Ik heb dit ook een beetje, al heb ik al een half jaar een Mac.quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn must-have app's/progjes voor een apple newbie? Ben enkel windows gewend en tis echt wennen zo'n apple. Wat moet ik echt hebben of is onwijs handig? Zijn er verder tips voor mij wat jullie bijv hebben gemist toen jullie toendertijd overgestapt waren van pc->mac?
Lifehacker heeft afentoe wel wat artikelen over desktop customization.quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een beetje, al heb ik al een half jaar een Mac.
Zo zie ik bijvoorbeeld soms super toffe desktops voorbij komen.. Ik zou niet weten waarmee dat kan? En wat zijn bijvoorbeeld handige apps die Windows niet heeft?
Hoezo niet? Is 200 goedkoper toch? Kan toch een aanbieding zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef pleeborstel het volgende:
In de Mediamarkt Zwolle folder staat nu een 13.3" macbook air voor 999 euro ( 2,4 GHZ, 4GB geheugen, 250 harde schijf).
Klopt niet toch?!
999 voor een 13.3" Air met die specs?! Nee, klopt echt niet, veel te cheap. Denk dat ze in de war zijn met een Pro.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is 200 goedkoper toch? Kan toch een aanbieding zijn?
Echt? Mooi balen dat ik er pas zaterdag heen kan.. Dan zijn ze vast al opquote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef pleeborstel het volgende:
In de Mediamarkt Zwolle folder staat nu een 13.3" macbook air voor 999 euro ( 2,4 GHZ, 4GB geheugen, 250 harde schijf).
Klopt niet toch?!
Oja de air idd, nee heb me ook vergist danquote:Op maandag 13 december 2010 18:04 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
999 voor een 13.3" Air met die specs?! Nee, klopt echt niet, veel te cheap. Denk dat ze in de war zijn met een Pro.
Plaatje ziet er uit als een Macbook Pro. Nieuwe MBA's hebben ook geen 250GB hdd en 2.4GHz processor. Nog steeds wel een leuke aanbieding voor een Pro!quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef pleeborstel het volgende:
Klopt niet toch?!
quote:This update addresses overall stability and performance issues, and also includes specific fixes that:
Address compatibility with the iLife Media Browser
Improve reliability when upgrading existing Aperture libraries
Address issues with publishing photos to MobileMe, Facebook and Flickr
The update is recommended for all users of Aperture 3.
For detailed information on this update, please visit this website: http://support.apple.com/kb/TS2518
Jumsoft Money.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:14 schreef DaMook het volgende:
Zijn er goede (thuis) boekhouding programma's voor de mac die ook een iOS app hebben ? Ik wil namelijk graag mijn inkomsten en uitgaven wat beter gaan bijhouden.
Die kwam ik net idd ook tegen, denk dat ik voor die gaquote:
Heb dit dus nog steedsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.
EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP.
Ziet ook prima uit idd. Werkt het importeren van transactiegegevens van bijvoorbeeld ABN Amro probleemloos?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor prive boekhouding heb ik Moneywell; werkt erg prima.
Dat ziet er best aardig uit, ja. Ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik hetzelfde niet in Numbers kan opzetten, maar eigenlijk denk ik dan meer als programmeur dan als "it just works!"-Applegebruikerquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor prive boekhouding heb ik Moneywell; werkt erg prima.
Niet echt goed toch? Dat hij na 4 weken al op 92% zit?quote:
Kijk 'ns goed, de max charge staat zelfs op 101%. Die 92% was de batterijlading op dat moment.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef Wootism het volgende:
[..]
Niet echt goed toch? Dat hij na 4 weken al op 92% zit?
Mijn Macbookje is 2 jaar oud, 492x opgeladen en zit nu op 90%
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |