Hoezo, mag dat niet? Gebeurt dagelijks hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Je gaat nu een promotie van de TU Delft ontkrachten?
Zo'n promotie stelt meestal niets voor, gewoon een verkleedpartijtje in een zaaltje vol klapvee. Voor het geval er toch nog een slimme troll in het publiek zit die een intelligente vraag weet te stellen mag je ook nog eens twee hommies achter de hand houden. Deze kunnen de linkmiegel dan even buiten het zaaltje aftuigenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Hoezo, mag dat niet? Gebeurt dagelijks hoor.
Kan ik mijn voorstellen, maar er zit wel degelijk ook een statistische benadering in. ZIe een bericht bijvoorbeeld van je geliefde NVM site.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wel vreemd om de vraagprijs mee te wegen, immers.... wat is nu een vraagprijs?
Lmfao... daar ging mijn thee... over mijn beeldschermquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zo'n promotie stelt meestal niets voor, gewoon een verkleedpartijtje in een zaaltje vol klapvee. Voor het geval er toch nog een slimme troll in het publiek zit die een intelligente vraag weet te stellen mag je ook nog eens twee hommies achter de hand houden. Deze kunnen de linkmiegel dan even buiten het zaaltje aftuigen![]()
quote:Voor Jan Modaal is koophuis straks een illusie door Barbara Sanders
AMSTERDAM - Door strengere hypotheekregelgeving van zowel banken, Nationale Hypotheek Garantie (NHG), als overheid staat de groep mensen die rond 33.000 euro verdient voortaan als huizenkoper buitenspel.
De mensen met een dergelijk inkomen kunnen straks 75.000 euro minder lenen om een huis te kopen. In plaats dus van te kunnen zoeken naar huizen tot 180.000 euro worden zij straks voor de schier onmogelijke taak gesteld een huis van maximaal 105.000 euro te vinden.
Kabinet steekt als zovaak de kop als een struisvogel in het zand en wacht af wat de markt gaat doen, om vervolgens allerlei lijm-maatregelen te introducerenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:47 schreef Bayswater het volgende:
Nee, de Telegraaf, dat is pas een bron van formaat. Kabinet durft gelijk geen maatregel meer te nemen met dit soort berichtgeving, dus goed nieuws voor de huizenprijzen.
Sterker nog, op basis van dat laatste inzicht heeft de hele wereld zich vergist en zitten we nu in deze crisisquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]Er is vast ooit wel eens iemand gepromoveerd op inzicht dat de aarde plat was of dat de huizenmarkt alleen nog maar omhoog kon
Ja er zal wel een koopsubsidie komen ten laste van de staatsschuld of een regeling om extra te lenenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
Kabinet steekt als zovaak de kop als een struisvogel in het zand en wacht af wat de markt gaat doen, om vervolgens allerlei lijm-maatregelen te introduceren
Alsof die kabinet daar ook maar wat over te zeggen heeftquote:Op woensdag 1 december 2010 08:47 schreef Bayswater het volgende:
Nee, de Telegraaf, dat is pas een bron van formaat. Kabinet durft gelijk geen maatregel meer te nemen met dit soort berichtgeving, dus goed nieuws voor de huizenprijzen.
Ja de euro is reddeloos verloren, we kunnen onmogelijk de zuidelijke landen van inkomen blijven voorzien, want hun concurrentiepositie is weg, door de voor hen veel te dure Euro.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Alsof die kabinet daar ook maar wat over te zeggen heeft![]()
Nederland is de regie al lang kwijt, de crisis is veel erger als dat de meesten kunnen vermoeden.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:05 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ja de euro is reddeloos verloren, we kunnen onmogelijk de zuidelijke landen van inkomen blijven voorzien, want hun concurrentiepositie is weg, door de voor hen veel te dure Euro.
Voor Noordelijke landen is de Euro spotgoedkoop en die kloof zal ieder jaar groter worden
Gevolg massaal verhuizingen naar het Noorden
Zelf na ruim 2 jaar?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Alsof die kabinet daar ook maar wat over te zeggen heeft![]()
Nederland is de regie al lang kwijt, de crisis is veel erger als dat de meesten kunnen vermoeden.
De meeste effecten van deze crisis zijn gedempt d.m.v de geldpers... Je ziet nu al dat er steeds meer geruzie ontstaat tussen de partijen. China is boos op de VS, de noord Europesche landen zijn boos op de pizzarepublieken.... Zo'n beetje elke leenkneus bid iedere dag om hypberinflatie... maar dat gaat niet gebeuren. Nederlands stapt dadelijk samen met Duitsland uit de euro en kiest weer voor een waardevaste munt. We zullen wel moeten, Duitsland is onze grootste handelspartner.... en industrie hebben we bijna niet.quote:
Wat we in 2007 en 2008 gedaan hebben is de val uitstelllen maar het gat is wel een stuk dieper gemaakt. Of denk je echt dat je schulden kan bestrijden met nog meer schulden?quote:
Dat doet de VS al 30 jaar, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat we in 2007 en 2008 gedaan hebben is de val uitstelllen maar het gat is wel een stuk dieper gemaakt. Of denk je echt dat je schulden kan bestrijden met nog meer schulden?
En daar gaat het fantastisch met de maatschappij. De rijken hebben geen problemen, maar de problemen van de armen worden met de dag groter.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:38 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat doet de VS al 30 jaar, dus dat is geen probleem.
Jij en Xeno denken serieus dat er geen hyperinflatie gaat plaatsvinden? We moeten simpelweg wel. En ik ben er heus geen voorstander van, ik zie het als enige uitweg.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat we in 2007 en 2008 gedaan hebben is de val uitstelllen maar het gat is wel een stuk dieper gemaakt. Of denk je echt dat je schulden kan bestrijden met nog meer schulden?
Ik denk dat de EU binnenkort aan enkele landen zal vragen uit de EU te stappen met een fatsoendelijke regeling, dit is de enige oplossing, dus geen hyperinflatie of hyperdeflatiequote:Op woensdag 1 december 2010 09:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De meeste effecten van deze crisis zijn gedempt d.m.v de geldpers... Je ziet nu al dat er steeds meer geruzie ontstaat tussen de partijen. China is boos op de VS, de noord Europesche landen zijn boos op de pizzarepublieken.... Zo'n beetje elke leenkneus bid iedere dag om hypberinflatie... maar dat gaat niet gebeuren. Nederlands stapt dadelijk samen met Duitsland uit de euro en kiest weer voor een waardevaste munt. We zullen wel moeten, Duitsland is onze grootste handelspartner.... en industrie hebben we bijna niet.
Er komt geen hyperinflatie. We Zijn bijna in het Japan van begin jaren 90.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jij en Xeno denken serieus dat er geen hyperinflatie gaat plaatsvinden? We moeten simpelweg wel. En ik ben er heus geen voorstander van, ik zie het als enige uitweg.
Samen met Duitsland een eigen munt introduceren is teveel werk voor de politiek....
Ja hoor, dat gaat ons goed doen; onszelf losmaken van de helft van onze marktquote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU binnenkort aan enkele landen zal vragen uit de EU te stappen met een fatsoendelijke regeling, dit is de enige oplossing, dus geen hyperinflatie of hyperdeflatie
Dit is een oplossing waar alle partijen baat bij hebben, deze weg is ook gegaan bij het mislukken van de EMU slang in 1972
De weg der geleidelijkheid zal de markten kalmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |