toeval!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je UI! BOB MARLEY! DIE HEB IK NET OPSTAAN OP IPOD![]()
![]()
![]()
Welk nummer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je UI! BOB MARLEY! DIE HEB IK NET OPSTAAN OP IPOD![]()
![]()
![]()
3 little birds.quote:
Nu heb ik 3 verschillende ava's in 1 schermquote:
Fapfap.quote:
je wilt voorkomen dat iedereen denkt dat jij dat zelf bent?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef NBT het volgende:
nou voorruit hij is tijdelijk terug, maar ik ga nu eentje zoeken die bij mij als persoon past!
ik zou kunnen zeggen neem een babyfoto maar dat is wat flauw gezien de discussie van deze ochtendquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef NBT het volgende:
nou voorruit hij is tijdelijk terug, maar ik ga nu eentje zoeken die bij mij als persoon past!
Nee, niet dat, ik wil gewoon een UI die past bij mij als persoon...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wilt voorkomen dat iedereen denkt dat jij dat zelf bent?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou kunnen zeggen neem een babyfoto maar dat is wat flauw gezien de discussie van deze ochtend
klopt, we hebben nu wel zo'n associatie, ah NBT, dat zijn die bewegende tietenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, niet dat, ik wil gewoon een UI die past bij mij als persoon...
Dat dan weer wel ja....quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, we hebben nu wel zo'n associatie, ah NBT, dat zijn die bewegende tieten
Hier een grijze lucht en geen sneeuw (Almere)quote:
quote:
Wel grijze lucht? Zeker erg donker, maar ook licht door de sneeuw, en thnx!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier een grijze lucht en geen sneeuw (Almere)
Leuke UI trouwens
* NBTstuurt zon naar Stuart!quote:
Dat valt best mee!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen echt he.
Wat een zielige figuren zijn dat soms
Ja, mee eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen echt he.
Wat een zielige figuren zijn dat soms
Nee. Maar ik wacht nog even af. Vooralsnog sneeuwquote:
Dat is balen, misschien heeftie file!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wacht nog even af. Vooralsnog sneeuw
zowaar zie ik opeens wat lichtblauwe stukken tussen de grijze wolkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Wel grijze lucht? Zeker erg donker, maar ook licht door de sneeuw, en thnx!
Gaat de goede kant op!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowaar zie ik opeens wat lichtblauwe stukken tussen de grijze wolken
nog ff geen sneeuw vermoed ik
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |