Dat doet mij deugt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
die grappen zijn zo oud en droog dat ik alsnog erom moet lachen
Daar heb ik nou geen last vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
die grappen zijn zo oud en droog dat ik alsnog erom moet lachen
Lekker toch!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op hoor. Dat is namelijk mijn favoriete vlees
nee hoor dat vind ik ook lekker!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met mayo
ik denk dat ik me zo diep moet gaan schamen, maar ik vind het lekker
Dat is echt de biefstuk VERNEUKENquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met mayo
Shitquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt de biefstuk VERNEUKEN
Dat is ook lekker. Dat is hier niet echtquote:
Ik denk dat ik zo voor een bal gehakt ga!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Dat is hier niet echt
Maar de satesaus missen we hier gewoon. En dat is ook met gehakt lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo voor een bal gehakt ga!
Dan toch zeker wel Zaanse mayo hequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met mayo
Ja die moet er zeker op/naast/bij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar de satesaus missen we hier gewoon. En dat is ook met gehakt lekker
Die hebben meer usersquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Stuart het volgende:
Zo snel gaan weHet andere SC topic in GC gaat nog sneller
Maar zo snel is toch niet leuk meer!quote:
Ja, dat wil ik ook. Ga ik eten als ik weer in NL benquote:
Ik zou er bijna bang van wordenquote:
Je bent nog maar een beginner johquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef honkeytonk het volgende:
Ohja, en ik post hier niet mee, als ik dat ga doen, dan gaat het snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |