Ik zal hem onthoudenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doen we ook aan prognoses? Ik schat dat onze kleine rond die termijn met dat gewicht geboren gaat worden.
Ik vind dat ik het deze keer verdiend heb om net voor of keurig op de uitgerekende datum te bevallen, maar ik durf er niet op te hopen. Ik stel me dus maar weer in op een inleiding, en die vindt bij ons ergens rond 41 weken plaats.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden
Ik hoop voor je dat je minder lang over tijd loopt!
Mee eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het deze keer verdiend heb om net voor of keurig op de uitgerekende datum te bevallen, maar ik durf er niet op te hopen. Ik stel me dus maar weer in op een inleiding, en die vindt bij ons ergens rond 41 weken plaats.
Beide. Al wordt mijn gevoel natuurlijk wel beïnvloed door het spugen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef mefke79 het volgende:
statistieken: 41w4 en 3900 gram, en dan zonder spek.
Leandra, Succes!
F-r weer naar de ha voor het spugen? Of voor je gevoel?
In welk ziekenhuis is dat? (Of wil je dat liever niet kwijt?)quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef mrien het volgende:
Ik sluit me er graag bij aan, maar ga vast uit van overtijd lopen.
Bij ons ook inleidingen ergens rond 41 weken, hebben ze nu veranderd t.o.v. 2 jaar geleden.
Dat is een mooie datum hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef huuphuup het volgende:
Thnx voor de update nostalgist! Succes!!![]()
(die voor leandra
voor jou gewoon succes, geniet ervan, vandaag word je vader joh
)
oeh prognoses eh, ik zet in op de 15e feb dus dat is 41 + 2 en dan 3800 gram.
ghehe nouja ik denk dat dit kindje sowieso wel met koud weer enzo geboren zal worden. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is een mooie datum hoor.
Vaak koud en sneeuw en ijs.
Ik dacht even dat B. geen verjaardagscadeau voor je ging kopen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef huuphuup het volgende:
ik zou zelf een verjaardagskadootje ook wel leuk vinden (30 jan) maar B. vindt dat vreselijk dus hm![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht even dat B. geen verjaardagscadeau voor je ging kopen.
oehh spannend!! Succes daar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef Nostalgist het volgende:
Even weer een kleine update over Leandra: 3-4 cm nu De vliezen zijn gebroken door de gynaecoloog. Weeën willen niet echt op gang komen, dus zal er zo waarschijnlijk een klein beetje gel worden aangebracht..
Hartslag van de kleine helemaal goed..Vind het zo'n heerlijk geluid..
ja ook al bijna! superspannend!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Jore het volgende:
Spannend Leandra en Nostalgist! Nog net een novemberkindje waarschijnlijk. Veel succes nog!
Ik vind het vandaag zo gek dat Shirley vorige week met 38+4 beviel, en ik nu dezelfde termijn bereikt heb. Het kan echt al gebeuren! Lieuwe werd geboren met 40+1 dus dat lijkt mij een realistischere termijn, maar ik begin wel erg uit te kijken naar de geboorte.
Het is een samenloop van omstandigheden volgens de KA, ik ben al niet al te groot, net als mijn man, de placenta was al ver op, misschien een infectie gehad op het begin van de zwangerschap, en het grootste gedeelte pure pech. Het is nu fijn dat alles klopt, maar bij Jorja was ook met 20w alles in orde. Bij 28w hebben we een pretecho gehad, en daar was de groeiachterstand 1 week, maar dat was geen reden tot paniek. Waarschijnlijk is ze rond de 32e week gestopt met groeien.quote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Was er een verklaring voor het gewicht? Wel fijn dat de baby nu wat zwaarder wordt geschat, lijkt me!
Dat is wel fijn om te horen. Ik heb ongeveer 1,5 uur aan dat ctg-ding gelegen en de baby was non-stop aan het bewegen. Misschien dat de hartslag daarom ook zo hoog was. Ik had zelf het idee dat de middelste lijn (het zijn meer stipjes of korte streepjes) gerelateerd was aan de hartslag, dus dat bij beweging de hartslag wat omhoog ging.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Claudia, gisteren bij de VK kwam de hartslag ook niet onder de 150 hoor, was de hele tijd rond de 157. En dat was prima zeiden ze daar. Dus misschien klopt wikipedia niet helemaal?
Jah? Echt waar joh?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:18 schreef huuphuup het volgende:
Van deze baby heb ik nog geen garanties maar Amélie doet t naar behoren
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef Nostalgist het volgende:
Even weer een kleine update over Leandra: 3-4 cm nu De vliezen zijn gebroken door de gynaecoloog. Weeën willen niet echt op gang komen, dus zal er zo waarschijnlijk een klein beetje gel worden aangebracht..
Hartslag van de kleine helemaal goed..Vind het zo'n heerlijk geluid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |