Pffff, ik moest opeens nieuwe onderhemden omdat het met dit weer toch wel erg lekker is als die niet optrekken. Naar de Hema, want daar had ik een hele fijne van. Natuurlijk was de helft weer niet op voorraad, dus voor het gemak ook maar vast een voedingshemd meegenomen, net zo XL als het andere spul dat ik van die mamabasics heb.
Vanmorgen even gepast, voelt dat ding als 2 maten kleiner dan de rest. Wat zeg ik, die 'handige' stretchband voor onder je borsten kon alleen onder mijn borsten als ze vervolgens van boven bijna tot mijn tepel bloot waren (zonder dus nog iets opzij te doen oid).
Wie bedenkt dat soort modellen? En waarom kan in 1 lijn niet alles ongeveer dezelfde maat hebben?
En daarmee samenhangend: zag in een positiekledingwinkel echt een heel mooi voedingsshirt, fijne kleur, leuk model, staat er Food factory over je borsten. Daar zit je toch ook niet op te wachten
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!