wat hebben wij nou weer gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen echt he.
Wat een zielige figuren zijn dat soms
Daar begint het wel op te lijken jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is balen, misschien heeftie file!
Als je ziek bent dan rot je op naar je nest. Dan ga je niet op de bank zielig zitten doenquote:
Okeee!!quote:
HAHAH AWAT GEBEURT ER ALS ER EEN BOM OP'T WEESHUIS VALT?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF OP HET THEATER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou op hoor. Dat is namelijk mijn favoriete vleesquote:
Dat doet mij deugt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
die grappen zijn zo oud en droog dat ik alsnog erom moet lachen
Daar heb ik nou geen last vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
die grappen zijn zo oud en droog dat ik alsnog erom moet lachen
Lekker toch!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op hoor. Dat is namelijk mijn favoriete vlees
nee hoor dat vind ik ook lekker!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met mayo
ik denk dat ik me zo diep moet gaan schamen, maar ik vind het lekker
Dat is echt de biefstuk VERNEUKENquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met mayo
Shitquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt de biefstuk VERNEUKEN
Dat is ook lekker. Dat is hier niet echtquote:
Ik denk dat ik zo voor een bal gehakt ga!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Dat is hier niet echt
Maar de satesaus missen we hier gewoon. En dat is ook met gehakt lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo voor een bal gehakt ga!
Dan toch zeker wel Zaanse mayo hequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met mayo
Ja die moet er zeker op/naast/bij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar de satesaus missen we hier gewoon. En dat is ook met gehakt lekker
Die hebben meer usersquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Stuart het volgende:
Zo snel gaan weHet andere SC topic in GC gaat nog sneller
Maar zo snel is toch niet leuk meer!quote:
Ja, dat wil ik ook. Ga ik eten als ik weer in NL benquote:
Ik zou er bijna bang van wordenquote:
Je bent nog maar een beginner johquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef honkeytonk het volgende:
Ohja, en ik post hier niet mee, als ik dat ga doen, dan gaat het snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |