Kan toch niet, met van die vrolijke muziek.quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Sam haar gezicht niet op de pruilmodus staan?
lol, dat deed ik ook altijd!quote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, leuk waren die, ik downloade toen al, met cassettebandjes van de radio af
Ja precies, ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, leuk waren die, ik downloade toen al, met cassettebandjes van de radio af
Tel er maar 12 bij opquote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
lol, dat deed ik ook altijd!
Maarrr hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik denk dan wel ongeveer van mijn leeftijd? en dat is 36
En van de tvquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat een stress was datquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
En van de tv
Moest wel iedereen stil zijn
Ik ben 30quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
lol, dat deed ik ook altijd!
Maarrr hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik denk dan wel ongeveer van mijn leeftijd? en dat is 36
ja johquote:
Ik durf het niet te zeggen of het dan ineens een vrolijke Sam wordtquote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan toch niet, met van die vrolijke muziek.
En ik ga nog ouder worden hier denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja joh, ik dacht altijd dat ik bij de "ouderen" hoorde op Fok!, maar het kan dus nog ouder
Minder jong hequote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja joh, ik dacht altijd dat ik bij de "ouderen" hoorde op Fok!, maar het kan dus nog ouder
Jong van hartquote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat jij eind 30 was Karina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |