Build number is 2.0_105quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:09 schreef joepie91 het volgende:
[..]
2.0? Doe eens een foto van het Home-scherm?
[..]
Dat 'inluisteren' schijnt wel bij meer speakers nodig te zijn...
Heh, Android 1.6 dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef forsho het volgende:
[..]
Build number is 2.0_105
firmware versie is 1.6
Waar staat ie dan voor 1 euro?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef monkeybrain het volgende:
Mooi ding binnen voor 1 euro, flink groot ook.
Lekker met je mes schrapen voor vonken en magnesium schrapen om een vuurtje te stoken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker warm in mijn hutje![]()
[ afbeelding ]
Zoek op DealExtreme/Chinacheep naar 'survival' en je ziet er een hoop staanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Waar staat ie dan voor 1 euro?
Die Ebay verkoper stuurt niet naar Nederland op....
Ja allemaal duurder dan 3,50 dollarquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zoek op DealExtreme/Chinacheep naar 'survival' en je ziet er een hoop staan
moet je ff een bericht sturen, nederland is met de kerstdagen uitgeschakeld omdat de levering te lang duurt voor de paypalnormen, als je het vraagt kun je hem gewoon bestellen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Waar staat ie dan voor 1 euro?
Die Ebay verkoper stuurt niet naar Nederland op....
Goeie keus!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:05 schreef forsho het volgende:
[ afbeelding ]
http://focalprice.com/EP2(...)near_Headphones.html
$9.95 $3.57
Ik heb hem maar dan met metalen band. Ik moet zeggen dat hij zeker zijn geld waard is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef larry_flynt het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037
Iemand ervaring met dit horloge?
Mm, volgende maand dan maar eens bestellen:pquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik heb hem maar dan met metalen band. Ik moet zeggen dat hij zeker zijn geld waard is.
Tjah, dan moet je niet bij die vent zijn voor real life ervaringen ermee, die zit vaker in hotels dan in hutjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker warm in mijn hutje![]()
Ja, mijn Apad zat nog een leuk bedrag van 26,70 bij. Nooittt via DHL laten versturen, achterlijke apen zijn het. Mij een beetje geld wegschooien bij de deur..quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:41 schreef shiznuts het volgende:
Heb eigenlijk al wel een vraag. Voor de mensen die een tablet bestellen o.i.d. hebben jullie ooit weleens douane-gedoe gehad of zoiets en wat zijn eigenlijk de regels omtrent importeren uit het buitenland (tot welk bedrag of zo dat vrij kan)?* shiznuts braaf OP lezen doet
Ik heb ook die met stalen bandje. Echt een aanra(n)der!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik heb hem maar dan met metalen band. Ik moet zeggen dat hij zeker zijn geld waard is.
Alles op tv is nepquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tjah, dan moet je niet bij die vent zijn voor real life ervaringen ermee, die zit vaker in hotels dan in hutjes.
http://entertainment.time(...)o/article2116195.ece
I know. Maar hoe dom ben je als je jezelf laat ontmaskeren als fraudeur met zo'n show?quote:
Soms he.. Soms vraag ik mij wel eens af of mensen in real life zichzelf ook zo gedragen en waar en hoe ik die mensen dan in moet schatten op de sociale ladder binnen onze samenleving.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:36 schreef mtchel112 het volgende:
godverdomme kut DX al een week staat mn order van 1 e-cig op order recieved kut spleetogen
DHL pakketten worden strenger gecontroleerd dan normaal pakkettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:44 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ja, mijn Apad zat nog een leuk bedrag van 26,70 bij. Nooittt via DHL laten versturen, achterlijke apen zijn het. Mij een beetje geld wegschooien bij de deur..
De huilie was trouwens voor de neppe tv shows, niet jouquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:32 schreef neo2000 het volgende:
Soms he.. Soms vraag ik mij wel eens af of mensen in real life zichzelf ook zo gedragen en waar en hoe ik die mensen dan in moet schatten op de sociale ladder binnen onze samenleving.
geef me is ongelijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know. Maar hoe dom ben je als je jezelf laat ontmaskeren als fraudeur met zo'n show?![]()
[..]
Soms he.. Soms vraag ik mij wel eens af of mensen in real life zichzelf ook zo gedragen en waar en hoe ik die mensen dan in moet schatten op de sociale ladder binnen onze samenleving.
Je doet in ieder geval niet alsof je erboven staat...quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
geef me is ongelijk?
BIC en velen versturen het in een paar dagen (meestal zelfs 1 dag) en DX is gewoon zo tering slecht voor haar klanten.
En jij vloekt verder nooit ?
jij ziet mensen die vloeken gelijk aan als tokkies? dan vraag ik me af waar JIJ staat in de sociale ladder, ik denk bij de categorie: ik ben nooit buiten, ik heb geen vrienden
ik word neergezet als tokkie omdat ik vloek ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet alsof je erboven staat...Dit topic is een beetje nutteloos als je er alleen gaat zitten mokken, ga dan naar KLB of zoiets en probeer het hier leuk en constructief te houden denk ik dan.
Ieder zo z'n eigen manier om met dingen om te gaan inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik word neergezet als tokkie omdat ik vloek ?komop zeg iedereen vloekt wel is, en ik heb eerder klote dingen bij DX meegemaakt en het blijft gewoon kut, daar wou ik even mijn mening over uiten met een vloek.
dat wou ik even kwijt
Okee. Check.quote:dat wou ik even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |