Ja mijn vader had nog wat liggen, problem solvedquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, je kunt een wereldstekker (o.i.d.) gebruiken.
Vuile oplichters dat het zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Bij mij zat er gewoon een oplader bij voor in het nederlandse stopcontact
Gewoon deze adapter bestellen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:30 schreef forsho het volgende:
[..]
Volgens mij kon je vorige week die dingen voor 0.01$ kopen, maarja
Heb zojuist mijn ePad 7" binnen gekregen.
Dat ding werkt een stuk sneller dan ik had verwacht alleen past die oplader niet op mijn stopcontact en zit er niets bij. Was eigenlijk ook wel te verwachten.
Wie heeft ook deze gekocht en zijn probleem opgelost?
Hoe is de kwaliteit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
Fuck yeahh, die namaak Bose oortjes zijn geniaal, briljant en de verpakking is volgens mij gewoon uit dezelfde fabriek. Heel netjes allemaal.
Tof, echt goed. En na 10 uur worden ze nog beter hoorde ik. Ik zal vanavond even een filmpje maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef forsho het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit?
Zal ik misschien ook ff wat bestellen.
Ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Iemand91 het volgende:
Als ik dit zo lees heeft iedereen sinterklaascadeau's binnengekregen!
Van de oortjes? De buitenkant is heel mooi afgewerkt, het zou het origineel kunnen zijn, geluid is ok, maar niet superquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef forsho het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit?
Zal ik misschien ook ff wat bestellen.
bij mij ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Bij mij zat er gewoon een oplader bij voor in het nederlandse stopcontact
Of installeer gewoon firefox voor android (package: org.mozilla.fennec).quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:01 schreef forsho het volgende:
[..]
Ja mijn vader had nog wat liggen, problem solved
[..]
Vuile oplichters dat het zijn
-----
even kijken of ik een werkende opera kan vinden voor die tab
Installeer anders gewoon even Dolphinquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:01 schreef forsho het volgende:
[..]
Ja mijn vader had nog wat liggen, problem solved
[..]
Vuile oplichters dat het zijn
-----
even kijken of ik een werkende opera kan vinden voor die tab
Ze hebben stapels van die dingen bij DealExtremequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef monkeybrain het volgende:
Mooi ding binnen voor 1 euro, flink groot ook.
Lekker met je mes schrapen voor vonken en magnesium schrapen om een vuurtje te stoken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker warm in mijn hutje![]()
[ afbeelding ]
De 2e is meer een eeuwige lucifer als ik het goed begrijp (met asbest).quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:20 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/Survi(...)1aa141#ht_2346wt_905
Deze?
Werkt dit hetzelfde of krijg je hier echt een vlam?
http://cgi.ebay.com/NEW-M(...)&hash=item2c59363bce
Volgens mij heb je die dingen voor een paar euro bij de action... (zoals het meeste uit china)quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef jopiede het volgende:
Ik wil van die fake bewakingscamera's kopen (2 stuks oid) zijn dit de beste?:
http://www.dinodirect.com(...)ity-Dome-Camera.html
of hebben jullie nog andere suggesties?!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef Skiet het volgende:
Ik wil nog wat leuke sinterklaas spullen voor morgen kopen. Kleine dingen. Iemand tips? Dat redden ze toch wel met verzenden?
Sorry, mijn sarcasmeradar lijkt uit te staan vandaag. Dit is al de tweede sarcastische post die ik niet doorhebquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:35 schreef Skiet het volgende:
Waarom serieus doen op een overduidelijk sarcastische post naar aanleiding van een aantal posts eerder door een bepaald persoon? Daarnaast zeg ik 1 post boven de post die jij quote dat een bepaald product voor een paar euro bij de action te halen is evenals veel van de andere spullen...
2.0.nogietsquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Of installeer gewoon firefox voor android (package: org.mozilla.fennec).
Volgens de beschrijving staat er Android 1.7 op. Die bestaat officieel helemaal niet.
Welke versie staat er echt op? Settings > About >Software information. Als je het ziet zitten had ik graag alle info geweten (of een foto ervan). Bedankt.
Pobleem van die stekker kan je, zoal hier al werd gemeld, oplossen met de flat-to-round connector.
lul je poep of ben je een triest figuurquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:55 schreef Berend. het volgende:
[..]
Tof, echt goed. En na 10 uur worden ze nog beter hoorde ik. Ik zal vanavond even een filmpje maken.
Ze zijn 27 dollar in de aanbieding
2.0? Doe eens een foto van het Home-scherm?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:56 schreef forsho het volgende:
[..]
2.0.nogiets
probleem met de stroom was al opgelost
de batterij is echt bagger, de pad heeft minstens 3 uur in de oplader gelegen maar er was binnen 20 minuten al 50% af (daar leek het op)
[..]
Dat 'inluisteren' schijnt wel bij meer speakers nodig te zijn...quote:lul je poep of ben je een triest figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |