die ballon is awesomequote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Die ballon heeft zaterdag de hele dag het oppassen waargenomen voor me
Ja he! Hij s nog steeds hard en stijfquote:
Q heb je topic een schopje gegevenquote:
klikquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he! Hij s nog steeds hard en stijf![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Arme Kees, dies helemaal uitgeput , de hele dag van schoot naar schoot hoppen op kantoor is andere shit dann de hele dag thuis in een dekbed liggen snurken
Nou, ik hoop dat deze nog wel ff hard en stijf blijft hoorquote:
Ja, drama hier vannachtquote:Op maandag 29 november 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
wacht, ik had de bipsverwarmingfoto al gezien, maar het dringt nu pas tot me door dat ze op kantoor was
had je de chi's mee?
whehehe, zal wel een drukke boel geweest zijn danquote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, drama hier vannacht![]()
Uit de flat van de buurmandiewegisvanwegewietplantage die nu te koop staat kwam een oorverdovend kabaal, een luchtfilterpomp die op hol geslagen was...
En de 24 uursservice kwam daar niet voor voor een reparatie.
Dus de honden en ik hebben er de hele nacht wakker van gelegen, en de bovenburen ook, en de rest van de buren hier in de gang ook![]()
En de honden waren echt bang voor dat kabaal, dus ik heb ze maar allemaal meegenomen, aangezien ik niet wist hoe laat ze vandaag wel zouden komen voor de reparatie.
Want ik vond het toch wel sneu als ze daar nog uren naar moesten luisteren en ze vonden het heeeeeeeeeeeeeeeerlijk dat ze mee waren
Neuh, ik denk niet eens dat iedereen het gezien heeft hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, zal wel een drukke boel geweest zijn dan
En wat heb je hiervan geleerdquote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Billy en Sjon vonden het superleuk dat de zus mee was, die lagen constant met dr te knuffelen zielsgelukkig
Dat het heel leuk is om ze af en toe es mee te nemen, wat ik dan ook doequote:
Goezzoooquote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat het heel leuk is om ze af en toe es mee te nemen, wat ik dan ook doe
Ze gaan heus wel af en toe es mee hoor!quote:
Speaking of which; het werken was vandaag weer heerlijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Ze gaan heus wel af en toe es mee hoor!
Maar Karel bewaakt liever thuis het kasteel, en Kees het dekbed toch stiekem ook wel , dat werken moet wel leuk blijven he
Whahahahahahaha dies nog erger dan ikquote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
allemaal in de kinderwagen!
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook als een tiet , heerlijk, het jaar gaat zo om zijn, tis tyfusdruk.Oh en vandaag had ik weer zo iets speciaals EliesAls je dat es wist
NEEquote:
Die PM die ik net stuurde, die heb ik niet gestuurd en waar ik je een kusje gaf moest een holpor. Stop de tijd!!!quote:
holpor?quote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die PM die ik net stuurde, die heb ik niet gestuurd en waar ik je een kusje gaf moest een holpor. Stop de tijd!!!
cavia-piep filmpje!quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga sjon ff op t besneeuwde balkon smijten, ff camera pakken
Om er achteraan te smijten? Kan Sjonnie foto's makenquote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga sjon ff op t besneeuwde balkon smijten, ff camera pakken
Dat klinkt keilekker, thnx, make that a doublequote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, een dikke vette holpor![]()
Da's toch niet zo raar
Be carefull what you wish forquote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Dat klinkt keilekker, thnx, make that a double![]()
Holporrendeluxequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |