van je mogen weten?
Geloof dat je betoog weinig zin heeft gehadquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is enigzins treurig te noemen dat de rechtse kliek zich zit te verkneukelen en met zielige oneliners een heel topic volposten.
Je kan er donder opzeggen dat zodra de populariteit van Wilders begint te dalen, het kabinet een probleem heeft. Dat na 4 jaar het rechtse kabinet niet meer genoeg stemmen heeft (VVD zal onvermijdelijk minder zetels halen, kijk maar naar het verleden). Het machtsgeile CDA zal weer een stukkie naar links opschuiven onder het mom van Gristelijke normen en waarden waarna een wat meer links georienteerd kabinet geformeerd zal worden.
Nu ontopic. De overeenkomsten tussen D'66 en GL zijn behoorlijk. Ook de overeenkomsten tussen een VVD en D'66 zijn behoorlijk (al doet men hier vermoeden van niet). In een periode waarin beide partijen zeer regelmatig gezamenlijk optrekken, is het niet onlogisch dat gesproken wordt over samensmelting van beide partijen. In de verschillende kieswijzers liggen beide partijen het dichtst bij elkaar. De vraag en discussie in deze blijft altijd: is de som groter dan de delen of niet? En daarnaast, zijn de overeenkomsten groter dan de verschillen? Wil men over hun eigen schaduw heenstappen?
Het lijkt mij zinniger dit in dit topic te bespreken dan de zoveelste topic waarin rechtse users hun vreugdedansje rond het kampvuur doet. Beetje vermoeiend, irritant en het voegt weinig toe.
Vroeger werden gevangenen ook gebrandmerkt (niet te doordenken). Het zou toch niet gek zijn om een bepaalde vorm van criminaliteit op internet te zijn (denk aan foto's of idd een youte filmpjequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat voorkomt dus weer niks, omdat de monitoring bekend is
[..]
Je legt woorden in de mond
[..]
Definieer berucht eens op een manier dat het werkbaar is.
Inderdaad, 'veroordeelden' is duidelijk. Mensen zoals PVV'er Lucassen, die moet preventief cameratoezicht krijgen. Ook als hij in gesloten fractievergaderingen zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef JoaC het volgende:
Definieer berucht eens op een manier dat het werkbaar is.
Aiaaaaa, dat is weer wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, 'veroordeelden' is duidelijk. Mensen zoals PVV'er Lucassen, die moet preventief cameratoezicht krijgen. Ook als hij in gesloten fractievergaderingen zit natuurlijk.
Huh? D66 + Groenlinks = lucassen van de pvv ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Inderdaad, 'veroordeelden' is duidelijk. Mensen zoals PVV'er Lucassen, die moet preventief cameratoezicht krijgen. Ook als hij in gesloten fractievergaderingen zit natuurlijk.
Wat is er mis met het opslaan van deze informatie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aiaaaaa, dat is weer wat anders natuurlijk.
Waarom? Omdat het jou niet uitkomt? Wie weet wat hij op die fractievergadering allemaal bekokstooft. Als het een probleem is en hij zijn functie niet meer uit kan voeren moet hij maar opstappenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aiaaaaa, dat is weer wat anders natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |