Ja, mits je computer aanstaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij deze een vraag, kon zo snel via de search niets vinden.
Ik heb op mijn hoofdcomputer (1e etage) mijn gehele cd collectie 200.000+ bestanden op *.aac format gezet in itunes met covers etc.
Nu wil ik deze muziek draadloos beneden afspelen op mijn stereo installatie.
Dit geheel wil ik bedienen via mijn ipad of iphone 4/3gs.
Heb ik simpelweg genoeg aan 1x airport express en mn remote app ?
Ik zou wel weten wat ik met 450 euro moest doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
Nice.
Ik was gisteren even bij mijn belastingadviseur. Ik kan straks aanspraak maken op investeringsaftrek, maar ik kom nét niet aan de norm
Ik moet eigenlijk voor het eind van dit jaar nog iets zakelijk kopen van minimaal 450 ex btw. Zit enorm te geilen op een 27" cinema display, maar die zijn weer meteen bijna 1000. iPad weet ik niet, heb er al eentje gehad en weer verkocht..
Echt compleet overheen gekeken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kijk 'ns goed, de max charge staat zelfs op 101%. Die 92% was de batterijlading op dat moment.
Mja, ik moet het voor mijn journalistieke werk nodig hebben. Bovendien heb ik al een paar mooie studiomonitorsquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik zou wel weten wat ik met 450 euro moest doen.![]()
Een paar mooie speakers en je bent er al.![]()
Of moet het nog een bepaalde categorie vallen?
Daar moet je toch wel een euro of 500 voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef nelisb het volgende:
Iemand enig idee wat dit waard is?
Modelnaam: MacBook
Modelaanduiding: MacBook4,1
Processornaam: Intel Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2,4 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache: 3 MB
Geheugen: 2 GB
Bussnelheid: 800 MHz
Opstart-ROM-versie: MB41.00C1.B00
SMC-versie (systeem): 1.31f1
Serienummer (systeem): W88132F40P1
Juni 2008 en 160 gig schijf.
OSX 10.6.5
Accu 95% na 433 laadcyclussen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef Terloops het volgende:
jullie ook: [BREKEND!!!] Oplossing van vele discussies!
Gelukkig staat het in Onz en lijkt ook niemand het serieus te nemen. Wat beter is, is simpelweg een kwestie van smaak en in ieder geval zeker niet met een simpele poll vast te stellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef Terloops het volgende:
jullie ook: [BREKEND!!!] Oplossing van vele discussies!
Ik gok maart/april.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef pleeborstel het volgende:
Sta op het punt een nieuwe Macbook Pro te kopen, maar de buyers' guide van MacRumors zegt "don't buy, updates soon". Iemand enig idee wanneer deze update zou kunnen komen? Moet ik denken in weken of in maanden?
Niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe kan ik analoge FM-radio op mijn iPhone krijgen?
Wel ff rebootenquote:Nieuw in iTunes 10.1.1
In deze versie zijn een aantal belangrijke problemen verhopen, waaronder:
• Een probleem waarbij sommige muziekvideo's niet worden afgespeeld op Macs met een NVIDIA GeForce 9400- of NVIDIA GeForce 9600-videokaart.
• Een probleem waarbij iTunes onverwachts stopt bij het verwijderen van een afspeellijst als de iTunes-zijbalk zichtbaar is.
• Een probleem waarbij iTunes onverwachts stopt als een iPod wordt aangesloten op een Mac met een PowerPC-processor.
• Een probleem waarbij sommige muziekvideo's niet worden gesynchroniseerd met een iPod, iPhone of iPad.
iTunes 10.1 bevatte diverse nieuwe voorzieningen en verbeteringen, waaronder:
Ja, die is compatible met OSX.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef Temlin het volgende:
ik had een vraag. Ik heb nu al heel lang een probleem dat mijn interne brander kapot is. Nu wil ik snow leopard er op zetten maar kan dat met deze: http://tweakers.net/price(...)wart.html#tab:prices brander?
Ah mooi tnxquote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, die is compatible met OSX.
Als je een grote USB-stick hebt kun je ook een image maken van de dvd en die restoren op je stick, dat scheelt branden.
Februari schijnt.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef pleeborstel het volgende:
Sta op het punt een nieuwe Macbook Pro te kopen, maar de buyers' guide van MacRumors zegt "don't buy, updates soon". Iemand enig idee wanneer deze update zou kunnen komen? Moet ik denken in weken of in maanden?
Ik gebruik iBank al een klein jaartje en ben zeer tevreden. Ook de iPhone app werkt prima.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kwam ik net idd ook tegen, denk dat ik voor die ga. Gebruik jij die ook ? Wat zijn jou ervaringen ?
Ik kwam ook ibank tegen, ziet er opzich ook wel goed uit, maar Money bestaat al langer dus iets meer vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |