oooooh, dan schakel ik zo over naar Popstars.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Dean straks! En sinds wanneer is dit disco?
HenkJan kijkt echt naar wat ze kan en zodra ze minder doet dan ze kan, dan slaat hij met de zweepquote:
Ik geef wel aan de collectequote:
Vet nummer! Ik heb nog ergens een hele directory met allemaal van dat soort nummers.quote:
Verlegen en ongeinteresseerdquote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, wat een verschil met die broer van hem, die kijkt altijd zo stuurs.
Ik heb 'm nog op cassettequote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vet nummer! Ik heb nog ergens een hele directory met allemaal van dat soort nummers.
Hey ouwequote:
Ik heb helaas een hele zooi bandjes weg moeten gooien, die zaten allemaal vastgeplakt, zo zonde, ik had er een stuk of 100, nog maar een paar over (Gerard Jolingquote:
Wat heb je van Gerard Karina?quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb helaas een hele zooi bandjes weg moeten gooien, die zaten allemaal vastgeplakt, zo zonde, ik had er een stuk of 100, nog maar een paar over (Gerard Joling)
Anky, Anky, Anky kom je buiten spelen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Bertha moet ook haar mond dichthouden, want ze heeft wel een beetje paardentanden.
Vastgeplakt? Waaraan?quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb helaas een hele zooi bandjes weg moeten gooien, die zaten allemaal vastgeplakt, zo zonde, ik had er een stuk of 100, nog maar een paar over (Gerard Joling)
cool! Die heb ik vroeger ook gehad was namelijk helemaal fan van Gerard toen ik 11 was maar heb het bandje helaas niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij een van zijn eerste, Ticket to the Tropics staat er o.a. op.
12quote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
MAAR ik heb ook nog een singletje van Blondie en een 11 inch (of wat is het, zo een grote single) van Sugarhill Gang
Ik heb ze helaas niet meerquote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef just me het volgende:
Oude cassettebandjes zijn zo leuk!!! Ik heb geen cd's spelen in mijn auto () maar wel bandjes !
Ik wees ergens anders heenquote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog op (originele) cd en als mp3 hoor
*hiermee het 'ouwe' ontkracht heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |