quote:
Op woensdag 5 januari 2011 02:49 schreef breaky het volgende:[..]
Je gaat rechtstreeks naar Vientiane over de friendship bridge? Anyway de eerste
verassing verandering is positief

Jep

Wat een scams en wat een prijzen ineens:') Het begon eigenlijk al vanaf Udon Thani met die tuk tuk drivers wiens accent/dialect ze zoveel mogelijk proberen te verbuigen zodat je er zo weinig mogelijk van kan verstaan

Isaan dialect is niet echt ons ding helaas haha. Uiteindelijk kwamen we bij zo een agency terecht en we gingen met een gast die uit de filipijnen kwam. Bij die agency werkte een filipijnse en na wat lullen denk ik dat we een scam ontlopen zijn

De 1e keer is het echt; nee ik wil daarheen. Nee dit hoeft niet gewoon daar die brug zie je? Probeer die grapjes maar bij iemand anders
Dus via die friendship bridge idd. En Vientiane is een leuke stad mijns inziens. De bevolking is echt top, vriendelijk, de stad is zuiver en het lijkt wel alsof het allemaal meer organizatie heeft dan in Thailand. Veel gebouwen met Franse invloeden, Vietnamese dingen etc etc. Heel leuk

De 1e keer dat ik het restaurant kwam moest ik wel even slikken, het was duur en het menu was even rustig bekijken wat die tekentjes allemaal waren

Na 1 uur in het menu gekeken te hebben heb ik iemand gevraagd om het voor te lezen want ik en mijn vriendin kwamen er niet echt uit. Daarna heb ik zoveel mogelijk proberen op te pakken en in de avond kon ik grote delen van het menu wel gewoon lezen gelukkig

Voor herhaling vatbaar? Jazeker maar ik zou het dan na de noodzakelijke VISA onzin wat meer in de andere steden proberen want de natuur schijnt erg mooi te zijn, de bevolking was sowieso super vriendelijk dus daar hoef je het niet voor te laten