die ballon is awesomequote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Die ballon heeft zaterdag de hele dag het oppassen waargenomen voor me
Ja he! Hij s nog steeds hard en stijfquote:
Q heb je topic een schopje gegevenquote:
klikquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he! Hij s nog steeds hard en stijf![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Arme Kees, dies helemaal uitgeput , de hele dag van schoot naar schoot hoppen op kantoor is andere shit dann de hele dag thuis in een dekbed liggen snurken
Nou, ik hoop dat deze nog wel ff hard en stijf blijft hoorquote:
Ja, drama hier vannachtquote:Op maandag 29 november 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
wacht, ik had de bipsverwarmingfoto al gezien, maar het dringt nu pas tot me door dat ze op kantoor was
had je de chi's mee?
whehehe, zal wel een drukke boel geweest zijn danquote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, drama hier vannacht![]()
Uit de flat van de buurmandiewegisvanwegewietplantage die nu te koop staat kwam een oorverdovend kabaal, een luchtfilterpomp die op hol geslagen was...
En de 24 uursservice kwam daar niet voor voor een reparatie.
Dus de honden en ik hebben er de hele nacht wakker van gelegen, en de bovenburen ook, en de rest van de buren hier in de gang ook![]()
En de honden waren echt bang voor dat kabaal, dus ik heb ze maar allemaal meegenomen, aangezien ik niet wist hoe laat ze vandaag wel zouden komen voor de reparatie.
Want ik vond het toch wel sneu als ze daar nog uren naar moesten luisteren en ze vonden het heeeeeeeeeeeeeeeerlijk dat ze mee waren
Neuh, ik denk niet eens dat iedereen het gezien heeft hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, zal wel een drukke boel geweest zijn dan
En wat heb je hiervan geleerdquote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Billy en Sjon vonden het superleuk dat de zus mee was, die lagen constant met dr te knuffelen zielsgelukkig
Dat het heel leuk is om ze af en toe es mee te nemen, wat ik dan ook doequote:
Goezzoooquote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat het heel leuk is om ze af en toe es mee te nemen, wat ik dan ook doe
Ze gaan heus wel af en toe es mee hoor!quote:
Speaking of which; het werken was vandaag weer heerlijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Ze gaan heus wel af en toe es mee hoor!
Maar Karel bewaakt liever thuis het kasteel, en Kees het dekbed toch stiekem ook wel , dat werken moet wel leuk blijven he
Whahahahahahaha dies nog erger dan ikquote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
allemaal in de kinderwagen!
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook als een tiet , heerlijk, het jaar gaat zo om zijn, tis tyfusdruk.Oh en vandaag had ik weer zo iets speciaals EliesAls je dat es wist
NEEquote:
Die PM die ik net stuurde, die heb ik niet gestuurd en waar ik je een kusje gaf moest een holpor. Stop de tijd!!!quote:
holpor?quote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die PM die ik net stuurde, die heb ik niet gestuurd en waar ik je een kusje gaf moest een holpor. Stop de tijd!!!
cavia-piep filmpje!quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga sjon ff op t besneeuwde balkon smijten, ff camera pakken
Om er achteraan te smijten? Kan Sjonnie foto's makenquote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga sjon ff op t besneeuwde balkon smijten, ff camera pakken
Dat klinkt keilekker, thnx, make that a doublequote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, een dikke vette holpor![]()
Da's toch niet zo raar
Be carefull what you wish forquote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Dat klinkt keilekker, thnx, make that a double![]()
Holporrendeluxequote:
Geniet, pas goed op jezelf en tot over een weekjequote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Tot over een weekje
![]()
misschien dat ik morgen nog even kom zwaaien, maar dat hangt er van af of ik nog tijd heb dan![]()
Veel plezier!!!!!!!quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Tot over een weekje
![]()
misschien dat ik morgen nog even kom zwaaien, maar dat hangt er van af of ik nog tijd heb dan![]()
have phunquote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Tot over een weekje
![]()
Doei Goodbyequote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Tot over een weekje
![]()
Ik zat in de autoquote:
Hoe lang?quote:
Wat deed je daar dan?quote:
Lang en engquote:
Heel voorzichtig naar huis rijdenquote:
Met de laptop erbij, want we willen verslagquote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lang en eng
Maar nu onder mn deken en kruikjes tv kijken
Was het zo glad? Of stond je in 888 km file?quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel voorzichtig naar huis rijden
Acherrum!quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lang en eng
Maar nu onder mn deken en kruikjes tv kijken
Veel plezier!quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Tot over een weekje
![]()
Ja duhquote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met de laptop erbij, want we willen verslag
880 hequote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was het zo glad? Of stond je in 888 km file?
Ik wil!quote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum!
*geeft beker warme choc met slag door*
Ja, en vanmorgen kwam ik online en was mn tt wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, wel "lekker memmen"quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Niets aan, autorijden met dit weer![]()
Maar je bent weer veilig thuis![]()
Heeft je oppaskindje nog "PIK PIK PIK" geroepen in het zwembad?
quote:Op maandag 29 november 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en vanmorgen kwam ik online en was mn tt weg![]()
![]()
![]()
![]()
Wie had dat gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op maandag 29 november 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, wel "lekker memmen"![]()
Dat kind spoort niet
+ 1quote:
Pas je op dat je niet zoals Senes rare vlekken krijgt?quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+ 1![]()
Ik ben op zoek naar een fraai jasje voor m'n nieuwe hippe coole telefoon
Ik ook!quote:
Idd...ik denk dat ik maar ff bij de Phonehouse binnenwipquote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet zoals Senes rare vlekken krijgt?
vraag het aan senesta!quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+ 1![]()
Ik ben op zoek naar een fraai jasje voor m'n nieuwe hippe coole telefoon
Tsssss, doe eens niet zo blauwquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet zoals Senes rare vlekken krijgt?
spuit 11 12quote:
Jaloers, zwartje?quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tsssss, doe eens niet zo blauw
Jaquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Morgen stoffen zoeken voor de trouwjurk van Miss Maes
Oeh! Leuk!quote:Op maandag 29 november 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Morgen stoffen zoeken voor de trouwjurk van Miss Maes
Jij schold me uit voor smurf.quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
* topicreport maakt voor racisme *
+ 1quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
* topicreport maakt voor racisme *
quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ergens hier ver vandaan waar paaaaddestoooeeeeelenhuisjes staan, daar woont Catje vrij en blijjjjjj
Want Naartjie vangt smurfen waaaaar hij kanquote:
Maar wij zijn niet bang,quote:Op maandag 29 november 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want Naartjie vangt smurfen waaaaar hij kan
Kijk es Grote Greys! Verrassing!quote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wij zijn niet bang,
want ook al duurt het lang,
Grote Greys bedenkt wel weer een plan
Fixed.quote:Op maandag 29 november 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want Naartjie Yoko vangt smurfen waaaaar hij ze kan
quote:Op maandag 29 november 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk es Grote Greys! Verrassing!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Sorry, zei je wat? Ik was druk bezig met lachen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Zitten die Blauwen ons nu achter de schermen uit te lachen?
* Checked Crew Only *quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, echt wel dus. We hebben een heel apart topic voor julliequote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig maarquote:
Aaaawquote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, echt wel dus. We hebben een heel apart topic voor jullie
We mogen toch niet lekken naar het zwarte volk?quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, echt wel dus. We hebben een heel apart topic voor jullie
Naar het gepeupel? Nee? Echt niet?quote:Op maandag 29 november 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We mogen toch niet lekken naar het zwarte volk?
*verward is*
quote:Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naar het gepeupel? Nee? Echt niet?
Ik ga jullie hacken in de nacht van 29 op 30 december
Jaaa! Zin in!quote:Op maandag 29 november 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trouwens:Nog maar een maand!
Nog maar een maand!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, dat zou leuk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh, das leuk, kunnen we B&B meeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we wel eerst naar jouw huis Ing, niet afspreken in de dierentuin, straks gooien ze Boor bij de Ocelotjes!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
En ze mogen ook bij mijn paps en mams logeren als je dat leuk vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 29 november 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou leuk zijn.
Ik denk niet dat ze daar echt moeilijk over gaan doen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ouwe Bink doet niets en Boor is Gay.
En anders zijn er genoeg mogelijkheden om ze hier uit elkaar te houden.
Daar ben ik inmiddels expert in
I'm the patron saint of the denial.
Ik moest gisteravond nog aan je denken bij Genante Aandoeningen; een rugbyteam kreeg les in het controleren op teelbalkanker.quote:
En anders draaien we het om; eten, singstar, slapen, brunchen, ocelotjes.quote:Op maandag 29 november 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, das leuk, kunnen we B&B meeten!
Moeten we wel eerst naar jouw huis Ing, niet afspreken in de dierentuin, straks gooien ze Boor bij de Ocelotjes!
Jaaa, maar mocht het niet goed komen, dan kunnen ze wel mee.quote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Da's lief, maar dat komt wel goed hoor, de oppas, denk ik
Dan krijg ik ruzie, vriendinnetje is de 30e jarigquote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En anders draaien we het om; eten, singstar, slapen, brunchen, ocelotjes.
Mijn god, ligt daar een vrouw in bed te schelden omdat ze op moet staan om 7.15 uur. Boe-effing-hooo.quote:
Nee joh, dan wordt het de 29e gewoon een druk schema met als toetje uitslapen en brunsjjj.quote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie, vriendinnetje is de 30e jarig
Maar goed, als het niet anders kan dan prima
Ze zijn net pas begonnen hoor, je kunt er zo invallen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
Ah fuck, ik ben de sexverslaafden op tv vergeten
Ja, die volgorde vind ik zelf ook wel fijn. Vroege start op de 29e en dan de 30e lekker tutten en op tijd thuis.quote:Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh, dan wordt het de 29e gewoon een druk schema met als toetje uitslapen en brunsjjj.
Zijn jullie in de middag weer gewoon thuis
Die irl niet?quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
Ah fuck, ik ben de sexverslaafden op tv vergeten
We hoeven ook niet om 10 uur voor de deur van de dierentuin te staan toch?quote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die volgorde vind ik zelf ook wel fijn. Vroege start op de 29e en dan de 30e lekker tutten en op tijd thuis.
oeh, ik wil er zo een!quote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Ieks.... RTL 7; live brandmerken aanbrengen op bovenbenen
De TV is hier de hele dag nog niet aan geweestquote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Ieks.... RTL 7; live brandmerken aanbrengen op bovenbenen
Houden zoquote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
De TV is hier de hele dag nog niet aan geweest
Maak maar een program, dan roepen wij wel wat we ervan vinden.quote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hoeven ook niet om 10 uur voor de deur van de dierentuin te staan toch?![]()
Buffet begint geloof ik wel om half 6 al, en vanuit L'warden is dat een klein uurtje rijden.
Als je het drie uur volhoudt, vind ik dat knapquote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
In deze kou is dierentuin sowieso maar een uur of 3 leuk natuurlijk
Halverwege warme choco (thee voor ing)quote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het drie uur volhoudt, vind ik dat knap
Koffiequote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Halverwege warme choco (thee voor ing)
En een warm bed voor mij. Like nu!quote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Halverwege warme choco (thee voor ing)
Voor jou en Greys is het net zo handig om eerst bij mij te komen, voor Tombo is rechtsstreeks L'warden handiger.quote:Op maandag 29 november 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak maar een program, dan roepen wij wel wat we ervan vinden.![]()
We moeten ook even kijken wat het meest praktisch is, eerst naar jou of meteen naar de zoo.
Ik kom er zo aanquote:Op maandag 29 november 2010 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En een warm bed voor mij. Like nu!
Maar minder gezelligquote:Op maandag 29 november 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor jou en Greys is het net zo handig om eerst bij mij te komen, voor Tombo is rechtsstreek l'warden handiger.
11 uur koffie/thee/choco met wat lekkersquote:Op maandag 29 november 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar minder gezellig![]()
Dus ik kom ook naar jou
Gezellig!quote:Op maandag 29 november 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar minder gezellig![]()
Dus ik kom ook naar jou
Wat? Geen lunchpauze?quote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
11 uur koffie/thee/choco met wat lekkers
12 uur richting L'warden, aankomst 12.45
Vertrek L'warden 16.30
Aankomst Wanneperveen = eten 17.30 uur.
@Ingetje 20.30 uur
Singstart en wederom vreten
Zouden de baasjes van Alnitak nog laten weten of ze Bella evt. willen adopteren?quote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Als we maar geen sneeuw krijgen.![]()
Ander onderwerp: Bella heeft een leukere foto.
Dat doen we in de Zoequote:
Ik heb ze dat wel gevraagd. En anders ga ik er zelf nog wel even achteraan.quote:Op maandag 29 november 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zouden de baasjes van Alnitak nog laten weten of ze Bella evt. willen adopteren?
Gelukkig!quote:
Ik had vroeger dierentuinbehang in het engels, en ik dacht altijd dat ze "zo" gewoon verkeerd hadden gespeld op het bordje met de pijlquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had vroeger dierentuinbehang in het engels, en ik dacht altijd dat ze "zo" gewoon verkeerd hadden gespeld op het bordje met de pijl
Ik was 5 hequote:
'I can see you laughing. I am a smart girl you know'. 'Wait! This is about ME.'quote:
Zoo dan.quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me zoo () maar es klaar maken om bij Elies aan te schuiven
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:36 schreef Rewimo het volgende:
Mja, als ik moet kiezen tussen kruiden opruimen 's morgens vroeg of poep... doe mij dan de kruiden maar
quote:
Ze werkt vandaag...hoezo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
Ing, werkt jouw zusje? Of is ze vandaag toevallig vrij?
Waar was je nouquote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me zoo () maar es klaar maken om bij Elies aan te schuiven
Moet ze wel die bon uitprinten/invullenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal haar ff smsje doen, er zit in Kruidvat hier int durp, kan ze zo heen in de pauze
Echt wel!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
En die newborn luiers gebruik je maar heel kort meestal, sommige mensen gebruiken ze zelfs helemaal niet
Je sliep zoo vast...en ik maar over je heen klimmen en klauterenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar was je nou
Héérlijk geslapen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je sliep zoo vast...en ik maar over je heen klimmen en klauteren
Moet je dan ook wat anders kopen of kan je zo met die bon heen " hallo, ik wil een pak gratis luiers" ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt wel!
Dan moet je wel een hele dikke baby hebben
Mn neefje is nu 5 weken en heeft ze nog steeds aan hoor(vandaar dat mn zusje dus elke week iemand liet halen/op iemands naam haalde
)
Nee hoor, gewoon heen en ophalenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je dan ook wat anders kopen of kan je zo met die bon heen " hallo, ik wil een pak gratis luiers" ?
Oke, dan rij ik zelf ook nog ff langsquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon heen en ophalen
Nee dan heb je er zo eentje als ik. Bijna 9 pond. Die krijg je dus niet in zo'n miniluiertje hoor. En dik was ie niet, maar gewoon niet echt heel erg formaat-pasgeboren zeg maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:59 schreef tombolafan het volgende:
Echt wel!
Dan moet je wel een hele dikke baby hebben
Mn neefje is nu 5 weken en heeft ze nog steeds aan hoor(vandaar dat mn zusje dus elke week iemand liet halen/op iemands naam haalde
)
Echt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nog dat mn zusje bij de derde baby de laatste newborn luiers die ze nog had van de eerste opmaakte.
En dr eerste woog 2.5 kilo, dus dat was geen grote baby
Lekker bijtijdsquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu de autoboer maar gebeld voor all-weatherbandenHopelijk kan ik snel terecht.
Hmm ja heeft ie nog wat?quote:
Ze hebben nog wel wat? Dat is al een wonder an sich.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Hm vrijdag pas... Ben ondertussen een ander bedrijf aan het proberen maar om de een of andere reden zijn die steeds in gesprek
All Weather banden zijn fijn. Alleen vond ik ze wel snel slijten. Ik merk wel dat onder deze auto zomerbanden zijn, beetje vlot optrekken op een natte weg = wielspin.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu de autoboer maar gebeld voor all-weatherbandenHopelijk kan ik snel terecht.
Wat is dat dan? Een holterkastje?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:37 schreef Pagan het volgende:
Zo, weer terug. Hartritme zag er voor zover ik kon zien goed uit, beter als in jaren, maar zo voelt het ook. Nu 24 uur Holterkastje om, balen.
Poep ruimen in de vroege morgen is ook, gelukkig kont dat hier uiterst zelden voor.
Een paar centimeter, niet zo gigantisch veel. Morgen wordt er weer meer verwacht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe veel sneeuw is er in Duitsland gevallen Rewimo?
@pagan fijn dat alles er beter uitzag
* ferrari_roodgaat ook de bon van de luiers uitprinten
Fijn dat alles er goed uitzietquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:37 schreef Pagan het volgende:
Zo, weer terug. Hartritme zag er voor zover ik kon zien goed uit, beter als in jaren, maar zo voelt het ook. Nu 24 uur Holterkastje om, balen.
quote:Poep ruimen in de vroege morgen is ook, gelukkig kont dat hier uiterst zelden voor.
Ziet er uit als een soort walkman en vijf nicotinepleisters, moet te doen zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef Pagan het volgende:
Dit, 24 monitoring van je hartritme waarbij je een beknopt dagboek bijhoudt over je activiteiten/inspanning. In april moet dat 4 dagen achter elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Bubbeltjesvloppen zijn welkomquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuu poep op de vloerverwarming, maar ik neem aan dat die 's nachts toch wel uit staat???
Pagan, keep up the good rhythm![]()
Oh ja, hebben jullie iets aan tweedehands bubbeltjesvloppen?
Dan vul ik daar de doos mee op![]()
Ik hergebruik die, maar ik heb dr nogal veel op het moment, en jullie recycelen dat soort dingen ook, dus als jullie dr een paar kunnen gebruiken, geef maar een gil!
Wel oppassen dat je niet uitglijdt dan hequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik voortaan zo onder de douche sta: [ afbeelding ]
Het wordt zó mooi met dat mozaïek
quote:
Jullie hebben weer een leuke klant, las ik op teletekstquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Das mooi, dan heb ik fijne opvulling.
Weggooien vind ik zonde
It's a dirty job but someone's gotta do itquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie hebben weer een leuke klant, las ik op teletekst
Ja, daarbij het is makkelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das mooi, dan heb ik fijne opvulling.
Weggooien vind ik zonde
Wie betaalt die grap eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
It's a dirty job but someone's gotta do it
Ja dat ga ik je meteen vertellenquote:
Ja ik hoorde het net bij het nieuws op de radio.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie hebben weer een leuke klant, las ik op teletekst
Ja, vind je baas vast leuk!quote:
Oh, is dat geheim?quote:
Ik heb gisteren na het douchen gelijk gesmeerd met Kneip amandelolie, helpt wel, maar even.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
@strega Op vakantie smeerde ik er van pure nood nachtcreme op.
Babyolie kan ook weleens helpen.
Normaal heb ik juist een vette huid dus was niet voorbereid op een overdosis chloor en zoutwaten +hitte mijn huid zo zouden uitdrogen. Succes ermee.
dat kastje kwam ik tegen toen ik googelde op holtor gisteravondquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef Pagan het volgende:
Dit, 24 monitoring van je hartritme waarbij je een beknopt dagboek bijhoudt over je activiteiten/inspanning. In april moet dat 4 dagen achter elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Mmmmm, daar is dat ene losse draadje dus voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kastje kwam ik tegen toen ik googelde op holtor gisteravond
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Strega het volgende:
Mmmmm, daar is dat ene losse draadje dus voor![]()
![]()
Ik ben Sander V. niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmm, daar is dat ene losse draadje dus voor![]()
![]()
Dus eigenlijk geef je de holtor een holpor!quote:
Zou de Saving Face ook niet heerlijk zijn op andere plekken dan de face?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vanmorgen Zwitsal op mn toet gesmeerd, en dies eigenlijk voor Chico zn bibs
dan zittie tenminste goed op z'n plekquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je de holtor een holpor!
Familie van de reetketelkeverquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
dat kastje kwam ik tegen toen ik googelde op holtor gisteravond
Maar neem aan dat je wel mag douchen enz?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Uw zoekbewerking - reetketelkever - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Vloerverwarming moet je niet uitzettenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuu poep op de vloerverwarming, maar ik neem aan dat die 's nachts toch wel uit staat???
Pagan, keep up the good rhythm![]()
Oh ja, hebben jullie iets aan tweedehands bubbeltjesvloppen?
Dan vul ik daar de doos mee op![]()
Ik hergebruik die, maar ik heb dr nogal veel op het moment, en jullie recycelen dat soort dingen ook, dus als jullie dr een paar kunnen gebruiken, geef maar een gil!
Oh dat moet ik dan maar nooit nemen, das no way randabel voor iemand die zo weinig stookt als ik danquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vloerverwarming moet je niet uitzettendie moet je zachtjes laten branden anders koelt al dat water onder vloer af en opwarmen kost veel meer gas dan het lauw houden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat moet ik dan maar nooit nemen, das no way randabel voor iemand die zo weinig stookt als ik dan![]()
Jammer voor Chico
Elektrisch mandjequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
kan je niet alleen zijn mand vloerverwarming geven?
Ja maar ik stook echt amper, dus dat zou voor mij dus echt niet rendabel zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het is echt enorm zuinig, wij stoken aan gas net zoveel in dit huis als in ons vorige huis en de oppervlakte is verdubbeld plus dat dsit huis vrijstaand is tov het vorige rijtjeshuis.
Of een stel van deze voor hem kopen:quote:
JA!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh is het nu niet kouder nu je buren niet meer stoken?
napoleon niet zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:04 schreef draculettetje het volgende:
oh-oh ik kon het ook altijd merken hoor als de buren niet thuis waren
soort van vloerverwarming maar toch niet zeg maar
jullie dieren ook weer door het dolle heen met de sneeuw?
lekker ff knuffelen en luierenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hadden volgens vriend gisteren 3 rossi's. Zorro kwam wel klagend binnen omdat hij niet kon scheppen. Uit frustratie schept hij nu constant de waterbak helemaal leeg.
En nu liggen ze alle 3 bij mij in bed.
Nee dan Bullie, hij liep gisteravond voor het eerst hard, maar dan wel naar huis toe, aan het begin van de wandeling.quote:
ha ha ik moet lachen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee dan Bullie, hij liep gisteravond voor het eerst hard, maar dan wel naar huis toe, aan het begin van de wandeling.
Hai Draakje, hoe is het met jullie? En de kleine draak?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet even niet meer zo wie napeleon is
ditquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet even niet meer zo wie napeleon is
48 uur om, dan is het apparaatje vol, stickers los en doesjen. Nieuwe stickers erop en nieuw apparaatje eraan en nogmaals 48 uur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je wel mag douchen enz?
Dan moeten ze er even af..
En Sjon een elektrische stoel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik stook echt amper, dus dat zou voor mij dus echt niet rendabel zijn![]()
Chico krijgt mss een elektische deken van me voor zn verjaardag
hai!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Hai Draakje, hoe is het met jullie? En de kleine draak?
Langzaam aan wat beter, er zit progressie in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hai!
met ons gaat goed, minidraak doet ut allemaal goed! blijft lekker klein, maar groeit ook goed hoor
ze is een heel vrolijk meisje over het algemeen, lekker aan het kletsen en lachen
en daardoor geniet ik weer!
en met jou?
ja dat maakt je echt blijquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Langzaam aan wat beter, er zit progressie in.
Heerlijk zo'n kleine meid, dat maakt je dan echt blij hé!
handigquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:19 schreef Pagan het volgende:
De DSRL staat op een statief buiten op de vetbollen enzo gericht, en wij zitten met de afstandsbediening en een capu binnen foto's te maken. Natuurfotografie 2.0
en dat is?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader heeft een kerstcadeau bedacht wat nergens te vinden is.
Ach, ik moet zeggen het heeft me wel geduld geleerdquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat maakt je echt blij
zorgt ook dat ik mezelf soms nog beter kan wegcijferen maar da's een ander eigenwijs verhaal
langzaamaan is beter dan helemaal niet! zolang je maar vooruit blijft gaan!
al zou je vast willen dat het sneller zou gaan
foto's!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Chico is zn patta's in aan het lopen, hij vindt ze helemaal tha bomb weer, echt te sweet gewoon
en geduld is een schone zaak!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, ik moet zeggen het heeft me wel geduld geleerd
hmmm bouwmaat misschien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Een bouwlamp met 3 spaarlampen. Mijn schoonvader heeft die en nu wil hij hem ook. Mijn schoonvader heeft hem dus ooit meegenomen bij de lidl dus die hebben ze echt niet meer.
Daarbij, keuze uit één ding is niet veel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan verzint hij maar wat anders mijn enerigepeil is toch erg laag. Dit jaar wil ik alleen makkelijk te krijgen cadeaus geven.
En een andere bouwlamp kan niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |