iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe mij maar 1995 tot 2000.
Chatten met ICQ wereldwijd meisjes scoren in de whitepages.
Zeer hoge isdn rekeningen voor mijn werkgever
2000 toen was het verval van het internet al ingezet, langzaam begon de politiek en de noobs zich er mee te bemoeien
Lekker!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
TMF chat
De meest ransigste toestanden daarzo...
Haha, op "free to talk" (of hoe dat ook heette) staan en met een wildvreemden chatten. Dat zou je nu niet meer serieus nemen. idd ook nog een chatvriendin aan overgehouden en dan 's avonds bellen via een telefooncel naar de VS (GSM was destijds nog enkel voor business en techiesquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:37 schreef Blight het volgende:
ICQ. Die goede oude tijd, inderdaad met de whitepages. Ooit nog een vriendinnetje aan over gehouden,.
Weet je je nickname nog? dan kun je daar op zoeken.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:54 schreef N.icka het volgende:
Mijn icq nummer , eeuwig zonde dat ik dat allemaal niet meer weet
Hele avonden op Irc op #holland gezeten . mooie ouwe tijd was dat, Wat meetings gedaan toen , gewelidige tijd
VAC. [14.gif]quote:Op woensdag 1 december 2010 13:56 schreef Stofje het volgende:
De Brutalemeiden chat! Waar VelvetAcidChrist ook vaak zat.
ik ga eens even zoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Weet je je nickname nog? dan kun je daar op zoeken.
Ik schrok er nogal van hoeveel prive-informatie ik er ingevuld had. Dat zou ik nu echt niet meer doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |