quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Vraagje over de AppleTV 2G.
Kan je video podcasts een beetje makkelijk afspelen? Of moeten die eerst gedownload worden in iTunes? Of kan ik gewoon via het menu? Heb dat nog niet echt goed gezien in de reviews. z
en hoeveel euries zijn dat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:47 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, Sinterklaas heeft me via electronic king een 15" MBP geschonkenbetaal uiteindelijk 1225 pond voor de 2,53 GHz i5, prima lijkt me.
Apple SC#371: Waar we aardig tegen elkaar doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat is een soortelijk programma als Paint voor de Mac?
oquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Apple SC#371: Waar we aardig tegen elkaar doen
En verder.
TV's hebben een te lage resolutie, dat ga je niet fijn vinden. Apple-schermen zijn top-notch, maar duur. Voor 300 euro zou ik een Samsung syncmaster halen oid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef Norrage het volgende:
En als ik toch bezig ben haha: Ik besef me net dat ik graag een mooi beeldscherm wil kopen bij mijn macbook. Dat is toch wel een beetje fijn. Maar ik weet niet wat te kopen.....Wil wel een mooi Apple-scherm maar dat is duurder...ik kan ook een mooie flatscreen LCD TV kopen en die als beeldscherm gebruiken...ook al kijk ik nu geen tv, maar ik ben over 2 maanden afgestudeerd en zal dan toch ooit gaan verhuizen en het wel handig gaan vinden..of ik kan een niet apple beeldscherm kopen (maar dat vind ik zonde want ik ben een apple groupie
) maar dan weet ik weer niet wat voor eentje....
Nou..Help ook met deze vraag graag![]()
Ik kan een beeldscherm voor mijn verjaardag vragen, dus volgens mij kan de prijs wel ergens richting de 300 euro gaan (mijn moeder is heel lief voor me)
Hm, zal ik er wel uit geflikkerd zijn danquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BS werkt perfect hier. Hetzelfde kan niet gezegd worden vd iPhone backup...
Ik weet niet welke MacBook je hebt. Maar de HDD mag als ik het goed heb maar een maximale hoogte hebben. Anders past hij er niet in. Dus dit moet je ff uitvinden via bijvoorbeeld ifixit.com.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef Norrage het volgende:
Hoi!
Ik heb een tekort aan ruimte op de harde schijf van mijn macbook, en ik wil graag een nieuwe kopen, 500 GB minimum. Ik zat al wat rond te kijken en vond wel wat leuks in de orde grootte van 35 tot 80 euro, maar de laatste keer dat ik iets kocht voor mijn macbook is al een tijdje geleden dus ik ben even vergeten waar ik precies moet op moet letten:
2.5 inch SATA toch? zoals bijvoorbeeld deze? http://tweakers.net/price(...)d5000aads-500gb.html (edit: ik zie dat ik de verkeerde link heb toegevoegd, het betreft een 3.5 inch, maar dat is toch niet goed?)
Of raden jullie me aan gewoon een externe te kopen? Ik vind het alleen wel relaxed om mijn laptop als een soort mega-ipod te gebruikenIk had al een case voor mijn oude interne HD trouwens, maar die was maar 120 GB en staat nu gewoon een beetje een backup van 120 GB op weg te rotten met alles wat ik 2 jaar terug op me comp had staan
------
Iets anders: Mijn iphone heeft echt megaslecht 3G bereik de laatste tijd...kan dit liggen aan dat ik de firmware sinds mei niet geupdate heb (vanwege jailbreak) of is het de laatste tijd gewoon weer kut?
3rd Generation Macbook, maar volgens mij is die maximale hoogte 2.5 inch, maar klopt het dus dat het SATA moet zijn? Ik heb er allemaal niet bijster veel verstand van..en dat terwijl ik het 2 jaar terug dus nog uitgezocht hebquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke MacBook je hebt. Maar de HDD mag als ik het goed heb maar een maximale hoogte hebben. Anders past hij er niet in. Dus dit moet je ff uitvinden via bijvoorbeeld ifixit.com.
Je kan een TV kopen. Zorg wel dat je dan een FullHD/1080P scherm koopt. Je hebt dan ook een tuner voor het televisie signaal. Computer monitoren ogen meestal iets scherper. Maar voor video/foto's/games zijn TV's perfect. Raad je aan om even in de winkel te gaan kijken.
@Roel, geen probleem hier.
Mooie prijsquote:Op woensdag 1 december 2010 00:09 schreef nelisb het volgende:
Ik heb een samsung syncmaster gekocht.
27 inch. Full HD.
Ik gebruik hem als tv, maar alle aansluitingen voor monitor zijn aanwezig.
300€.
Ja daar heb ik ook altijd aan gedacht....maar dat vind ik zo'n overkill aangezien ik al een macbook heb...en heb geen zin zoveel geld uit te geven, moet binnenkort namelijk waarschijnlijk ook aan een nieuwe macbook....deze is ook al weer 3 jaar oud ofzo en begint kuren te vertonen...en, mijn bestedingslimiet zit toch wel ergens in de 300...maar die mac schermen zijn zo mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooie prijs.
Als je een Apple-scherm wil kopen, kun je beter meteen voor een iMac gaan. Heb je meteen een computer erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |