Fijn Aventura, dat is ineens heerlijk snel al! En officieel mag een echo puur om de vitaliteit niet gedeclareerd worden, daarom ook niet staandaard, al heb je wel kans dat ze m onder het kopje "echo bloedverlies" schalen... dat soortd igen verschillen echt zo per praktijk! Het is hoe dan ook fijn dat ze m je aangeboden hebben! En ik kan me voorstellen dat t heerlijk was om even voluit zwanger te zijn tijdens de intake!
Heerlijk The_Tankgirl! Gek is dat het, dat het horen van het hartje gewoon steeds zo ontroerend blijft! Misschien omdat het bij de VK toch wat meer als het moment van de waarheid voelt, Hoe vaak ik geen oma's met tranen en herinneringen in mn spreekkamer heb staan, of die keer dat ik een moeder het hartje van haar inmiddels 2 jarige dochter liet horen omdat zij immers ook een baby in de buik had...traaaaaanen, hahaha, heerlijk is dat!
Ik vind het ineens zooo gek dat we nu weten wat we krijgen! Ik was in het begin direct zooo overtuigd van een jongentje, maar de echo's rondom 12 weken deden veel meer een meisje vermoeden, dus langzaamaan was ik alweer helemaal aan dat idee gewend, en nu ineens lag er gister op de echo zomaar een klein manneke wijdbeens met zn zakje door t vruchtwater te zwieren, krijgen we gewoon zomaar ineens een

zoon

Tis alsof ik t nog even moet bevatten... Dat ik een meisje kon bakken wist ik inmiddels, maar dat ik ook jongentjes kan...hoei!

Ik had gister de neiging om het tegen iedereen op straat te vertellen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 01-12-2010 13:00:03 ]