Doe dan maar rustig aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dat ik even niet hoef te werkenMijn hoofd is het daar trouwens mee eens. En Thijs ook, want die slaapt nog!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die dat whatpulse gebruiken/ er aan mee doen???
dagje niets doen heb je wel verdient, straks weer zkh zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dat ik even niet hoef te werkenMijn hoofd is het daar trouwens mee eens. En Thijs ook, want die slaapt nog!
curryquote:
terecht ook meis.. hoe is het met meneer taart?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
werkse meisquote:
quote:
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terecht ook meis.. hoe is het met meneer taart?
[..]
werkse meis
india? wakker?
lekker lekker en nog lekkerderquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
tijd voor koffie, koffie en nog wat meer koffie
nou tjoptjop off you goquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk
[..]
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.
ja leuk man dat ge-outsourced werk aan ict indiersquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk
[..]
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.
zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker lekker en nog lekkerder
Nee heel in het begin wel even maar dat is een jaar of 10 geledenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die dat whatpulse gebruiken/ er aan mee doen???
oke thnxquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee heel in het begin wel even maar dat is een jaar of 10 geleden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart moet zeker tot vanmiddag blijven..en mijn kleine gebakje is wakker, dus ik ga maar eens wat doen.
ahjoh misschien help ik fok er meequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
Lovely
Waarom zou jij je eigen toetsaanslagen willen bijhouden ?
Ik zie het verband nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh misschien help ik fok er mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |