Ah, de welbekende non-conformistische stoepveger.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:23 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Begint met een n en eindigt op eger
De obsessie van de Nederlandse burgerlul met wat 'normaal' is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:32 schreef BlackLining het volgende:
Dat is toch verdomme normaal?
Waar woon je eigenlijk, TS? Ik heb sterk het idee dat men dat hier in Brabant veel sneller voor elkaar over heeft dan in de Randstad bijvoorbeeld. Zo'n grote moeite is het niet, schuif gewoon even die stoep leeg..
Dan is de EU nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:14 schreef jantjeschmit het volgende:
Nee, niet meer. Vroeger stond wel in de plaatselijke verordening dat men verplicht was om de stoep sneeuwvrij te houden, maar dat is in 1986 geschrapt. Er is namelijk een Europese regel, dat de overheid mensen niet mag verplichten tot het verrichten van arbeid, zeg maar dwangarbeid
Dus Europees is geregeld dat je mensen mag laten glijden over je stoep
Het probleem is?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De obsessie van de Nederlandse burgerlul met wat 'normaal' is.
Mijn buren!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Shispeed het volgende:
Dat is dan nog dat, maar het ergste is nog wel dat ze dan ook de stoep voor hun (huur)woning gaan schoonmaken. En uiteraard precies tot de erfgrens, op de centimeter nauwkeurig. Want stel je voor dat je een stukje stoep doet wat de buurman had moeten doen![]()
En dan vervolgens ook nog gaan zitten klagen dat de buurman zijn stoepje niet schoon heeft geveegd en dat zeer gevaarlijk is en dat hij zich moet schamen
Kun je heel veel en lang gaan bellen met je gemeente.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:48 schreef Karzai het volgende:
Ik ga geen gemeente grond schoonmaken, ik betaal een heleboel belasting.
Gewoon bellen als je stoepje niet schoon is.
Hier had iedereen moeten stoppen met lezen.. verder reageren is zinloosquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee ik heb nog geen eens buren, maar ik zag dat vandaag in het dorp![]()
Dat is dus het probleem.. Als er veel belasting wordt geheven schept dat (geen sneeuw, hihi) verwachtingen dat "jouw" stoep schoongeveegd zal worden door de gemeente, ook hier in Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:48 schreef Karzai het volgende:
Ik ga geen gemeente grond schoonmaken, ik betaal een heleboel belasting.
Gewoon bellen als je stoepje niet schoon is.
Uhuquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik strooi geen pekel want ten eerste vriest dat toch meteen weer op...
En in het meervoud gebruik je het om de sneeuw niet te willen zien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:23 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Begint met een n en eindigt op eger
Zelfde hierquote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef Rarekwast_ het volgende:
Vanavond wel gedaan ja![]()
Heb met de sneeuwschep alles weggeschoven en daarna zout gestrooid.
Werkt uitstekend!!![]()
Heb maar gelijk 2 zakjes van 10kg gekocht vorige week
Reden waarom ik het opruim is dat ik niet wil dat mijn vrouw met kind uitglijden en een smakkerd maken van heb ik jou daar. En daarbij zijn we beide sneeuwhaters dus zo snel mogelijk weg met die bende!![]()
(en ohja ik neem altijd ff een stukje van de stoep van de buurman mee als ik toch bezig ben)
sneeuw
Letter en figuurlijk, ja!quote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Shispeed het volgende:
[..]
rotterdam, daar ziet het zwart van de mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |