Ik weet het wel zeker, als ik zo kijk naar de verhouding vluchten/fatale ongevallen bij deze top tien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:31 schreef Viajero het volgende:
Ik heb met drie van die maatschappijen gevlogen, waaronder de nummer een.![]()
Verder heb ik het gevoel dat kleinere maatschappijen in bijvoorbeeld Congo niet worden meegeteld.
Grootste ongeval in de geschiedenis van de burgerluchtvaart was BY FAR met American Airlines. 1622 doden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef Knip het volgende:
Grootste ongeval in de geschiedenis van de burgerluchtvaart was met KLM. Misschien handig om er bij te vermelden.
Je bedoelt zeker Twin Towers?quote:Op maandag 6 december 2010 19:54 schreef OEM het volgende:
[..]
Grootste ongeval in de geschiedenis van de burgerluchtvaart was BY FAR met American Airlines. 1622 doden.
EgyptAir is gewoon grappig zo bagger als het is. Ach, de stewardessen zijn tenminste vriendelijk. Vliegen kunnen de piloten dan weer nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef electronique het volgende:
ik heb met egypt air gereisd en de steward leek op superman
Ik denk altijd maar zo, de piloot wil net zo graag als ik op de eindbestemming aankomen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vliegen kunnen de piloten dan weer niet.
Ja, dat dachten ze bij American Airlines ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo, de piloot wil net zo graag als ik op de eindbestemming aankomen.
Nog nooit een dodelijk ongeluk mee gebeurd als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef goofy_goober het volgende:
Ik mis Onur Air.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onur_Air
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |