abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89342968
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, die registratie bij mij was inwendig....dat was dus ook het stomme. Ze geloofden me eerst gewoon niet toen ik aangaf dat het zo'n zeer deed, want 'dat lijntje moet veel hoger'. Ehh, dan moet wel de elektrode goed zitten...
Oh, suf is dat! En daar kun je goed gespannen van raken ook. Ik kan me voorstellen dat je er een volgende keer geen zin meer in hebt (net zoals ik denk: een ruggenprik, why bother?), maar het kan natuurlijk goed zijn dat het belangrijk is om de hartslag van de baby in de gaten te houden en dan gaan ze het toch weer proberen. Dikke kans dat 'ie dan wel goed zit!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89343003
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:26 schreef huuphuup het volgende:

god als ik toch iets wens deze keer dan is het wel dat deze baby me minder poep-zorgen geeft :X
Voor wat het waard is: je hebt er natuurlijk nu wel ruime ervaring mee, dus je weet precies wat je wel en niet kunt doen. :*
pi_89343053
lijkt me vervelend zo'n inwendige registratie.

tijdens de bevalling werd het hartje bij mij tussen de weeën door beluisterd met zo'n doptone en dan iedere keer de frequentie genoteerd. Had de verpleegster ook wat te doen :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89343085
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Voor wat het waard is: je hebt er natuurlijk nu wel ruime ervaring mee, dus je weet precies wat je wel en niet kunt doen. :*
och ja, dat is ook wel zo hoor. Op zich sta ik daar wel nuchter in, nieuw kind nieuwe kansen :+ maar toch.
We zijn er wsl in elk geval alert op ja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89343211
Och, als het nodig is, dan zal het moeten. Maar mijn streven is toch echt om deze keer gewoon niet medisch te worden, dat gaat helpen. Een vk werkt niet met een ctg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89343306
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef huuphuup het volgende:

nieuw kind nieuwe kansen :+
_O-
pi_89343328
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Och, als het nodig is, dan zal het moeten. Maar mijn streven is toch echt om deze keer gewoon niet medisch te worden, dat gaat helpen. Een vk werkt niet met een ctg.
Ik ben het vergeten: waarom had je de vorige keer een medische indicatie?
pi_89343362
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-
ja is toch?

Améliefje is mijn pannenkoek O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neeeeee grapje :D hahaha da meen k nie :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89343364
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef Nostalgist het volgende:
Even weer een kleine update over Leandra: 3-4 cm nu De vliezen zijn gebroken door de gynaecoloog. Weeën willen niet echt op gang komen, dus zal er zo waarschijnlijk een klein beetje gel worden aangebracht..

Hartslag van de kleine helemaal goed.. O+ Vind het zo'n heerlijk geluid.. O+
en gewoon blijven fok!en :P

succes!
pi_89343373
Ben je met in het vruchtwater poepen meteen medisch? Ja zeker? Het lijkt me echt niks, verplicht aan zo'n CTG te moeten blijven liggen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89343384
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:29 schreef huuphuup het volgende:
lijkt me vervelend zo'n inwendige registratie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89343461
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef huuphuup het volgende:
neeeeee grapje :D hahaha da meen k nie :+
Everything you say can and will be used against you. :7

DML: in principe moet je dan naar het ziekenhuis, tenzij het allemaal te snel gaat.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:42:16 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89343492
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben je met in het vruchtwater poepen meteen medisch? Ja zeker? Het lijkt me echt niks, verplicht aan zo'n CTG te moeten blijven liggen.
Ja, je bent meteen medisch, maar soms mag je nog wel even je bed uit tussendoor.
En er zijn ook vrouwen die op dat moment niks anders willen dan alleen maar liggen.
Ik heb echt geen moment dat bed af gewild want ik kon niet op mijn benen staan bij de weeen. ;)
pi_89343516
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ja dan ben je medisch, maar je hoeft lang niet voor alle dingen gelijk aan de CTG geloof ik hoor, soms is er ook niet echt tijd voor om zo'n ding aan te sluiten. maar je zult wsl wel direct naar t zh moeten dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89343597
Ik lag beide keren aan een infuus en aan de ctg maar vond dat gelukkig helemaal niet vervelend. Moest er echt niet aan denken om dat bed uit te gaan :D
pi_89343599
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Everything you say can and will be used against you. :7

ja wsl wel :D :P

oh en dat knippen heb k ook niet gevoeld verder.
net als t geduw op mn buik. Niets van meegekregen :?

de vk zei nog tegen me, niet schrikken als je buik blauw is morgen. Ik dacht nog van waar hééft ze het over? :o blauwe plekken dus van het duwen op mn buik.

Voor B. was t allemaal vervelender dan voor mij geloof ik :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89343630
Ik zou me ook niet nu al druk gaan maken om wat je tijdens de bevalling allemaal al dan niet mag en kan. Je weet gewoon niet wat voor bevalling je gaat krijgen, hoe je de pijn ervaart, hoe snel het gaat en wat er eventueel nodig is om je kind in de gaten te houden of te helpen met het geboren worden. Sommige vrouwen vinden het heel vervelend om immobiel te zijn, andere vrouwen willen niet eens het bed uit (zoals ook ik). En als je aan een infuus of ctg-apparaat moet dan is het voor je bestwil.
pi_89343657
Dat je naar het zh moet dan weet ik ja :Y maar het verplicht moeten blijven liggen leek me niks. Maar ik zie dat ik wel eens juist alleen maar zou willen liggen.
We gaan het zien dus. Wat moet dat moet ook gewoon natuurlijk.
The way you rock'n'roll
pi_89343701
Precies Claudia. Ik wist bij Linde zeker dat ik op een baarkruk wilde bevallen. Nou na zo'n 10 uur bezig te zijn geweest, mocht ik er dan op. Noooooooit meer kan ik je vertellen. Wat een verschrikking. :o
pi_89343708
Oh, en ziekenhuisbedden zijn zo geweldig. *; Als Ivan er niet was geweest had ik zondagavond gerust in het ziekenhuis willen blijven slapen.
pi_89343725
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Stiemie het volgende:
Precies Claudia. Ik wist bij Linde zeker dat ik op een baarkruk wilde bevallen. Nou na zo'n 10 uur bezig te zijn geweest, mocht ik er dan op. Noooooooit meer kan ik je vertellen. Wat een verschrikking. :o
:D
en zo dacht ik hell no! maar ik overweeg nu om te vragen of het ding op stand-by mag :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89343778
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ziekenhuisbedden zijn zo geweldig. *; Als Ivan er niet was geweest had ik zondagavond gerust in het ziekenhuis willen blijven slapen.
Ik vond de bedden fijn maar het met vier mensen op een kamer liggen echt hel. Voor je rust moet je er niet zijn vond ik en dat staat me vooral tegen aan naar het ziekenhuis gaan. Het wellicht er moeten blijven nadien.
The way you rock'n'roll
pi_89343850
Hoeft niet hoor, ik had bij Linde een eigen kamer. Ligt er net aan hoe druk het is. :) Na de geboorte van Esmee wilde ik juist graag blijven slapen. Voelde me echt niet tof en had koorts van de ruggenprik. Maar na een paracetamol werd ik gewoon naar huis gestuurd om 3 uur 's nachts...

Huup :D Ik viel steeds bijna van dat ding door vermoeidheid. Was zo draaierig.
pi_89343866
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat je naar het zh moet dan weet ik ja :Y maar het verplicht moeten blijven liggen leek me niks. Maar ik zie dat ik wel eens juist alleen maar zou willen liggen.
We gaan het zien dus. Wat moet dat moet ook gewoon natuurlijk.
Op zich is het wel een goede vraag. Wil je graag in het ziekenhuis bevallen? Als dat zo is zou ik tevoren vragen of ze in het ziekenhuis preventief allerlei zaken in de gaten willen houden of dat je nog wat bewegingsvrijheid krijgt. Misschien kun je zoiets ook wel in een geboorteplan opnemen, zoals mefke. Als je graag thuis wilt bevallen dan zou ik deze informatie minder relevant vinden. Dat wil zeggen, als je ineens naar het ziekenhuis moet dan is dat om een reden en dan is het denk ik verstandiger om je erbij neer te leggen dat ze er alles aan doen om jou en de baby goed in de gaten te houden.

Ik dacht trouwens dat ik het liefst op mijn rug zou liggen tijdens het bevallen, maar ik heb de hele dag alleen maar op de rand van het bed gezeten. Dat was de enige houding die ik kon verdragen.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:53:32 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89343904
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Stiemie het volgende:
:D

Het leek mij ook altijd wel wat, maar op het moment supreme heb ik er nooit meer aan gedacht. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')