Jaquote:
Ze moet alleen stil zijn. Ze is wel een beetje fletsig met die make-up en dat jasje.quote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Simone ziet er ook mooi uit, mooi haar, zo hey
Ik had een poster van haar boven mijn bed hangenquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Simone ziet er ook mooi uit, mooi haar, zo hey
Moet ik de TT aanpassen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moet alleen stil zijn. Ze is wel een beetje fletsig met die make-up en dat jasje.
downloojehquote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik heb helaas geen recorder, dus kan niet opnemen. Online kan je het inderdaad niet terugkijken omdat het geen NL serie is. Zaterdag om 18.30 is de herhaling op tv, maar a.s. zaterdag kan ik niet kijken, dus ik moet wel NU kijken
Dat geeft niet of het flets is, vorige week was het vinger-in-stopcontact haar, dit is mooi en elegant.quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moet alleen stil zijn. Ze is wel een beetje fletsig met die make-up en dat jasje.
quote:
een beetjequote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Bertha moet ook haar mond dichthouden, want ze heeft wel een beetje paardentanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |