vragen doet antwoordenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Ben jij dan een kloon van iemand?
FYI goud heeft enkele hele nuttige eigenschappen en is daardoor alles behalve een nutteloze grondstof. Het heeft gunstige elektrische eigenschappen en gaat zeer moeilijk chemische verbindingen aan. Daardoor is het een onmisbare grondstof in de productie van connectoren, printplaten en halfgeleiders. Daarnaast wordt het gebruik voor de warmte werende eigenschappen in o.a. glas, de ruimtevaart en dure sportauto's. Er zijn ook enkele medische toepassing naast het gebruik als materiaal waarvan tanden worden gemaakt. Een exotisch gebruik van goud is wanneer het gebruikt wordt als smeermiddel in mechanische constructies die gebruikt worden in de ruimte, daar waar normale smeermiddelen het niet lang volhouden is goud een duurzaam ingrediënt.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
het is volkomen nutteloos, bovendien. Een zak kunstmest is nuttiger, eigenlijk.
Dino meent vooral te weten wie wiens kloon isquote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
vragen doet antwoordenGo your gang
hey, het heeft soms voordelen om crew te zijn,nietwaarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dino meent vooral te weten wie wiens kloon is
ow ja, ruimte = eerste levensbehoeftequote:Op woensdag 1 december 2010 23:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
FYI goud heeft enkele hele nuttige eigenschappen en is daardoor alles behalve een nutteloze grondstof. Het heeft gunstige elektrische eigenschappen en gaat zeer moeilijk chemische verbindingen aan. Daardoor is het een onmisbare grondstof in de productie van connectoren, printplaten en halfgeleiders. Daarnaast wordt het gebruik voor de warmte werende eigenschappen in o.a. glas, de ruimtevaart en dure sportauto's. Er zijn ook enkele medische toepassing naast het gebruik als materiaal waarvan tanden worden gemaakt. Een exotisch gebruik van goud is wanneer het gebruikt wordt als smeermiddel in mechanische constructies die gebruikt worden in de ruimte, daar waar normale smeermiddelen het niet lang volhouden is goud een duurzaam ingrediënt.
Want dan mag je ongelimiteerd klonen?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
hey, het heeft soms voordelen om crew te zijn,nietwaar
De zoektocht naar kennis is imo een eerste levensbehoeftequote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ow ja, ruimte = eerste levensbehoefteJe bedoelt neem ik aan m2 grondoppervlakte, niet buitenaards......
Ik denk dat hij bedoelt dat hij dan ongelimiteerd een kijkje kan nemen naar de gebruikte IP adressen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Want dan mag je ongelimiteerd klonen?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat een "Redactie frontpage" crewlid ongelimiteerd een kijkje kan nemen in de lijst van gebruikte IP adressen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij dan ongelimiteerd een kijkje kan nemen naar de gebruikte IP adressen.
eerlijk gezegd denk ik dat je best begrijpt hoe dat in de praktijk werktquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat een "Redactie frontpage" crewlid ongelimiteerd een kijkje kan nemen in de lijst van gebruikte IP adressen.
Interessanter is de vraag waarom je op zoek bent naar klonen?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat je best begrijpt hoe dat in de praktijk werkt
Interssanter is de vraag je de aandacht zo graag wil afleiden?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Interessanter is de vraag waarom je op zoek bent naar klonen?
Xeno kloont, dat is al langer bekend hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Interssanter is de vraag je de aandacht zo graag wil afleiden?
Klopt, de markt is slecht. Dat is niks nieuws, en dat zal voorlopig wel zo blijven. De rampspoed en de verdoemenis die men hier echter tracht over te brengen deel ik niet, en om het leuk te houden reageer ik dan op dezelfde manier terug om die mensen een spiegel voor te houden. Vorige topic kwam er een hele leuke discussie, in dit topic begonnen we weer met one-liners. Is allemaal prima, ik pas me wel aan aan het niveau wat dat betreftquote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat je in alle redelijkheid toch moet toegeven dat het scenario dat je nu ziet ontwikkelen toch eerder beantwoord aan dat van de huizenmarkt-bears als dat van de huizenmarkt-bulls.
Al in 2007 riepen de bears dat er een bubble was en dat deze niet eeuwig kon blijven stijgen. Toen riepen NVM, Rabo, VEH enkel nog "Hosanna, de prijzen zullen eeuwig stijgen en we worden allemaal rijk zonder te werken".
Ondertussen is het ook langzaam in de reguliere media duidelijk geworden dat dit niet het geval is en er komen steeds meer signalen (om de paar dagen in dit topic te lezen) dat het slecht zit.
Mwah, er staat ons wel iets te wachten, klopt. Ik denk alleen dat een opleving van de economie, hoe kortstondig dan ook, de huizenmarkt ook wel weer zal doen oplaaien. Gedwongen verkopen zijn tegenwoordig weliswaar gestegen maar nog steeds niet in overvloede, mensen kopen pas een huis als hun eigen huis verkocht is, men blijft gewoonweg zitten, of men laat doodleuk hun huis langer te koop staan. Dat zijn allemaal tegenmaatregelen die ook meegenomen dienen te worden in de beschouwing van de huizenmarkt. Ik moet de eerste verkoper nog zien die vrijwillig 30k verlies pakt op zijn huis om groter te willen wonen.quote:En er zit nog van alles in het vat: Renteverhogingen (logisch gezien moet de rente verder oplopen), krappere financiering, stagnerende loonontwikkelingen, steeds meer mensen die door andere schulden niet kunnen lenen, omkering van het algehele sentiment, steeds meer huizen per koper, de HRA die nog 'aangepast' zal gaan worden. Kortom: de lichten springen langzaam allemaal steeds dieper het rood in. En de prijs ijlt daar achteraan met 6 mnd vertraging.
dissolve yourself, Sir....quote:Op woensdag 1 december 2010 23:50 schreef Garagedeur het volgende:
Echt een "discussie" die wel in dit religieus beladen topic past: een ordinaire kloonhunt.
Uiteraard is huren duurder. Je schuift een deel van de risico's op de speculatie van de waarde van vastgoed, onderhoud etc naar de andere partij. Daar betaal je een premie voor. Als eigenaar loop je de risico's wel. Gemiddeld is dat goedkoper, maar je kan pech hebben (en/of onvoldoende kennis).quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef inXs het volgende:
[..]
Onderhoud bij nieuwbouw? Alles is in te calculeren, je kan linksom of rechtsom lullen, feit is dat huren gewoon duurder is, logisch die mensen willen ook winst maken. Je bent inderdaad flexibeler in het kunnen verhuizen bijvoorbeeld, de zekerheid die je hebt is elk jaar een hogere huur.
En waar zou die economische opleving vandaan moeten komen? Zonder stijging van huizenprijzen en met een financiële bedrijfstak die in zwaar weer verkeerd zie ik niet hoe we de komende jaren economische groei zouden moeten realiseren.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:49 schreef Scorpie het volgende:
Mwah, er staat ons wel iets te wachten, klopt. Ik denk alleen dat een opleving van de economie, hoe kortstondig dan ook, de huizenmarkt ook wel weer zal doen oplaaien. Gedwongen verkopen zijn tegenwoordig weliswaar gestegen maar nog steeds niet in overvloede, mensen kopen pas een huis als hun eigen huis verkocht is, men blijft gewoonweg zitten, of men laat doodleuk hun huis langer te koop staan. Dat zijn allemaal tegenmaatregelen die ook meegenomen dienen te worden in de beschouwing van de huizenmarkt. Ik moet de eerste verkoper nog zien die vrijwillig 30k verlies pakt op zijn huis om groter te willen wonen.
Toevallig las ik daar van de week een column over; http://www.iex.nl/Column/59968/Economische-opleving.aspxquote:Op donderdag 2 december 2010 08:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En waar zou die economische opleving vandaan moeten komen? Zonder stijging van huizenprijzen en met een financiële bedrijfstak die in zwaar weer verkeerd zie ik niet hoe we de komende jaren economische groei zouden moeten realiseren.
Hahaha, de nummer 1 misvatting uit de hele topicreeks!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Vroegah was het zo dat je geld verdiende door zo vroeg mogelijk in te stappen. Nu wordt je slapend rijk door niet in te stappen.
Als de prijs zakt is dat toch zo?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:50 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Hahaha, de nummer 1 misvatting uit de hele topicreeks!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Je was altijd tamelijk gematigd LXIV, maar nu lijk je toch een richting te hebben gekozen.
Samen met SeLang beschouw ik jou overigens als de meest geïnformeerde leden van dit subforum.
Scorpie en Sjabba zijn eigenlijk net zulke radicalen als Xeno
In goud kun je niet wonen...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Goud kun je niet bijmaken, terwijl de vraag steeds toeneemt, woningen kun je onbeperkt bijbouwen als er genoeg vergunningen zijn, kijk maar in Miami
En als de bevolking krimpt dan zijn ze niet makkelijk weer te slopen
Dat goud de laatste twintig jaar niet in prijs gestegen is, komt omdat de overheden hun goudvoorraden zijn gaan verkopen, die zijn al fors minder.
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toevallig las ik daar van de week een column over; http://www.iex.nl/Column/59968/Economische-opleving.aspx
Hij loopt wel wat op de zaken vooruit. Volgens mij is de huidige koers 1,31. En als Spanje, Portugal of Italië in de eerste helft van 2011 moeten aankloppen bij het noodfonds dan lijkt me dat de koers eerder verder onderuit gaat dan dat hij omhoog gaat.quote:Het jaar 2011 zal in het teken staan van terugtredende overheden en valutaonrust. Wel denk ik dat de economische opleving doorgaat, waarbij in de tweede helft van 2011 met name de economische groei in de Verenigde Staten gaat toenemen, mede dankzij een lagere dollarkoers (1,52 euro).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |