Cel eigenschappen en een streep door de cel jassen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Lindstrøm. het volgende:
STRIKE BUTTON IN EXCEL 2011, WAAR?!
ah zo, dank je! dat ze die feature niet ff gewoon naast de B/I/U hebben gezet zegquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Cel eigenschappen en een streep door de cel jassen?
Dat is verplicht tegenwoordig, je kan wel een cadeaubon kopen en die invoeren.quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom kan ik niet bij iTunes selecteren dat ik geen betalingmethode wil invoeren?
Ik probeer voor mijn neefje wat spelletjes op zijn iPod Touch te zetten maar de App Store wil een betalingsmethode. Wij willen dit niet.
Dus er is geen mogelijkheid om er niet voor te betalen?quote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat is verplicht tegenwoordig, je kan wel een cadeaubon kopen en die invoeren.
Ga naar de iTunes store in iTunes en probeer een gratis app te downloaden. Kies vanuit de popup die je vraagt om in te loggen de optie een nieuwe account aanmaken, en dan heeft het aanmeldingsformulier opeens de optie "geen" betaalmiddel.quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom kan ik niet bij iTunes selecteren dat ik geen betalingmethode wil invoeren?
Ik probeer voor mijn neefje wat spelletjes op zijn iPod Touch te zetten maar de App Store wil een betalingsmethode. Wij willen dit niet.
Ik ga het volgende keer proberen! Thanksquote:Op zondag 19 december 2010 17:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ga naar de iTunes store in iTunes en probeer een gratis app te downloaden. Kies vanuit de popup die je vraagt om in te loggen de optie een nieuwe account aanmaken, en dan heeft het aanmeldingsformulier opeens de optie "geen" betaalmiddel.
Dit wist ik ook niet, ook maar even proberen voor mijn broertje dan. Want hij krijgt mijn iPod touch nu ik een iPhone heb, en hij wil ook wel gratis apps uit de App Store kunnen halen. Maar hij wil natuurlijk niet meteen met creditcards en Click 'n Buy aan de gang. Thanks.quote:Op zondag 19 december 2010 17:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ga naar de iTunes store in iTunes en probeer een gratis app te downloaden. Kies vanuit de popup die je vraagt om in te loggen de optie een nieuwe account aanmaken, en dan heeft het aanmeldingsformulier opeens de optie "geen" betaalmiddel.
Bij Tracknummer, onder info, kan je dat nummer aangeven. (rechts van info veld)quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef nils7 het volgende:
Ik heb een album gekocht in iTunes maar hij download hem niet in de juiste volgorde
Dus heb nu in de playlist staan:
4
8
23
1
5
etc..
(selectie staat ook wel op "date last added")
Hoe krijg ik 'm dan juist wel dat ie weergeeft:
1
2
3
4
etc..
Maar dan het album als "last added" ziet?
Leuke aanbieding idd, doet me wel vermoeden dat er wat nieuws onderweg isquote:Op maandag 20 december 2010 17:03 schreef Pino112 het volgende:
http://www.xando.nl/?p=2&(...)b=specificaties#tabs
MBP 13" voor 999 euro
Ik gok op maart/april voor de 2011 refresh van de MacBook Pro.quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leuke aanbieding idd, doet me wel vermoeden dat er wat nieuws onderweg is
[ afbeelding ]
leuk! jammer dat ik al een normale MB heb gekocht voor 350 euro, vond ik ook wel een goede deal. Van een Fokker nog wel.quote:Op maandag 20 december 2010 17:03 schreef Pino112 het volgende:
http://www.xando.nl/?p=2&(...)b=specificaties#tabs
MBP 13" voor 999 euro
Is niet erg cheap, is juist ERG veel als je kijkt naar de specificaties. Dixons naait hun klanten echt hard betreft het aanbieden van oude Apple modellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Basson het volgende:
Die 20" iMac bij Dixons voor € 749,99 is ook wel erg cheap. Even € 500 eraf!
Waarom, als ik vragen mag? Zolang je je ogen goed open houd en door neppe acties heen prikt, kan je buiten die verkopers om vaak een zeer voordelige deal krijgen. Zoals die Engelse verkoper op Ebay, Electronics King ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef Graseter het volgende:
Ik koop alles van apple op apple.com of in een iCenter
Precies, ik betaalde laatst voor een MBP i5 nog minder dan 1500 euro. Model kost in de winkel bijna 2k.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarom, als ik vragen mag? Zolang je je ogen goed open houd en door neppe acties heen prikt, kan je buiten die verkopers om vaak een zeer voordelige deal krijgen. Zoals die Engelse verkoper op Ebay, Electronics King ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |