Ja ik was ook verbaasdquote:Op woensdag 1 december 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PM-girl gefeliciteerd! Een brusje voor S-man.
Huup wat ben jij vroeg met je intake. Ik heb 'm nog niet gehad maar hier moet iemand langs komen geloof ik.
Bam jonguh daar was ik!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef huuphuup het volgende:
PM uit de kast jonguh! Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
nogmaals gefeli
Irritant he als ze je in datum terugzetten? Werd bij mij in het begin ook gedaan, maar de keer daarna zo weer een week vooruitquote:Op woensdag 1 december 2010 18:12 schreef Aventura het volgende:
Gefeli!
Overigens heeft de VK de uitgerekende datum op 18 juli gezet. Ik geloof er niks van, maar begin januari hebben we de termijnecho dus weten we meer
Ja, ze zei al wel dat ze van 14 dagen na de eerste dag laatste menstruatie uitgaan. Ze zei er ook bij dat die vuistregel lang niet bij iedereen geldt. Maar toch hield ze die berekening aan. Maakt niet uit, dat wordt later wel weer hersteld!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:31 schreef twentemeisje het volgende:
Tierrr gefeliciteerd met jullie zoon!
[..]
Irritant he als ze je in datum terugzetten? Werd bij mij in het begin ook gedaan, maar de keer daarna zo weer een week vooruit.
quote:En daarmee samenhangend: zag in een positiekledingwinkel echt een heel mooi voedingsshirt, fijne kleur, leuk model, staat er Food factory over je borsten. Daar zit je toch ook niet op te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |