Dat is een sonate voor Klavecimbel. Dan wordt het dit:quote:
30 hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:15 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd in dit topic zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
Overwegend wel ja, helaas.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Hmm 30? Ik dacht altijd dat het 50+ mensen waren die klassiek luisterde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
Is dat belangrijk dan? Muziek is tijdloos.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:15 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd in dit topic zijn
Ahhh, Bach!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef regularjoeback het volgende:
Chaconne van Bach
op de cello (!)
Zoiets?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef MisterPK het volgende:
Hallo allen,
Zelf heb ik heel weinig verstand van klassieke muziek, maar ik ben opzoek naar kassieke viool muziek. Aangezien jullie er meer vanaf weten kunnen jullie mij misschien helpen. Ik zoek melancholische viool klassieke muziek. Een beetje dat dramatische dat ze ook in films afspelen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
doet mij meteen weer denken aan het 3e deel van de roemeense dansen van Bartok. Oke, het is voor piano maar de vertolking van Janine Jansen mag er zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef MisterPK het volgende:
Hallo allen,
Zelf heb ik heel weinig verstand van klassieke muziek, maar ik ben opzoek naar kassieke viool muziek. Aangezien jullie er meer vanaf weten kunnen jullie mij misschien helpen. Ik zoek melancholische viool klassieke muziek. Een beetje dat dramatische dat ze ook in films afspelen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Why not.quote:
Ken het niet, maar vrouwelijke componisten zijn altijd welkom.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef horned_reaper het volgende:
Mogen hier ook moderne klassieke stukken worden geplaatst ?
dat vind ik ook en ik denk velen hier met ons. Rest de vraag: wat is je favo deel en favo uitvoering?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef geelkuikentje het volgende:
Pictures at an Exhibition van Mussorgsky
Maar dan alle stukken. Is vast wel ergens al gepost, maar ik vind het mooi
Dit zijn de wat moderne klassieke nummers die ik graag beluister de laatste tijd!quote:
Mag, er is ook een apart topic voor though:quote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef horned_reaper het volgende:
Mogen hier ook moderne klassieke stukken worden geplaatst ?
dat topic loopt niet echt volgens mij, en ik vind t een beetje raar: als je hier je favoriete klassieke muziek mag plaatsen, dan mag dat toch ook modern zijn als je dat mooi vindt? ik ben ook niet zo bach-idolaat. dit is geen topic voor uitsluitend barok en klassieke periode toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Mag, er is ook een apart topic voor though:
Moderne klassieke muziek
Zoals ik al zei mag dat best hier, ik wees er alleen op dat er ook een ander topic voor is, wat misschien beter geschikt is voor mensen die het uitsluitend over moderne klassieke muziek willen hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind t een beetje raar: als je hier je favoriete klassieke muziek mag plaatsen, dan mag dat toch ook modern zijn als je dat mooi vindt? ik ben ook niet zo bach-idolaat. dit is geen topic voor uitsluitend barok en klassieke periode toch?
zelf vind ik filmmuziek geen klassieke muziek, maar dat is weer een hele andere discussie.
Neurie het voor ons...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef San_Andreas het volgende:
ik zoek een klassiek stuk, of beter gezegd, het gepopulariseerde thema.
Indien jullie er niet uitkomen kan ik het wel naspelen denk ik
dat is de triomfmars uit de opera Aidaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef San_Andreas het volgende:
Nog een vraag (staat lost van mijn vorige vraag). Welk klassiek werk is dit (het nummer wordt in de loop van de reclame verder uitgewerkt):
Je bent er zelf ook één ?quote:ook wel bekend bij voetbalsupporters als:
lalaaaaaaaaaaaaaa lalalalaaa laaa laaaa lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaalalaaaa laaaa lala lalaaaaaaa la lalaaaaaa la lalaaaaaaaaaa la lalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |