kut renneeeequote:
Dan heb je Vogelsang nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Trauenecht... wat een oude gebouwen daar.
Ik ruik gewoon de kruitdampen weer.....quote:
Als die twee maar heel waren. De rest.... Daar leer je maar mee leven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
nog steeds last van zere rug. Maakte me toch een schuiver achteruit op m'n rug door de ijzel vandaag. Handscanner en pakketje vlogen door de lucht
Die is toch al een aantal jaar dicht? 2006 ofzo :pquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan heb je Vogelsang nog nooit gezien.
Naah.. zo lang ben ik niet weg geweestquote:
Mwaaa... dat zal wel meevallen hoorquote:
Pijn is fijn hèquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die twee maar heel waren. De rest.... Daar leer je maar mee leven.
De hele cabine blauw van de rook. Af en toe een luik open om te luchten. Waardoor voorbijgangers dachten dat het stuk in de fik stond.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Clan het volgende:
[..]
En dan dat suisende geluid, en die lichtflits erachter.
Ik vind Artillerie gewoonweg één van de mooiste onderdelen, schieten met grof geschut, trommelvuur was saai, maar als je met de hele batterij spervuur zat te schieten in een carré was dat machtig mooi.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ruik gewoon de kruitdampen weer.....![]()
Zou kunnen, daar zaten de Belgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Die is toch al een aantal jaar dicht? 2006 ofzo :p
Al gebeld!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef Maitje het volgende:
Trouwens,
Vandaag een kennis gesproken die zat in de sollicitatie procedure en heeft vandaag een brief gehad dat ze in 2012 opnieuw mag proberen....
Ik heb al een plan B voor mocht ik de keuring niet mogen doen in januari.. maar jeutje mina zeg...
Gelukkig stonden wij nog buiten, maar dat maakte de rook er niet minder om.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De hele cabine blauw van de rook. Af en toe een luik open om te luchten. Waardoor voorbijgangers dachten dat het stuk in de fik stond.
Meen je dat?quote:
Oei, dat klinkt niet goed!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
nog steeds last van zere rug. Maakte me toch een schuiver achteruit op m'n rug door de ijzel vandaag. Handscanner en pakketje vlogen door de lucht
Dat dus! Wij hebben een keer geschoten met een defecte rookafzuiger, de rook van de M114 in een afgesloten hok van de M109. Goed voor de luchtwegen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Clan het volgende:
[..]
En dan dat suisende geluid, en die lichtflits erachter.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vind Artillerie gewoonweg één van de mooiste onderdelen, schieten met grof geschut, trommelvuur was saai, maar als je met de hele batterij spervuur zat te schieten in een carré was dat machtig mooi.
Daar was de Barbara bitter toch voor?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus! Wij hebben een keer geschoten met een defecte rookafzuiger, de rook van de M114 in een afgesloten hok van de M109. Goed voor de luchtwegen!
dan is het goed, ik heb nog wel onderbindersquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaaa... dat zal wel meevallen hoor.
Ik zit overigens te bedenken dat ik nog geen eens schaatsen heb.
Trouwens,
Vandaag een kennis gesproken die zat in de sollicitatie procedure en heeft vandaag een brief gehad dat ze in 2012 opnieuw mag proberen....
Ik heb al een plan B voor mocht ik de keuring niet mogen doen in januari.. maar jeutje mina zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |