Mwah, wel redelijk jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Nee, geld uitgeven om de hele dag in de zon te liggen. Dat is leuk!
Niet in de zon te liggen joh. Volleyballen, zwemmen, skeeleren, beetje sjikkeren. The worksquote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Nee, geld uitgeven om de hele dag in de zon te liggen. Dat is leuk!
ik vind het wel handig dat de schultenbrau koud blijft als ik op mijn kartonnetje voor de aldi zit.quote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat het wanneer het koud is buiten want dan moet ik door de kou naar de Aldi lopen wanneer mijn uitkering is gestort
Ja maar schaatsen/snowboarden/skieën is ook leuk. Dusja.quote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef essacee het volgende:
[..]
Niet in de zon te liggen joh. Volleyballen, zwemmen, skeeleren, beetje sjikkeren. The works
Iemand die het snapt.quote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Altijd nog liever sneeuw dan regen en grijze straten en alles. Verder mag de winter wel tyfus krijgen en kan het niet snel genoeg weer zomer worden.
Held.quote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Desunoto het volgende:
Sneeuw is leuk![]()
Dat mensen zodra ze twee sneeuwvlokken zien meteen stapvoets gaan rijden op de wegen is wat minder. Maar ja... sowieso...
Mensen
Sneeuw
Dat moest ik vandaag doen, echt te ergquote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat het wanneer het koud is buiten want dan moet ik door de kou naar de Aldi lopen wanneer mijn uitkering is gestort
Dat ja, kom maar op met die sneeuw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:27 schreef Micson het volgende:
Beter een koude winter met flink sneeuw en ijs, dan zo'n trieste kutwinter met telkens 5 graden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |