Het zou hier -17 worden vandaag, maar het is maar -11C. -17C valt best mee zolang het windstil en droog is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:37 schreef Individual het volgende:
[..]
2 dagen nadat we wegvlogen uit Albuquerque werd er 's nachts 1 voorspeld...Dat is -17C!
Waarom is dat een probleem?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn nick betekend dat ik moe ben in het Zweeds. Ik heb een nieuwe nick ivm herkenbaarheid van m'n voornaam in m'n oude nick.
ach, eens een baan in Nederland willen zoeken, 2 woorden bij elkaar plakken in google, et voila, fok! is de eerste hit...quote:
Ah.... mjah, dat probleem heb ik niet zo, zelfs niet als je mijn nick in Google smijt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, eens een baan in Nederland willen zoeken, 2 woorden bij elkaar plakken in google, et voila, fok! is de eerste hit...
Je youtube videos zijn de eerste hit bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, eens een baan in Nederland willen zoeken, 2 woorden bij elkaar plakken in google, et voila, fok! is de eerste hit...
als je er Zweden bij gooit dan krijg je vrij veel Fok! geschiedenis..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je youtube videos zijn de eerste hit bij mij
Je gaat rechtstreeks naar Vientiane over de friendship bridge? Anyway de eerste verassing verandering is positiefquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:20 schreef Flammie het volgende:
nice.. morgen moet ik naar Laos voor mijn nieuwe visum etcLange reis voor de boeg en ik ga met de bus (vanuit Chiang Mai). Ben benieuwd hoe Laos is, maar lijkt me allemaal meer van hetzelfde en zal vast weinig problemen of verassingen opleveren
Zwaai maar even als jullie langsrijden, wij wonen ong. 1 km voor het Llaollao hotelquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo effe 4 dagen chili daarna naar bariloche en punta
Dos mille dies un. (2000 - 11)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:00 schreef flipsen het volgende:
Dos mil once... Valt weinig aan af te korten
Jepquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:49 schreef breaky het volgende:
[..]
Je gaat rechtstreeks naar Vientiane over de friendship bridge? Anyway de eerste verassing verandering is positief
En dat is alleen nog maar binnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
wooowww Individual, dat is echt een mooie " over the top" kerstboom
same here, hier blijft de kerstboom ook geen dag langer dan driekoningen staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 06:35 schreef maartena het volgende:
Ik heb alle kerstspullen, zoals het hoort natuurlijk, zo rond driekoningen (6 Januari) allemaal weer opgeborgen.
Jup... En dan is een accuut geval als een beenbreuk inderdaad erg lastig, maar je kan er altijd wel een mouw aan passen. Kost wel vaak een kapitaal, die mouwquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Gaoxing het volgende:
Hadden we het hier een tijdje geleden niet over dat het vervelend is als je in het buitenland zit, en er is iets met je ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |