Volgens mij is op nieuwe iMacs de video-aansluiting een input/output-poort, dus je kan hem ook als 2e monitor gebruiken. Je zal dan wel een VGA-naar-displayport verloopstekkertje moeten hebben. Zelf geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben aan het kijken of het mogelijk is een windows laptop (via VGA omzetstukje?) aan een iMac te hangen en de iMac als tweede scherm te gebruiken maar lees op verschillende sites dat het hardwarematig niet mogelijk zou zijn. Voor de Mac vond ik een programma genaamd ScreenRecycler waarmee dit wel zou kunnen. Iemand een idee of er ook nog andere opties zijn voor windows?
Niemand een idee ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.
EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:59 schreef Apekoek het volgende:
1 heel vervelend probleem hier! Als ik een .zip wil uitpakken wordt het een .zip.cpgz en dat blijft datn een cirkeltje, in andere woorden ik kan deze zip niet uitpakken terwijl ik zeker weet dat deze zip niet beschadigd is. Wat te doen? Stuffit al geprobeerd maar dat werkt ook niet...
Wat gebeurt er als je die .zip.cpgz hernoemt naar .zip en dan weer uitpakt?quote:
Een family pack heeft 5 licensies, dat is het enige verschil. Er zit trouwens geen enkele controle op, dus je kunt zowel de normale als de family pack zo vaak installeren als je wilt. Maar dat doe je dan dus niet legaal. En ja, je kunt in OS X op elk moment de taal van het hele OS veranderen. Elke user kan zelfs zijn eigen taal ingesteld hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is het verschil tussen snow leopard en family pack? Is het enkel het aantal licenties? En als ik alles nederlands wil hoef ik toch geen nederlandse editie te hebben, dit is toch gewoon in te stellen naar de herinstallatie?
quote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je die .zip.cpgz hernoemt naar .zip en dan weer uitpakt?
[..]
Een family pack heeft 5 licensies, dat is het enige verschil. Er zit trouwens geen enkele controle op, dus je kunt zowel de normale als de family pack zo vaak installeren als je wilt. Maar dat doe je dan dus niet legaal. En ja, je kunt in OS X op elk moment de taal van het hele OS veranderen. Elke user kan zelfs zijn eigen taal ingesteld hebben.
Is het niet gewoon een corrupt bestand??quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Apekoek het volgende:
Zelfde circeltje ontstaat dan weer, krijg het gewoon niet uitgepakt.
[..]
transmission, unison, perian, flip4mac, the unarchiver, unrarx, transmit, appcleanerquote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn must-have app's/progjes voor een apple newbie? Ben enkel windows gewend en tis echt wennen zo'n apple. Wat moet ik echt hebben of is onwijs handig? Zijn er verder tips voor mij wat jullie bijv hebben gemist toen jullie toendertijd overgestapt waren van pc->mac?
En wat doen die progjes? Of is het handiger om te googlenquote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
transmission, unison, perian, flip4mac, the unarchiver, unrarx, transmit, appcleaner
Ik zou niet weten wat het kan zijn. Er zal wel iets verkeerd zijn met syncen. Heb je al geprobeerd om alle Apps van je iPad te halen.quote:
Alleen steekproefsgewijs.quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Controleert Apple nog of ik ingeschreven zou staan bij de TU of kan ik gewoon met korting kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |