Ja als je alleen zit is het niet zo erg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
Haha, zo eentje ben ik er. Maar het geeft niet, er is toch niemand dus ik kan ook niemand aansteken.
Ik voelde het ja. Wat is het voor koekje trouwens?quote:
Da's het mooie van dit Kuukske.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja als je alleen zit is het niet zo erg.
[..]
Ik voelde het ja. Wat is het voor koekje trouwens?
Mooie quote.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's het mooie van dit Kuukske.
Het is het allemaal
Ik ben dan ook een mooie jongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een mooie jongenTrue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt irritant, volgens mij heeft vorige week iemand in mijn kantoor gewerkt. Maakt helemaal niets uit natuurlijk, maar nu ben ik vanalles kwijt.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
Da's het mooie van dit Kuukske.
Het is het allemaal
Werksequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
Nou mensen, ik ga er weer vandoor. Misschien tot later in de middag weer. Ben sowieso tot 16.00u weer even onder de pannen met mijn cliëntjes.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
True.
Echt irritant, volgens mij heeft vorige week iemand in mijn kantoor gewerkt. Maakt helemaal niets uit natuurlijk, maar nu ben ik vanalles kwijt.
Werk ze Lani!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
Nou mensen, ik ga er weer vandoor. Misschien tot later in de middag weer. Ben sowieso tot 16.00u weer even onder de pannen met mijn cliëntjes.
Lenen zonder terug te brengen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Godsamme. Docenten. Vuig volk.
Dat graait zo even in m'n spullen om het vervolgens mee te nemen.
Nou, denk maar niet dat 'ie het uiteindelijk meegenomen heeft.quote:
Feel the wrath of Kuukske!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, denk maar niet dat 'ie het uiteindelijk meegenomen heeft.
Ja, het is toch niet onfatsoenlijk om te vrágen of je iets mag lenen?quote:
Neuh, maar je ziet er uit als een schattig meisje waar makkelijk gebruik gemaakt van kan wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is toch niet onfatsoenlijk om te vrágen of je iets mag lenen?
Dat kan ook wel, mits het netjes wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Poit het volgende:
Neuh, maar je ziet er uit als een schattig meisje waar makkelijk gebruik gemaakt van kan worden
Lieve Kuuk, heb je tijd om mijn huisje schoon te maken? Er is natuurlijk een beloning voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, mits het netjes wordt gevraagd.
Lieve Poit, dat hangt van die beloning af.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
Lieve Kuuk, heb je tijd om mijn huisje schoon te maken? Er is natuurlijk een beloning voor
Dat kan ik als het goed is vanaf 2011.quote:
Die mag je deels zelf invullen. In het basispakket zit een knuffel en een koekje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lieve Poit, dat hangt van die beloning af..
Ik ben niet jaloers..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |