Er zijn een aantal zaken die nu al afgeschreven kunnen worden(o.a. i.v.m. verdragswijzigingen)quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg om daar nu al uitspraken over te doen?
Nee, de kiezers moeten weer naar het CDA gaan. In het zuiden heeft het CDA enorme verliezen geleden ten gunste van de PVV, ik zie dat graag weer veranderen.quote:
Volgens mij was Donner juist iemand die qua persoon heel goed in de smaak viel bij bewindslieden van andere partijen. Ik denk dat Verhagen het eerder aan de stok heeft gehad met PvdA'ers. En de CU is natuurlijk de perfecte lijm tussen de PvdA en CDA.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, Bos en JP, Donner en bepaalde pvda'ers. Alleen de CU kon imo goed functioneren in dit kabinet.
Eimert "ik heb een probleem met autoriteit" Middelkoop? Tineke Faalinga? Andre Rouvoet met zijn faalministerie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, Bos en JP, Donner en bepaalde pvda'ers. Alleen de CU kon imo goed functioneren in dit kabinet.
Immigratiequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef JoaC het volgende:
php, noem eens 5 grote beleidswijzigingen die dit kabinet ook werkelijk klaarspeelt.
Specifieker, anders maak het je me wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Immigratie
Veiligheid
Meer marktwerking in thuiszorg
Infrastructuur
Overheidsfinanciën.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eimert "ik heb een probleem met autoriteit" Middelkoop? Tineke Faalinga? Andre Rouvoet met zijn faalministerie?
Echt, wat een zooitje was dat.
Hou ook in de gaten welk beleid voorkomen is. Kilometerheffing is voorkomen, een uitgesproken EU-geile koers is voorkomen en allerlei extra inkomensnivellering is voorkomen. Dat is winst ten opzichte van Paars+ vind ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Er zijn een aantal zaken die nu al afgeschreven kunnen worden(o.a. i.v.m. verdragswijzigingen)
Ja maar ook de SP en de PvdA?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, de kiezers moeten weer naar het CDA gaan. In het zuiden heeft het CDA enorme verliezen geleden ten gunste van de PVV, ik zie dat graag weer veranderen.
Dus het ontbreken van veranderingen is wijzigen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hou ook in de gaten welk beleid voorkomen is. Kilometerheffing is voorkomen, een uitgesproken EU-geile koers is voorkomen. Dat is winst ten opzichte van Paars+ vind ik.
Nee, maar wel winst. Het is voor mij een reden toch niet uitgesproken negatief te zijn over het huidige kabinet. Hervormen om te hervormen is niet de gedachte die ik graag deel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus het ontbreken van veranderingen is wijzigen?
Dit is specifiek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Specifieker, anders maak het je me wel heel makkelijk
Hij maakt het je juist moeilijk, hier kun jij niet specifiek op reageren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Specifieker, anders maak het je me wel heel makkelijk
Dit plus het feit dat er geen maatschappelijk draagvlak was voor P+quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, maar wel winst. Het is voor mij een reden toch niet uitgesproken negatief te zijn over het huidige kabinet. Hervormen om te hervormen is niet de gedachte die ik graag deel.
Je noemt 4 ministeriesquote:
Nee dingen die beleidsmatig veranderd zijn en of hervormd.quote:
"De maatregelen uit het regeerakkoord" noemen is bijna hetzelfde, ik vroeg om beleid, niet om terreinen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dingen die beleidsmatig veranderd zijn en of hervormd.
Bezuinigingen is beleid, een ander veiligheidsbeleid is anders beleid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
"De maatregelen uit het regeerakkoord" noemen is bijna hetzelfde, ik vroeg om beleid, niet om terreinen...
Ik woon in het zuiden maar geloof maar niet dat ik ooit CDA zal stemmen. Dan nog liever de PVV.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, de kiezers moeten weer naar het CDA gaan. In het zuiden heeft het CDA enorme verliezen geleden ten gunste van de PVV, ik zie dat graag weer veranderen.
Bezuinigingen op "<vul in>" is beleid, Bezuinigen is een middelquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bezuinigingen is beleid, een ander veiligheidsbeleid is anders beleid.
De invulling van de bezuiniging is beleid, het maatregelen pakket. Bezuiniging op "<vul in>" is net zo goed een middel, alleen wat specifieker dan enkel bezuinigingen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:18 schreef JoaC het volgende:
[..]
Bezuinigingen op "<vul in>" is beleid, Bezuinigen is een middel
Hoezo niet? Ik denk dat er voldoende maatschappelijk draagvlak was voor elk Wildersloos kabinet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit plus het feit dat er geen maatschappelijk draagvlak was voor P+
Beter kan ik het hier niet verwoorden!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een minderheid van CDA en VVD waarvan er eentje sowieso al meer dan de helft van zijn programma door de plee heeft gespoeld en die wordt overend gehouden door een kneuzenkermis vol dubieuze figuren die volkomen opportunistisch en onbetrouwnaar zijn en waar met kunst en vliegwerk wat beleid uit moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |