Oh, dus ik mag zelf de aanvullende pakketten samenstellen? Ik ga er even over nadenken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef Poit het volgende:
Die mag je deels zelf invullen. In het basispakket zit een knuffel en een koekje.
Pakketen kunnen enkel samengesteld worden uit de gegeven opties.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag zelf de aanvullende pakketten samenstellen? Ik ga er even over nadenken.
En net zeg je dat ik dat zelf mag invullen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
Pakketen kunnen enkel samengesteld worden uit de gegeven opties.
Enkel 1 extra keuze van de een van de onderdelen van het basispakket.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En net zeg je dat ik dat zelf mag invullen?
Wat zijn de opties dan?
Nou, niet moeilijk doen. Gewoon een vuig potje Rock Band dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Poit het volgende:
Enkel 1 extra keuze van de een van de onderdelen van het basispakket.
Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, niet moeilijk doen. Gewoon een vuig potje Rock Band dus.
Wat ben je toch een lekker makkelijk mannetje.quote:
Nou ja, dat jij m'n huis schoonmaakt in ruil voor een koekje, knuffel en een potje rock band vind ik best een goede dealquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker makkelijk mannetje.
Hoe groot ís je huis eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Poit het volgende:
Nou ja, dat jij m'n huis schoonmaakt in ruil voor een koekje, knuffel en een potje rock band vind ik best een goede deal
Kleinquote:
Oooh. Zo klaar. Veel RBquote:
Doe je wel m'n badkamer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh. Zo klaar. Veel RB.
WC doe je trouwens maar mooi zelf.
Dat hangt er een beetje vanaf. Is het 1 van die 2 genoemde kamers?quote:
neequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf. Is het 1 van die 2 genoemde kamers?
Dan niet. Je zei 2 kamers.quote:
Ok. Doe ik die zelfquote:
Ga vooral je gang hoor!quote:
Tofjes. Ehm.. Om welke 2 kamers gaat het? Eigenlijk?quote:
De woonkamerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga vooral je gang hoor!
[..]
Tofjes. Ehm.. Om welke 2 kamers gaat het? Eigenlijk?
QFTquote:
Poit heeft blauw water in zijn wcquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh. Zo klaar. Veel RB.
WC doe je trouwens maar mooi zelf.
Daar kwam je ook pas achter toen je tanden blauw waren na het drinken uit m'n toiletquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
QFT
[..]
Poit heeft blauw water in zijn wc
Alsof jij meisjes eerst naar je slaapkamer loktquote:
Zoiets dacht ik al.quote:
Oh, lekt z'n wcblokje?quote:
Die doe ik over het algemeen niet nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jullie hebben ook geen kut te doen he....;)
ZINGquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Alsof jij meisjes eerst naar je slaapkamer lokt
Oe uitzonderingen, tell tell...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die doe ik over het algemeen niet nee.
Niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef GameBabe het volgende:
Alsof jij meisjes eerst naar je slaapkamer lokt
Erhmz. Angelina Jolie?quote:
Maar hij schijnt wel goed te zijn in bedquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet?.
[..]
Erhmz. Angelina Jolie?
Meer niet hoor.
De locatie is van ondergeschikt belangquote:
Hey, stil eens. Dingen die je leest op de damestoiletten in Gouda horen in Gouda te blijvenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar hij schijnt wel goed te zijn in bedVast ook op de bank dan
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:11 schreef Poit het volgende:
Hey, stil eens. Dingen die je leest op de damestoiletten in Gouda horen in Gouda te blijven
Ja maar... hoe kom ik er dan achter of het waar isquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, stil eens. Dingen die je leest op de damestoiletten in Gouda horen in Gouda te blijven
Genoeg geld meenemen als je de volgende keer langskomtquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja maar... hoe kom ik er dan achter of het waar is
Dat wil ik nu ook wel weten. Of het waar is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef GameBabe het volgende:
Ja maar... hoe kom ik er dan achter of het waar is
Leugens!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook wel weten. Of het waar is.
Nietes!! Ik ben bijzonder nieuwsgierig ingesteld.quote:
10 euro will do?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Genoeg geld meenemen als je de volgende keer langskomt
Let me knowquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook wel weten. Of het waar is.
Als ik het weet, dan weet jij het ook.quote:
Wat?quote:
Ik ken alleen de roddels uit Gouda en ga niet een vriendschap op het spel zetten om daar achter te komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik het weet, dan weet jij het ook.
Mocht jij het eerder weten, laat je het mij dan ook ff weten?
quote:
Note teh PI.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:21 schreef GameBabe het volgende:
Ik ken alleen de roddels uit Gouda en ga niet een vriendschap op het spel zetten om daar achter te komen
Maar het schijnt de moeite waard te zijn
De enige vrouw uit Gouda die jij kent is het zusje van De_Kok en daar heb ik nooit aan gezetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ken alleen de roddels uit Gouda en ga niet een vriendschap op het spel zetten om daar achter te komen
Maar het schijnt de moeite waard te zijn
Wie zegt dat het om vrouwen gaatquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
De enige vrouw uit Gouda die jij kent is het zusje van De_Kok en daar heb ik nooit aan gezeten
Ohwjahoor!! Gaan we zo beginnen!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wie zegt dat het om vrouwen gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Doe mij ook een handjequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef MeneerBob het volgende:
* MeneerBob pakt popcorn en geniet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |