iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe mij maar 1995 tot 2000.
Chatten met ICQ wereldwijd meisjes scoren in de whitepages.
Zeer hoge isdn rekeningen voor mijn werkgever
2000 toen was het verval van het internet al ingezet, langzaam begon de politiek en de noobs zich er mee te bemoeien
Lekker!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
TMF chat
De meest ransigste toestanden daarzo...
Haha, op "free to talk" (of hoe dat ook heette) staan en met een wildvreemden chatten. Dat zou je nu niet meer serieus nemen. idd ook nog een chatvriendin aan overgehouden en dan 's avonds bellen via een telefooncel naar de VS (GSM was destijds nog enkel voor business en techiesquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:37 schreef Blight het volgende:
ICQ. Die goede oude tijd, inderdaad met de whitepages. Ooit nog een vriendinnetje aan over gehouden,.
Weet je je nickname nog? dan kun je daar op zoeken.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:54 schreef N.icka het volgende:
Mijn icq nummer , eeuwig zonde dat ik dat allemaal niet meer weet
Hele avonden op Irc op #holland gezeten . mooie ouwe tijd was dat, Wat meetings gedaan toen , gewelidige tijd
VAC. [14.gif]quote:Op woensdag 1 december 2010 13:56 schreef Stofje het volgende:
De Brutalemeiden chat! Waar VelvetAcidChrist ook vaak zat.
ik ga eens even zoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Weet je je nickname nog? dan kun je daar op zoeken.
Ik schrok er nogal van hoeveel prive-informatie ik er ingevuld had. Dat zou ik nu echt niet meer doen.
Je had moeten tijpen: "Ruim je zelf de troep ook op?"quote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Stofje het volgende:
Ik ging kort geleden een chatbox op. Komt er een jongen bij me 'privé'. Zullen we onze piemels qua lengte vergelijken', stelde ie voor. Ik weet niet, het is gewoon niet mijn ding denk ik.
Is die piemel niet jou ding dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Stofje het volgende:
Ik ging kort geleden een chatbox op. Komt er een jongen bij me 'privé'. Zullen we onze piemels qua lengte vergelijken', stelde ie voor. Ik weet niet, het is gewoon niet mijn ding denk ik.
'Wat is dat voor trending topic?' Zouden de newbies nu zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:54 schreef N.icka het volgende:
Mijn icq nummer , eeuwig zonde dat ik dat allemaal niet meer weet
Hele avonden op Irc op #holland gezeten . mooie ouwe tijd was dat, Wat meetings gedaan toen , gewelidige tijd
Ja door een shitload aan dat soort gasten zijn alle chatboxen tegenwoordig verziekt.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Stofje het volgende:
Zelfs MSN ontkomt er niet aan: Nathalie1985@hotmail.ru wil je toevoegenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Ja door een shitload aan dat soort gasten zijn alle chatboxen tegenwoordig verziekt.
MSN bestond toen nog niet, maar je vader had wel gelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 03:54 schreef Kandijfijn het volgende:
1998 (was een jaar of 11 toen)
Ik hoor het mijn vader nog zo zeggen: ''Inernet is gevaarlijk jongen vul nergens je privé gegevens in en deel nergens echte naam en/of woonplaats. Nieuwe ''vreemde'' mensen toevoegen op MSN moest je ook heel erg mee uitkijken . En vergeet niet jongen alles wat op het internet staat blijft er voor eeuwig staan.
Het is 12 jaar geledenquote:Op donderdag 2 december 2010 04:30 schreef edcetera het volgende:
[..]
MSN bestond toen nog niet, maar je vader had wel gelijk
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef ditiseenusername het volgende:
Die heerlijke tijd met 13 jarige meisjes... hmmm
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is 12 jaar geleden, toen ik met MSN begon vertelde hij mij dat in ieder geval. 10 jaar later mag mijn zusje bijna alles op internet
jamaarquote:Op donderdag 2 december 2010 08:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is 12 jaar geleden, toen ik met MSN begon vertelde hij mij dat in ieder geval. 10 jaar later mag mijn zusje bijna alles op internet
Neequote:Op donderdag 2 december 2010 10:28 schreef Chowi het volgende:
Je had toen ook nog Ilse Chat. Bestaat dat nog?
DDS? Bedoel je BBS?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:54 schreef eleusis het volgende:
DDS en (in mindere mate) IRC
Hele dagen verspillen met ouwehoeren met onbekenden. Nu is het allemaal zo doelmatig.
De Digitale Stadquote:
Duur man, langeafstandsinternettenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:05 schreef Frollo het volgende:
1997, een rustige avond op het kantoortje van de studentenkrant, mIRC, #chatcorner
HOLY CRAP, kom kijken mensen, ik zit met iemand uit ZWEDEN te praten!1!![]()
De universiteit betaalde hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Duur man, langeafstandsinternetten.
Chatpoint en ik heb laatst gekeken, het bestaat gewoon nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Hoe heette die site ook al weer waar je met poppetjes naast elkaar kon gaan staan en op die manier met elkaar een gesprek kon beginnen? Was ergens eind jaren '90.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |