Je schrijft in ieder geval niet alsof je gestudeerd hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou je naakt uitkleden, insmeren met stroop, door de veren halen en het huis uit schoppen.
HAHAHAHA nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef FrankRicard het volgende:
Academici die nooit in een studentenhuis gewoond hebben zijn autist.
Prijs van 10-20 jaar terug dus. Tegenwoordig vindt je zo'n appartement echt niet onder de 600-700 euro hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb op dat appartement gewoond van 1988 tot 1998
Huur nu een heel huis voor 475 Euroquote:Op woensdag 29 december 2010 04:33 schreef hetizmij het volgende:
[..]
Prijs van 10-20 jaar terug dus. Tegenwoordig vindt je zo'n appartement echt niet onder de 600-700 euro hoor.
in een dorpje in Groningen zeker?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Huur nu een heel huis voor 475 Euro
Gemiddelde studentenkamer zal zo rond de 350 euro kosten hier komt dan nog 160 euro aan studiekosten per maand bij. Je komt met je studiefinanciering dus zeker niet rond en bij een drukke studie zal studeren echt niet zo'n vetpot zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme baas! Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het pand waar ik woonde werd opgekocht door de woningbouwvereniging die het wilde afbreken om daarmee toegang te krijgen tot een hof en daar parkeerplaatsen te maken voor hun kantoor aan de andere kant van het hof, ze hadden toen snel een huis voor me in de binnenstad met garage er onder.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme baas! Hoe krijg je dat voor elkaar?
Of je trollt dit topic nog verder vol met offtopic reacties.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het pand waar ik woonde werd opgekocht door de woningbouwvereniging die het wilde afbreken om daarmee toegang te krijgen tot een hof en daar parkeerplaatsen te maken voor hun kantoor aan de andere kant van het hof, ze hadden toen snel een huis voor me in de binnenstad met garage er onder.
Soms moet je gewoon pech hebben
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:08 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet een goeie, drogeer iemand van je studentenvereniging met een slaapverwekkend middel ! Zodra hij in een diepe slaap is knip je zijn vingers en tenen af met een nijptangDe volgende dag zal hij wakker worden met een ontzettende hoofdpijn en geen vingers en tenen, het is dan de bedoeling dat je die vingers en tenen op zijn nachtkastje legt zodat hij zich helemaal de tyfus schrikt
Dat zal die kutstudent leren om te doen alsof hij het al gemaakt heeft in het bedrijfsleven terwijl zijn ouders gewoon alles betalenHij zal zijn vettig lange haren nooit meer naar achter kunnen kammen ! En bootschoentjes zonder tenen is ook niet elitair
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:27 schreef PfenisBaron het volgende:
Luie teringstudenten! Laatst nog eentje finaal naar de tering geholpen toen ie dacht me te moeten aanspreken toen ik om 5u s'ochtends naar mijn werk fietste.
Jaloers?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:08 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet een goeie, drogeer iemand van je studentenvereniging met een slaapverwekkend middel ! Zodra hij in een diepe slaap is knip je zijn vingers en tenen af met een nijptangDe volgende dag zal hij wakker worden met een ontzettende hoofdpijn en geen vingers en tenen, het is dan de bedoeling dat je die vingers en tenen op zijn nachtkastje legt zodat hij zich helemaal de tyfus schrikt
Dat zal die kutstudent leren om te doen alsof hij het al gemaakt heeft in het bedrijfsleven terwijl zijn ouders gewoon alles betalenHij zal zijn vettig lange haren nooit meer naar achter kunnen kammen ! En bootschoentjes zonder tenen is ook niet elitair
Als je weet wat voor typ maikuul is weet je ook dat het iemand is die hoogstwaarschijnlijk een hekel heeft aan studentenquote:
Kut Maastrichtenarenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Als je weet wat voor typ maikuul is weet je ook dat het iemand is die hoogstwaarschijnlijk een hekel heeft aan studenten(kom uit dezelfde stad oorsrponkelijk dus weet hoe het locale volk er over denkt
)
Ja ik ook. Kom er zelf welliswaar vandaan, maar heb een hollandse invloed door 1 van de ouders :p had er best zelf een studentenleven willen hebben (ben daarvoor echter verhuisd), maar heel veel locale bevolking heeft het er toch niet zo op. Zonde, het is zo'n mooie stadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Kut MaastrichtenarenIk mag die studenten daar wel
2 kilo gehakt en een pak maden van de viswinkelquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:47 schreef geldwolf het volgende:
met gehakt kun je ook leuke dingen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |