Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, niet alles, maar wel veelquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben jij van mening dat alles is voorbestemd?
Nou jammie.quote:
soms denk ik dat wel dat alles gewoon voorbestemd is als er ooit zoiets als god bestaat dan zou ik graag een keer met em in gesprek willen gaan over alles wat mij is overkomenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet alles, maar wel veel
Ik had nog hoi gezegd in het oude topicquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
en da gewoon stiekem naar een nieuw topic gaan
whehehe dat laden duurt zo lang hier, nog trager dan in Portugalquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had nog hoi gezegd in het oude topic
zeur niet.. minder werkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
en da gewoon stiekem naar een nieuw topic gaan
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe dat laden duurt zo lang hier, nog trager dan in Portugal
Liebchen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet alles, maar wel veel
Ik ga naar huis, je mag de rest hebben. Morgen maar weer zien of het gaat,quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga naar huis, je mag de rest hebben. Morgen maar weer zien of het gaat,
Okquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks!
Batterij is bijna leeg, dus ik kom vanavond wel even verslag uitbrengen
Check, we herkennen je toch welquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Toekito het volgende:
Ja MPG een nieuwe nick. Die andere hing teveel aan het fan zijn van zeg maar
wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Toekito het volgende:
Liebchen!quote:
Fan van wat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Toekito het volgende:
Ik hoop dat het meevaltquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks!
Batterij is bijna leeg, dus ik kom vanavond wel even verslag uitbrengen
ja maar tis zo koud in de badkamer hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik anders misschien de rest van de dag hier in de badkamer blijven zitten? Ik wil niet meer.
tenzij je een warm bad laat vollopen en lekker gaat relaxenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tis zo koud in de badkamer hoor
ik heb geen badquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tenzij je een warm bad laat vollopen en lekker gaat relaxen
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik anders misschien de rest van de dag hier in de badkamer blijven zitten? Ik wil niet meer.
Dat is gelukt, hoewel overige lichaamssappen rijkelijk vloeidenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel je kwijl binnenhouden he?
Geef mij die pilletjes met smiley.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef Flippiee het volgende:
* Flippiee rent met pilletjes KSC binnen
Als ik dan een kusje krijgquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geef mij die pilletjes met smiley.
ja, maar iedereen zei dat al, ik denk ik zeg wat andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gelukt, hoewel overige lichaamssappen rijkelijk vloeiden![]()
Begin er dan niet over
het "wish me luck" was meer nodig voor het voetje voor voetje schuifelen over de opgevroren sneeuwkoek naar de sportschool toe. En weer terug. Toch 3 km bij elkaarEn met de vorige winter in het achterhoofd, niet echt mijn terrein
Flipzellovitsch!quote:
Doeg STquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Gastouder-zkhs-boodschappenwinkel-thuis enzo
Hihihiquote:
Mn kerst UI, daarna komt die andere weerquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Flipzellovitsch!
ik herkende je niet met die nieuwe UI
Oh okeequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar iedereen zei dat al, ik denk ik zeg wat anders
Volgens mij zit er iets anders dwars bij jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeLekker dwars ding ben je
*negeert het eerste stuk*quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gelukt, hoewel overige lichaamssappen rijkelijk vloeiden![]()
Begin er dan niet over
het "wish me luck" was meer nodig voor het voetje voor voetje schuifelen over de opgevroren sneeuwkoek naar de sportschool toe. En weer terug. Toch 3 km bij elkaarEn met de vorige winter in het achterhoofd, niet echt mijn terrein
Fijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
en.. koop eens fatsoenlijke schoenen!
toen ik in noorwegen woonde heb ik daar 3 paar winter schoenen gekocht en die zijn nu nog![]()
en dat zijn echt niet alleen maar moonboots..
nergens last van met de gladheid!
niet echt, spijbel morgen wel, die lerares is zon gigantisch kutwijfquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mn kerst UI, daarna komt die andere weer
Maar hoooooi BeroemdeNog gelukt met je frans?
Dat gebeurt je maar 1 keer... Bekijk het ander, de rest van je leven kun je veilig door de sneeuw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijntot je een keer wel op twee sneeuwvlokken op je tichel gaat en je rug breekt en twee jaar mag revalideren
dan piep je wel anders
Ook jij
Dat is wel gigantisch balen, hoe erger de leraar/lerares hoe stommer een vak is, vooral als je er moete mee hebt. En dat is zonde met zo een vak als Frans.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet echt, spijbel morgen wel, die lerares is zon gigantisch kutwijf
Dan moet je er wel veel van drinken hoorquote:
het is gewoon stom woordjes lerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel gigantisch balen, hoe erger de leraar/lerares hoe stommer een vak is, vooral als je er moete mee hebt. En dat is zonde met zo een vak als Frans.
Waar ging het over misschien kan ik je via PM helpen?
Goed punt , veel zuipen veel plezier veel bierquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan moet je er wel veel van drinken hoor
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat gebeurt je maar 1 keer... Bekijk het ander, de rest van je leven kun je veilig door de sneeuw.
Mompelt iets over gezondheid...quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed punt , veel zuipen veel plezier veel bierik zie het punt niet?
Nou het is te hopen dat het maar 1 keer gebeurd. Dus ik zou altijd uitkijken met die gladheid. Ben vorig jaar ook tot 2 keer toe keihard op mijn giechel gegaan en dat is echt niet fijn. En echt hoor lig je op het parkeerterrein te spartelen. Vraagt een collega ben je gevallen? Nee ik dacht laat ik de vloer eens van dichtbij bekijken zuchtquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat gebeurt je maar 1 keer... Bekijk het ander, de rest van je leven kun je veilig door de sneeuw.
flesquote:
flipsquote:
Oh en CGM ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Symp, Suiker, Pheno en MZ kunnen jullie ff doorgeven of je de meetfoto's al binnen hebt?
Hey Flipjequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ben er verliefd op
Hoooooi LL
tuurlijk piep je dan anders..quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijntot je een keer wel op twee sneeuwvlokken op je tichel gaat en je rug breekt en twee jaar mag revalideren
dan piep je wel anders
Ook jij
Nou zelfs met goed schoeisel kan je behoorlijk op je giechel gaan hoor ik was vorige jaar op mijn giechel gegaan ondanks goed schoeisel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tuurlijk piep je dan anders..
maar goed.. je kan ook een misstap op de trap doen en je nek breken.. letterlijk..
das ook niet fijn..
maar goed schoeisel tijdens deze winterse omstandigheden kan een hoop uitmaken!
( en dat geldt ook voor banden ondder de auto's! )
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dus ik zou altijd uitkijken met die gladheid. Ben vorig jaar ook tot 2 keer toe keihard op mijn giechel gegaan en dat is echt niet fijn. En echt hoor lig je op het parkeerterrein te spartelen. Vraagt een collega ben je gevallen? Nee ik dacht laat ik de vloer eens van dichtbij bekijken zucht
Whisky is effectieverquote:
Een hamer is ook erg effectiefquote:
ik drink geen alcohol.quote:
nou sommige alcholische drankjes zijn zo lekker, die zou ik in mijn leven niet gemist willen hebben.... zeg maarquote:
Die zooi is mij te linkquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwoah ik neem liever een dropshot, lekker zoet en gelijk van de kaart![]()
Geef ik je gelijk inquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou sommige alcholische drankjes zijn zo lekker, die zou ik in mijn leven niet gemist willen hebben.... zeg maar
welke dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou sommige alcholische drankjes zijn zo lekker, die zou ik in mijn leven niet gemist willen hebben.... zeg maar
Dan moet je niet naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zooi is mij te link...
Voor ik het weet heb ik anderhalve liter van dat spul in mn mik zonder iets te merken, en als ik dan buiten kom ben ik inene knock-out
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zooi is mij te link...
Voor ik het weet heb ik anderhalve liter van dat spul in mn mik zonder iets te merken, en als ik dan buiten kom ben ik inene knock-out
Weinig reden toe. Ik krijg de dag erop flink last (nee, geen kater).quote:
dan merk je het wel zodra je in je nest gaat liggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar buiten gaan.
Kom je baileys bij me drinken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoete witte wijnBaileys
Dropshot, Rode wodka redbull
![]()
Echt mierzoet allemaal maar wel lekker
Natuurlijk nietquote:
neequote:
Baileys vind ik wel lekker. Rode redbull heb ik nog nooit gehad. Maar als het zo erg mierzoet is hoef ik het niet geef mij maar een lekkere whiskyquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoete witte wijnBaileys
Dropshot, Rode wodka redbull
![]()
Echt mierzoet allemaal maar wel lekker
nee hoor, kan prima zonder alcoholquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:12 schreef Muck het volgende:
Zo, ik ben weer veilig thuis
Gisteren kreeg ik van de cardioloog te horen dat er geen noemenswaardige afwijkingen gevonden zijn. Een maand lang ziekenhuis in, ziekenhuis en een kleine drie miljard onderzoeken uit voor helemaal niets dus. Ik mag weer terug naar de huisarts en weer van voor af aan beginnen![]()
Oh, en de huisartsenpraktijk is gesloten t/m 5 december.
Om het nog leuker te maken, kom ik net bij het UWV vandaan. Ze accepteren deze brief van het ziekenhuis niet en er moet een nieuwe komen waarin staat hoeveel uur ik kan werken. Deze moet ik vóór 10 december inleveren en dan na 6 tot 8 weken krijg ik mijn eerste uitkering.
Het probleem is alleen dat helemaal niet vast is gesteld hoelang ik kan werken en ik weer van voor af aan kan beginnen bij de huisarts, dus dat dat niet zo makkelijk vast te stellen is.
So, Meeeeerry Christmas to me
Ik ben ook absoluut niet vrolijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
hier wordt je toch niet vrolijk van ????
Ongelofelijk zeg
och meisjequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut niet vrolijk
Het gebeurt niet gauw dat ik huil, maar onderweg naar de bus had ik toch de tranen over mijn wangen lopen.
Het is gewoon teveel allemaal
Thanksquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
och meisjewat vervelend allemaal. Ik snap er niks van.
Ook al zal het je niet veel helpen, sterktequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Het gebeurt niet gauw dat ik huil, maar onderweg naar de bus had ik toch de tranen over mijn wangen lopen.
Dank jequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook al zal het je niet veel helpen, sterkte
Een dikke knuffel van mij en soms is het gewoon te veel dan moet je gewoon huilen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen... zolang wachten op uitslagen enzo en dan is het 'niks'quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
Ik snap het ook niet meer en weet het allemaal even niet meer op het moment
Ben er zó ontzettend klaar mee hè
jij welquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik bedenk net dat ik morgen uit mag slapen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik bedenk net dat ik morgen uit mag slapen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk nietIk drink niet vaak hoor alleen op momentjes zoals bij Marijke bijvoorbeeld
En wat jij doet moet jij weten toch?
Als je weet dat je er last van krijgt en je doet het niet lijkt het mij alleen maar verstandig
Als je het weet en je doet het toch, sja dan vind ik je stronteigenwijs.noem mij maar stronteigenwijs want ik kreeg ook buikpijn van de pannenkoeken
En ik weet dat
dus.....
get my point?
[..]
nee
Beter nu al rijden met dit weer dan voor het eerst dit weer tegenkomen als je zonder instructeur rijdt, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij wel
Ik moet morgen rijden
Zachtjes glijdt ik door de straten..... PAS OP ! boem
Is waarquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter nu al rijden met dit weer dan voor het eerst dit weer tegenkomen als je zonder instructeur rijdt, toch?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had net mn rijbewijs, toen ging het zo sneeuwen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter nu al rijden met dit weer dan voor het eerst dit weer tegenkomen als je zonder instructeur rijdt, toch?
ik ga naar huis..quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had net mn rijbewijs, toen ging het zo sneeuwen.
Dus JF: kom, gaan we jou leren om in sneeuw te rijden..
zo gezegd, zo gedaan.
Kwamen we bij een heuvel, die ik niet goed op kwam.
JF stuur over genomen, gedraaid en weer terug naar beneden.
Beneden stond de politie, die vond het verdacht dat we daar reden en liet doorschemeren dat hij het vermoeden had dat ik een hoer met klant was
Ow, okeequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga naar huis..
kopje thee uit de quooker halen
Hij heeft zn woorden snel moeten terugnemen, ik werd pissedquote:
dan is ze vast ETEN ofzowquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo gezegd, zo gedaan.
Beneden stond de politie, die vond het verdacht dat we daar reden en liet doorschemeren dat hij het vermoeden had dat ik een hoer met klant was
Ik zou hem schoppen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft zn woorden snel moeten terugnemen, ik werd pissed
Dan had ik moeten uitstappen en het was te koud daarvoorquote:
...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij schopt je vriendin toch ook niet als ze nog moet leren pijpen
Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij schopt je vriendin toch ook niet als ze nog moet leren pijpen
quote:
het is een voorbeeldquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie het verband niet overigens
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet overigens
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
het is een voorbeeld
ik wist even niets beters
En ik heb geen vriendinquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
het is een voorbeeld
ik wist even niets beters
Haha.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ooit komt het moment....
eet schmakelijkquote:
Okequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:43 schreef Flippiee het volgende:
Kusje voor Ferrari ik ga zo eten namelijk, Dus ben mobiel atm.
Oh sorry ik wil niet lachen maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo gezegd, zo gedaan.
maakte je een slippertje dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef Ladylike het volgende:
Heb je hem exact het merk en type nummer van je stofzuiger gegeven? Want voor elk merk stofzuiger zijn een aantal verschillende zakkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
stel je voor heh, je werrkt in een stofzuiger speciaalzaak heh, wat voor knuppel ben je dan als je dan alsnog d everkeerde zakken meegeeft aan een klant
quote:
joh meen je datquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb je hem exact het merk en type nummer van je stofzuiger gegeven? Want voor elk merk stofzuiger zijn een aantal verschillende zakkenDus dan konnie 't ook niet weten
Marijke moet de foto's nog uploaden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar blijven alle andere meetfoto's?
Misschien had hij sneeuw in zijn ogen en oren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh meen je dat![]()
ik had hem exact gezegd, ik zeg zeker weten, hij ja hoor
zo niet dan morgen 100%, prutserquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien had hij sneeuw in zijn ogen en oren.
En MPG?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke moet de foto's nog uploaden.
Ik heb er een aantal van LL gehad.
Dan issie gewoon stomquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh meen je dat![]()
ik had hem exact gezegd, ik zeg zeker weten, hij ja hoor
Maar maar prutster kan er toch ook niks aan doen dat hij het verstand heeft van een suikerkorrel.quote:
Sorry hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar prutster kan er toch ook niks aan doen dat hij het verstand heeft van een suikerkorrel.
I win. Big time.quote:
maar het is de zoveelste kut dag uit een kut week van een kut maandquote:
Muck wins, flawless victory.quote:
jij merkte 'm wel opquote:
Was het maar kut, dan kon je het likken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar het is de zoveelste kut dag uit een kut week van een kut maand
bedankt voor de steunquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon je het likken.
nouhou taartjequote:
4,1415quote:
Ik mis wat? Moet ik nu alcohol drinken?quote:
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis wat? Moet ik nu alcohol drinken?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis wat? Moet ik nu alcohol drinken?
inmiddels de 9e nabloeding van meneer taartquote:
Hij gaat voor een volle spaarkaart?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
inmiddels de 9e nabloeding van meneer taart
gaat lekker daar, sjezusquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Aiquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja de bus van 18.06 rijdt net wegquote:
Oh, nee, nog niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Pheno heb je mijn picca's al gedownload??
en Symp?
Ik zal het zo ff doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Pheno heb je mijn picca's al gedownload??
en Symp?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk je even snel een slot te gaan verwisselen blijkt de halve deur te moeten worden gesloopt
tering dan heb ik die gemistquote:
Ik denk dat we niks bijzonders hebben gemist behalve het vervelende nieuws dat het bloeden bij meneer Taart maar niet wil stoppenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, doe maar vanaf half 8 vanochtend, dan ben ik ook weer bij.
ik ben er tot 14.00 nog geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoveel als ik tussen 7:30 en nu, denk ik.
dat mag ookquote:
ja ik wil je deur wil ruilen tegen een halve muur?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering dan heb ik die gemist
kan ligt aan de maat van de muurquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wil je deur wil ruilen tegen een halve muur?
ooh wacht ze hebben hem alweer hersteldquote:
eerste en tweede heb ik alquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh wacht ze hebben hem alweer hersteld![]()
ik heb wel lijmlucht in de aanbieding plus niet passende stofzuiger zakken en speciekuip vol handdoek haakjes
ja lap zeg, kom we gaan op cafequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerste en tweede heb ik al![]()
en handdoek haakjes heb ik niks aan
daar kom ik net vandaanquote:
je moest kloppen want de bel deed nietquote:
je moest gillen want je had een haar in je eten?quote:
ik zal zo ook even een pintje pakkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kom ik net vandaan
dadelijk eerst eten![]()
Ik moest wel lachen, wij allebei tegelijk op de meetquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moest gillen want je had een haar in je eten?
jullie hadden ook beide een vuist inde kont zoals samsonquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, wij allebei tegelijk op de meet![]()
MWOAHHHHHHHH GERTJUHHHHHHHHHH
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
jullie hadden ook beide een vuist inde kont zoals samson
wat wat watquote:
hee, hheee hoeveel vingers steek ik opquote:
extra grote hamburgers met kaas tomaat ui komkommer ketchup en mayoquote:
zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
extra grote hamburgers met turkse knoflookworst (ook gebakken) komkommer, sla en mayo
Dammmm, das echt klotequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Als de artsen het ook niet meer weten geef ik het ook op hoor.
Thijs en ik waren net bij meneer taart, nou ja, in zijn kamer, want hij was voor bloeding 8 bij de poli.
Kwam hij weer binnen, knuffelt hij met Thijs, hopla, nummer 9 er achteraan![]()
Bellen ze me net van het ziekenhuis of ik terug kan komen zonder Thijs omdat meneer taart inmiddels behoorlijk in paniek is en zijn bloeddruk te hoog is (hee, goh, waar zouden doe bloedingen nou van komen?)
Dus nu probeer ik oppas te regelen.
Dan stort ik morgen wel verder in
bizarquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik waren net bij meneer taart, nou ja, in zijn kamer, want hij was voor bloeding 8 bij de poli.
Bellen ze me net van het ziekenhuis of ik terug kan komen zonder Thijs omdat meneer taart inmiddels behoorlijk in paniek is en zijn bloeddruk te hoog is (hee, goh, waar zouden doe bloedingen nou van komen?)
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
Dammmm, das echt klote
* Trevland geeft ST een knuffel
quote:
quote:
We kunnen het ook niet hebben dat jij er aan onderdoor gaatquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
dankjulliewel, lieverds!
Dat is ook onmogelijk, want ik heb Thijsquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
We kunnen het ook niet hebben dat jij er aan onderdoor gaat
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is waarquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook onmogelijk, want ik heb Thijs
Ja, dan kan je niet volledig instortenquote:
kan/mag/moet niet iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan je niet volledig instorten
Met zo'n vrolijke knaap in huis lijkt het me ook van nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan je niet volledig instorten
Ik bedoel het een beetje anders...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met zo'n vrolijke knaap in huis lijkt het me ook van niet
SuperThijs to the rescuequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook onmogelijk, want ik heb Thijs
Dat snap ik ook wel en daarom ook oppassenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel het een beetje anders...
Als ik nu wegval door instorten, heeft hij niemand die voor hem zorgt en dat kan dus niet
Misschien tot straksquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
Eten maken, Thijs in bed leggen en dan komt mijn mama hier zitten en kan ik weer naar het ziekenhuis
Misschien tot straks
in zwolle!quote:
Druk met haar foto's denk ik. Of op Thijs passenquote:
fix der 06quote:
Hier.quote:
En dan met een d!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff opgeruimd, en nu hopen dat de FA's er snel bij zijn
heb je zaterdag nog kunnen shinen en playen?quote:
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
Die kutkloon is nu terminaal gelukkig.
De bus van 18:06, las ik net.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zoon vermoeden dat st het was
Sorry?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zoon vermoeden dat st het was
beter houd je je domme vermoedens voor jequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zoon vermoeden dat ST het was
Of ben jij niet zo stout?![]()
opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
Die kutkloon is nu terminaal gelukkig.
ik geloof dat hij ruzie wilquote:
niet springenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Hallon. Ik heb teveel gedronken. Als ik spring hoor je het in mijn buik klotsen.
gaat vanzelf weer overquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Hallon. Ik heb teveel gedronken. Als ik spring hoor je het in mijn buik klotsen.
Oh, je bedoelde mijn 'nietsquote:
Nee, ik hoor wel je blaas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Myrtjequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
het zouden je problemen maar zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Als je straks terug bent van meneer taart, moet je maar even roepen, dan masseer ik de spanning even uit je schouders, terwijl wok een leuk verhaaltje voorleestquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
pgr, hou maar even op.
ik ben een beetje een hormonenbom met stress atm..geen goede combinatie voor meer van dit soort ingehouden reacties.
ik dacht eerst dat het over drank zou gaanquote:
Jaaaa! Maar wok is hardlopen he..quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je straks terug bent van meneer taart, moet je maar even roepen, dan masseer ik de spanning even uit je schouders, terwijl wok een leuk verhaaltje voorleest.
Was het een glas melk? Dan heb je straks een milkshake!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Dat masseren kan tegenvallen, de fysio doet niet lief bij mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je straks terug bent van meneer taart, moet je maar even roepen, dan masseer ik de spanning even uit je schouders, terwijl wok een leuk verhaaltje voorleest.
kom hier heen dan knuf ik je platquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa! Maar wok is hardlopen he..
Ja, maar ik begreep ook iets verkeerd, sorryquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde mijn 'niets' zeker?
Jij dacht dat ik bedoelde: niehietshe?
Is niet zo.
Ik kan onmogelijk lelijk doen over Marijke en met kanker spot ik NOOIT.
Dan loopt hij nog maar wat harder om op tijd op de voorleesstoel te zittenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa! Maar wok is hardlopen he..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het zouden je problemen maar zijn.
je hebt bij het springen je hoge hakken toch niet aan hoop ik?
anders mag je zometeen wel even mee naar de ehbo
leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan loopt hij nog maar wat harder om op tijd op de voorleesstoel te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |